Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Ook daarvan is nog maar weinig te krijgen
Dat hoor ik voor het eerst. Volgens mij valt de verkrijgbaarheid van onderdelen best mee voor een 850 en er zijn genoeg liefhebbers die ervaren zijn in het op de weg houden van dat model. Het zou mij er in elk geval niet van weerhouden om de auto te kopen als ik die leuk genoeg zou vinden.

Plaatswerk is al heel lang een probleem. Dat ik 29 jaar geleden een jaar in een auto schadeherstel bedrijf werkt was er al een te kort.

talbot-matra-s-bj-1978-nl-auto-30-jaar-in-showroom-gestaan.jpg

Leuke Bagheera, maar hoe goed zal het chassis nog zijn? Als hij 30 jaar heeft stilgestaan heeft hij de bijna 20 jaar daarvoor gereden en kan hij onderhuids toch aardig rot zijn, iets waar Bagheera's wel berucht om zijn. Ook wel jammer van de schade aan het polyester van de neus.

Ik heb het ooit een keer bij een Volvo (V70R) gehad. Niet zo extreem als bij de Dolomite, maar wel te laag. Bleek door de constructie/montage van de trekhaak te komen. Die heb ik toen weg laten halen, probleem opgelost.

De Clio is al gereserveerd. Er zijn blijkbaar meer mensen die azen op een Clio S. ;) (al zou ik liever een blauwe of donkergroene willen, of eventueel wit)

^^ opkopen, opknappen en weer iemand blij maken met een verse APK Fransoos die aandacht gekregen heeft?

Herfst/Winter auto.

Bij zo'n 306 moet je eerst maar eens zien of de achterste wielkasten en gordelbevestigingspunten niet finaal doorgerot zijn, wat een bekend euvel is.

Terug
Bovenaan