Het vreemde-advertentie-topic

Mooi he, zo`n kleine brommer?
Bekend blokje trouwens, honda ss50?

De advertentie deed me een beetje aan deze foto denken.

Hij heeft ook nog een ninja te koop staan.

Die brommer en motor mogen bijna wel verstevigingsbalken hebben.:LOL:

o_O

Die advertentie van die brommer. Ik snap het direct als hij over een jaar nog te koop staat...

Qua omvang lijkt die man van die brommer ook wel op een andere, bekende Han, Han Peekel.:LOL::LOL:

sjezus christus.. maar dat jij advertenties gaat zoeken op van die ouwe BXen:p
maar echt sjonge jone wat kunnen mensen slecht schrijven

Ik zocht naar een AX GTI en als je GTI als zoekwoord invoert kom je o.a. op deze advertentie uit

Rayban schreef:

Is dat geen oud-fries dialect in die BX advertentie?
Hij komt iig uit Franenker.

Ik kwam deze mercedes benz tegen op marktplaats:
Bouwjaar 2006 en rijdt op benzine, met slaapkamer en nieuwe keuken.
Snap jij het, snap ik het?
Ik zie er geen wielen onder.

soort G-Klasse maar dan anders:p

Arnold_GT schreef:

dit dan..

een aantal Fiat's met wel erg veel vermogen

1200pk!!

en zo kan je door blijven gaan

:LOL::LOL:

Oops...:p

Gepimpte Corsa:

https://auto.marktplaats.nl/opel/68480029-opel-corsa-monsterachtig-gepimpt-bling-bling-gereserveerd.html?return=eJxLtDK0qs60MrAutjI1tlIqyS8oSC0qts4oKSmw0tcvSy3Kzi9IzdPLTSzKLinISUwsKdbLy9EHc%2FWhivWVrGsBcjUZeA%3D%3D&df=1&fta=

o_Oo_O

BRRRRRRRRRRRRRRR, daar schop ik mijn hond zelfs nog uit, wat een baggerbak:D

of om natuurlijk de vrouwtjes mee te versieren (jij bent vanaf nu de chef, jij steelt de show).

Whoehahaha :D:D:D

Wat ween apparaat. Ik zou hem zowat voor de jaarlijkse optocht bij ons op hte dorp kopen. En dan met 5 gasten met allemaal een roze smoking aan erin gaan zitten. :LOL::LOL:

Oke, het is geen auto, maar wel heel erg bizar:

https://diversen.marktplaats.nl/zorg-verpleeg-en-hulpmiddelen/67538112-gebit-bijna-gratis.html?return=eJxLtDK0qs60MrAutjI1tlIqyS8oSC0qts4oKSmw0tcvSy3Kzi9IzdPLTSzKLinISUwsKdbLy9EHc%2FWhivWVrGsBcjUZeA%3D%3D&df=1&fta=

Een kunstgebit.:LOL::LOL:

Een Mitsubishi Colt uit 92 Met memory stand op de stoelen! :eek:
<https://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=7477&merk=Mitsubishi&modelserie=Colt&trefwoord=&prijsvan=0&prijstot=999999&sorteren=0&submit=Tonen&categorie=101&position=1&records=6&cache=no>

Dsrt :D

Een Mitsubishi Colt uit 92 Met memory stand op de stoelen!
Zo vreemd is dat toch niet?

Dat is toch wel vaker bij 3-deurs auto`s?
(i.v.m. het naar voren halen van de leuning zodat men in/uit kan stappen vanaf de achterbank)

Jorn. schreef:

In de categorie "lekker simpel"

Als je een uitlaat te koop zet, zorg er dan in ieder geval voor dat de prijs op de uitlaat NIET zichtbaar is als deze lager is dan de prijs die je er zelf voor vraagt

Haha, zeker een "voorbeeld foto".

dsrt schreef:

Een Mitsubishi Colt uit 92 Met memory stand op de stoelen!

Dsrt

Heeft mijn AX ook.

Rob

anwbreclame6od.jpg

Volgen jullie het nieuws niet? Feijenoord is uit de UEFA gezet door wat er gebeurd is in Nancy.. ze mogen dit jaar geen europees voetbal meer spelen.

Trainer van Feijenooid, Erwin Koeman. Ik vind m wel goed :)

Brengt me ook meteen op het toppunt van broeikasseffect: PSV in de winter al landskampioen :):D

Mooie foto van je auto verkoopt altijd goed:

https://auto.marktplaats.nl/nissan/72426822-nissan-sunny-1-6-i-u9.html?return=eJwdyOEKgyAUhuF7Cerf0qPYyojR7uRQQZKp5Anaxu59uj8f7%2FOhBv0xmvdRQ8N1ERc8prVfiYJmbPNhcfWOx0bBIlKsnWV4kr9F5kyM6NgEUtUr7fZx2QGqOQ7kSzlCKZ82zdj9S%2BRLqpyU8m1Cziu%2FjbhLkfVKUly0XZs0myShOOcJPmRBFQYo%2Bu8PsEk0KA%3D%3D&df=1&fta=eNpFkt1q5DAMhd%2FFF722JEuyZOZZhsCUEsjSYdOf6Za%2B%2Bzp27N4E%2FKGfc060uPj37tnD%2B9%2Ft%2BrFseyi7K3h4bBd4uu2Xt1eHsoFb%2FaIDcdne%2FN96L9vDQVAJy%2FblHDFbLrfVkWOM5fW%2BOjzdL3CMSx7uy8tzKJXVJ3lYb3XP4hT9e%2FVYmgDFhJIRR1lFkhMzYTwQnlVgVUPOB6ITRcSYDQ6URhVjSqYH4jEezCTSgWRUUUXYkA6UKEofnwcSZOnjbWyUJCrSpMahFQ2BuvyhXxQydP0wDQAQRWuMRi9bytJ7TwtihpFTswA8bREl48bkl%2BWofcfpgiEnBWyS4bQhrEoWO7Pf3mSp5zt9RKZqsLHhwypL2vTh9MEsaKkxmiwBSNOMw0fWpJnaXuSZH9SYOzt91DxrCNqSRx35Edb4u748%2F6Oa5a7PJgPQXPf%2B7G4e%2FiyP63Fx9chu7UrQw%2FJ5nGL0EM73x3z%2F%2FAdWZrpg&scroll_to_image=1#photo

Rob

Ja, goed dat die pijl erbij staat, anders zou je de Cayenne of A8 voor een Sunny aanzien!

Jemig, 6000 euro voor een BX sport! Toen ik de gegevens checkte;

Datum eerste afgifte Nederland 16-08-1985
Datum eerste toelating 16-08-1985
Datum aanvang tenaamstelling 29-03-1995

Vervaldatum APK 16-08-1988

1988!!!!

lange link

Zal ik niet over de tellerstand vallen...

Opties en accessoires:

5-versnellingen

Dit zijn meeneemprijzen

Garantie bespreekbaar

Nieuwstaat

Zeer nette auto

Zeer beslist de Goedkoopste !!! Al onze occassions zijn geheel deskundig gecontroleerd op deuken, roest en op mankementen. Wij stellen hoge eisen aan onze occassions voordat wij deze aan de klant aanbieden, wij zien graag tevreden klanten. Onze service en garantie gaat verder dan de voor voordeur. Goeie service en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Inruil mogelijkAPK bij aflevering, dit zijn meeneem prijzen, garantie bespreekbaar, dit is een Nederlandse auto 299,- afleveringskostenNu elke dag geopend ook buiten onze standaard openingstijden!!! Voor een afspraak vanaf 18.00 tot 23.00 bel je 06-50800170En nu ook elke Zondag geopend van 12:00 tot 17:00

B.g.g. kunt u bellen met 06-50800170
Website: www.vermaatautos.nl

Mjah, geen toelichting nodig lijkt me? Goed naar de bumper en het stukje tussen het achterwiel en achterlicht kijken (idd, dat is zo goed als weg)

Nu ik nog een keer kijk, zie ik daar nou een rechterspiegel?? (niet echt volgens mij...)

Iets voor jou Jorn, je keek toch naar AX-jes??

Edit: de ad is al weg maar de auto zat vol met deuken en roest...

Rob

Terug
Bovenaan