Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Fijne astra.
In de betaalbare klasse.
Wat ziet ie er klein uit zeg
een kennis heeft een peugeot 405 die is ook zo klein
in vergelijking met nu.
En dan waren dit al "middenklassers "
Viel mij vorig jaar ook op toen ik na heel lange tijd weer een 405 Break zag. Dan is een 404 Familiale voor mijn gevoel ruimer.

Leuk busje voor €2750,-;
2c4f6f08-31e3-4e6c-95a5-e48e51f59302

Het is een TL zie ik op de kofferklep staan. De adverteerder geeft een vermogen op van 48 pk. Dat is het vermogen van een TC de 1100. Als het goed is heeft de TL de 1400 met naar ik meen 68pk.

Vind de 9 een leuk ding en voor 2 mille ziet het er niet verkeerd uit. Maar het ontwerp is wel met de lineaal getekend. Een echt jaren 80 ontwerp.

Het is een TL zie ik op de kofferklep staan. De adverteerder geeft een vermogen op van 48 pk. Dat is het vermogen van een TC de 1100. Als het goed is heeft de TL de 1400 met naar ik meen 68pk.

Vind de 9 een leuk ding en voor 2 mille ziet het er niet verkeerd uit. Maar het ontwerp is wel met de lineaal getekend. Een echt jaren 80 ontwerp.
Dat komt weer helemaal terug. :ROFLMAO:

Die advertentie is wel 3 en een halve minuut voor de siësta in elkaar geflanst of niet; 3 hele halve foto's en toch wel 5 hele woorden Italiaans als begeleidende tekst. Lekker geld verdienen zo ;)
De foto’s hadden van mij ook duidelijker en uitgebreider gemogen, verder is mijn Italiaans op Google Translate niveau.
Nul, nada, niente… :p

Hij is ooit afgemeld voor de sloop, er zijn dus geen papieren meer bij. Dat had ik als verkoper eerst voor elkaar gemaakt, levert de auto ook veel meer op en het is makkelijker voor een Italiaan.

Maar goed, briljante auto en - afhankelijk van wat eraan moet worden gedaan - op dit moment niet duur.

De foto’s hadden van mij ook duidelijker en uitgebreider gemogen, verder is mijn Italiaans op Google Translate niveau.
Nul, nada, niente… :p
Ik had op z'n minst toch een duo lingo niveautje verwacht voor een Ferrari fan zoals jij ;)

Ook als kunst object is zo'n auto natuurlijk prachtig; mooi ergens wegzetten voor dat geld!

Volgens mij was die kleur ook op elk Renault-model van dat jaar leverbaar, behalve waarschijnlijk de 30.

Volgens mij was die kleur ook op elk Renault-model van dat jaar leverbaar, behalve waarschijnlijk de 30.
De Renault 16 en 20 werden in Duitsland en Zwitserland wel in deze kleur geleverd. Maar in Nederland en Frankrijk niet. De Renault 15 en 17 zijn niet in deze kleur groen geleverd voor zover ik weet.

Dat lijk er inderdaad wel op. Het is zeker waar dat in het VK en ook in de VS er kleuren op de Renault 15 en 17 geleverd werden die wij hier niet kenden.

Wie heeft een godsnaam bedacht dat we allemaal grijze of zwarte auto's willen?
Idd. Doet denken aan de beginjaren van Ford "we leveren in elke kleur, als het maar zwart is". Dit ivm efficiency en kosten.

De afgelopen decennia heb ik 8 leaseauto's gereden, allemaal grijs of zwart. Ik had daarbij geen enkele andere keuze. Blijkbaar hadden die kleuren de minste afschrijving/zijn andere kleuren meer aan mode onderhevig.

En zwart was vaak niet-metallic en daarmee goedkoper.

Oeps, niet helemaal waar overigens. De Tesla had ik ook in het wit kunnen bestellen. Maar die werd later geleverd wat weer een hogere bijtelling zou betekenen. Dus toen maar weer voor zwart gegaan.

Qua restwaarde maakt de kleur niet veel uit, misschien een beetje ivm statijd. Maar veel werkgevers zijn een beetje bang en behoudend en willen alleen zware of grijze auto’s. Mijn vorige werkgever had dat ook. Bij Gods gratie mocht ik een zilvergrijze ipv antraciet of zwart…

Terug
Bovenaan