Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
406c zei:Zwaar k**, het laatste wat je wil na al dat werk.
Je hebt de bouten wel netjes op het juiste moment gezet? Is overigens een plek waar ik geen herbruikbare bouten had verwacht.
Kristian2 zei:Ontzettend balen man. Kun je dan nu niet beter even een goedkope auto halen om mobiel te zijn? En dan vervolgens in alle rust de Stilo klaar maken.
Na al het werk wat je daar in hebt gestopt een heel slecht plan om weer een andere te zoeken lijkt me zo.
Zadelsnuiver zei:Nu een andere zoeken in een andere kleur.. tsja volgens mij gaat het hele idee van de Blackmotion wel een beetje mank vrees ik
Moreno83 zei:(..)
Hoe kan die bout los gaan? Ik heb geen idee.
Ik heb hem niet los gehad en zat ook geen loctite op.
(..)
barchettista zei:Bij mij was destijds een drijfstanglager kapot, wat het hele onderblok de kop heeft gekost. Toch hebben we de kop nog kunnen reviseren. Met een ander (Marea) onderblok loopt die inmiddels al weer bijna 15 jaar en 60.000 km.
Na al dit werk is het eenvoudigste om het blok gewoon open te trekken, kijken of de zuigers nog heel zijn, en zoja, de kop reviseren. Ben je er al verder mee gekomen?
Moreno83 zei:Project gaat door! Weliswaar wel met een andere zwarte 5 deurs. ( Scheelt me spuitwerk en eindresultaat zal dan mooier zijn ).
Kon het niet los laten , meer info volgt maar iig met gesloten beurs!![]()
uwbuurman zei:Lekker man!! Soms moet je gewoon even op adem komen, afstand nemen en daarna weer door. Goed bezig!!
Durashift zei:^^ nog een keer zagen in een dak?
Mooi dat je weer aan de slag gaat. Ik ben het alleen ff kwijt qua aantal auto's. De MW gebruikte je vrouw toch? Die is nu dus een stuk bagageruimte kwijt.. leuk met een peuter :T
Jij gaat nu haar nieuwe 5 deurs ombouwen tot een BlackMotion?
Probeer er wel een afneembare trekhaak onder te beunen. Zonder haak vind ik de kont van een 3/5 deurs een stuk mooier, eigenlijk.
uwbuurman zei:Toch het lamellendak laten zitten?? Nou ja, deze is weg. Schone lei inderdaad. En doorrrrrr
Muddy Bandit zei:Kijk, da's dus bijna bij mij om de hoek.
Een mooi bedrijf wat heel hard gegroeid is, ik ken het al sinds ze aan de overkant zaten op de zolder van de Suzuki dealer.![]()
Bart81 zei:Ik zou echt als de dood zijn dat ik ergens ook maar het kleinste dingetje vergeet aan te sluiten of vast te draaien, en als ik dan na de hele montage de motor zou starten of zou gaan rijden, dat dan meteen de hele boel in de soep zou lopen.
PascalD zei:Netjes. Lijkt nog sneller te gaan dan je vorige project.