Ik ben via Facebook lid van een groep "die durf te vragen" heet, erg leuk en soms heb je er echt wat aan.
Zo was er gisteren een mevrouw die een vraag had over strijken, want daar zit klaarblijkelijk handel in (nooit geweten, ik moet nodig mijn moeder lief aankijken, en me tips laten geven, ik zie namelijk handel

)
De antwoorden van één van de leden waren dusdanig, dat ik aan jullie moest denken! Mevrouw is Nederlands (autochtoon) en de 14 jarige leeftijd is ook al gepasseerd, ze is volgens mij 35+.
Ik had een strijdster die rekende 15 per uur T9 op de telefoon, dus deze kan nog, denk ik dan.
Ik vind 15 per uur niet duur en als mensen dat te duur vinden moet je het zelf doen het is niet aleen het strijken je moet er naar toe
iemand anders zegt dan dit:
"Wil het ook brengen als je in de buurt woont!"
Oké (naam van iemand) dus dan kost het jouw spullen dus 15 is terecht
Het leven is duur (naam van iemand) ik werk ook niet voor drie euro
en als klapper, tevens haar laatste post:
(naam van iemand) sorry dat ik zo reageer maar mensen willen ale luxe voor wijnig maar dat werkt zo niet meer jij mag het vragen je ziet zelf wel hoe veel het is en dan zeg je ik ben er een of twee uur mee bezig en is het drie uur dan is het peg voor jou snap je wat ik bedoel succes er mee
Punten en hoofdletters, die kan ik haar nog wel vergeven. Maar het gebrek aan elk ander leesteken, en spelfouten die (in mijn ogen) heel erg triest zijn.