Jay DoubleYou
Petrolhead
Moreno83 zei:Pff , ik ben echt knettergek.![]()
Waren meer mensen dat maar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moreno83 zei:Pff , ik ben echt knettergek.![]()
Barri zei:Wauw, wat een klus!
Zadelsnuiver zei:Goh interessant om te zien hoe zo'n dak eigenlijk in elkaar zit, ik vraag me alleen af wat je met die balk in het midden hebt gedaan want die heb je nu niet meer nodig cq zit ontzettend in de weg natuurlijk?
Het is een berg werk wat je elke keer weer weg zet, en dat zonder werkplaats of wat dan ook gewoon de schouders eronder en gaan. Wat karakter betreft ben je wel een doorzetter in elk geval, super knap!
Moreno83 zei:Eerst de randen recht maken en opzoek naar een ruit..... zucht.
Jay DoubleYou zei:Moreno83 zei:Eerst de randen recht maken en opzoek naar een ruit..... zucht.
Is zo’n voorruit een specifieke optie op de Blackmotion of kun je die bv. ook uit Italië halen als het hier niet te vinden is?
Zadelsnuiver zei:Mijn lieve hemel wat een werkik krijg al angsten wanneer ik de foto's zie, ongelooflijk!
Ik vraag me trouwens af of nieuwere Stilos en Bravos niet betere potmeters hadden voor de airco, die plastic tandwieltjes gaan geheid kapot en zou zonde zijn als ze binnenkort de geest geven wanneer alles nieuw er in zit straks.
uwbuurman zei:Mooi! Ga je die oude puntlassen/gaten nog proplassen? Of smeer je die dicht???
Moreno83 zei:" Komt dat nog wel goed? "![]()
Barri zei:Petje af en een buiging! Wat gaaf dat je dit gewoon doet. Moet toch ook prachtig zijn voor de omwonenden die er steeds even langs lopen met een wandelingetje![]()
Bobbeltje zei:Wat is dit toch een fantastisch project waar je aan begonnen bent.
Echt diep respect hoe je alles maar doet en dan ook nog gewoon voor je huis echt briljant.
Erg leuk hoe je alles in etappes plaatst blijf dit vooral doen want dit is echt top om te lezen
Zal na mijn vakantie je eens opzoeken in Enschede want wil dit toch wel graag met mijn eigen ogen zien![]()
Barri zei:Yeah, het dak zit!
Pietluttig dingetje: had je 'm onder die rand van de ruiten ook niet vast in de juiste tint willen hebben?
uwbuurman zei:Prachtig mooi!! Zat nog over de gaatjes van de puntlassen na te denken. Ik zou strijkkit gebruiken om t dicht te maken, is overspuitbaar en befirld voor afdichten van nadrn tussen bodypanelen. Dat kneedbaar staal zou ik niet aan beginnen.
En een beetje spuitbedrijf heeft ook een schadeherstelafdeling, wellicht toch vragen om in de rand achter in onder de voorruit even 10 puntlassen erbij te drukken. Die carrosserie flext toch, het helpt altijd.
406c zei:Wat een werk zeg! Maar mag ik vragen waarom de puntlassen niet gelast worden?
406c zei:Die kits zijn inderdaad sterk maar ik vraag me af of ze bedoeld zijn om bepaalde krachten op te vangen. Het stuk boven de achterklep krijgt wel wat te verduren (torderen) en het zou zonde zijn als dat op den duur gaat scheuren.