Frits79
Petrolhead
Ook daarvan is nog maar weinig te krijgenIk zou verwachten dat veel overeenkomt met oude fiats![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook daarvan is nog maar weinig te krijgenIk zou verwachten dat veel overeenkomt met oude fiats![]()
Dat hoor ik voor het eerst. Volgens mij valt de verkrijgbaarheid van onderdelen best mee voor een 850 en er zijn genoeg liefhebbers die ervaren zijn in het op de weg houden van dat model. Het zou mij er in elk geval niet van weerhouden om de auto te kopen als ik die leuk genoeg zou vinden.Ook daarvan is nog maar weinig te krijgen
Moderator
Moderator
Nogal veel werk, ik snap dat die vriend van hem deze liet staan en een snackbar is gaan kopen![]()
≥ Mercedes Benz 400E 4.2L V8 (project) €6500 VASTE PRIJS! (m2414747430) — Mercedes-Benz — Marktplaats
Ongeveer 6 maanden geleden deze toffe Mercedes Benz in Texas gekocht..Gekocht van een bekende en de auto was van z’n ex vrouw geweest. Geparkeerd enwww.marktplaats.nl
Nogal veel werk, ik snap dat die vriend van hem deze liet staan en een snackbar is gaan kopen
Wat een pracht verhaal, haha
Moderator
Omdat ze een uitlaat van een 2000/2500/2.5PI hebben gepakt?Waarom past de uitlaat toch altijd zo slecht onder die Dolomites?
Het is niet exemplarisch, bij alle Dolomites hangt de uitlaat er vreemd onder.Er mist in ieder geval een ophangrubbertje of steuntje, of de verbinding tussen die twee...
Daarmee is het wél exemplarisch ; )Het is niet exemplarisch, bij alle Dolomites hangt de uitlaat er vreemd onder.
Moderator
Moderator
De bodem heeft aandacht nodig, kan heel prijzig worden.Ook al is het een project, dan nog lijkt deze mij goedkoop:
![]()
Moderator
Nu nog maar €200!Of voor de helft van het geld een leuke witte 306 driedeurs projectauto:
![]()
Koop Peugeot 306 occasions op AutoScout24
Vind jouw Peugeot 306 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Bij de Rover SD1 ook het geval.Verkeerde uitdrukking inderdaad, dank voor de correctie. Anders gezegd: bij alle Dolomites hangt de uitlaat er niet lekker onder, maar in dit geval is het wel héél extreem.