Coupe life
Asfaltkampioen
Dit vind ik erg gaaf! Maar "gelukkig" is de vraagprijs (veel) te hoog / ik heb er dat niet voor over.
Celica coupé 1987
Celica coupé 1987
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wayne Carini zou zeggen: het stof laten zitten, dan brengt de auto bij een veiling nog meer op!Dit vind ik erg gaaf! Maar "gelukkig" is de vraagprijs (veel) te hoog / ik heb er dat niet voor over.
Celica coupé 1987
Ben nu een paar keer bij Hofman geweest omdat ik er vlakbij was en niet ver vandaan woon, maar dan koop ik mijn klassieker liever ergens anders. Was niet erg onder de indruk van de prijs/kwaliteit van de auto’s.Vauxhall Wyvern 1953 (bj 1953)
€ 5.900,00
![]()
≥ Vauxhall Wyvern 1953 (bj 1953) — Overige Auto's — Marktplaats
Te koop: een Vauxhall Wyvern uit 1953, een charmante Britse klassieker uit de vroege naoorlogse jaren. Dit model staat bekend om zijn degelijke bouw,link.marktplaats.nl
Deze had perfect gepast in de occasionwedstrijd van deze weekZet deze voor het gemak maar even hier.
![]()
Klopt, maar waarom foto's van het interieur door de ramen heen maken?Eerlijke advertentie, die Sapporo.
Qua striping zeker. Alleen wordt bijna altijd gevraagd om een geldige APK, en die is bij deze in 1985 al verlopen.Deze had perfect gepast in de occasionwedstrijd van deze week![]()
Dat volgens de kentekencheck de apk drie jaar na de DET is verlopen wil zeggen dat de laatste apk ergens vóór het digitale tijdperk verliep en dat de daadwerkelijke laatste apk-datum niet meer bekend is. Aangezien er nog pre-GAIK kentekenplaten op zitten kan dat op zijn laatst nog best ergens in de jaren 90 zijn geweest.Qua striping zeker. Alleen wordt bijna altijd gevraagd om een geldige APK, en die is bij deze in 1985 al verlopen.![]()
De Sapporo.... Iets duurder. Wat een lulverhaal.![]()
Koop Mitsubishi Sapporo occasions op AutoScout24
Vind jouw Mitsubishi Sapporo occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Zet deze voor het gemak maar even hier.![]()
Koop Renault R 18 occasions op AutoScout24
Vind jouw Renault R 18 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Ik zie een leuke combi tussen die 2!Voor wie een eigen sportwagen wil bouwen…![]()
![]()
≥ Chevrolet Corvette C6 LS2 donor / rolling chassis – compleet — Chevrolet — Marktplaats
Chevrolet Corvette C6 LS2 donor / rolling chassis – complete high-end swap basisZeer complete LS2 donor met lopende motor, ECU + sleutel en aantoonbarelink.marktplaats.nl
![]()
Ik had hem ook al ontdekt.@K Bouter:
![]()
≥ De goedkoopste Karmann Cabriolet van Nederland — Oldtimers — Marktplaats
Opruiming:1970 Karmann Cabriolet, te restaureren. Groot project en spotgoedkoop. What you see is what you get. Eventueel thuisbezorging mogelijk. Duslink.marktplaats.nl
Dit topic is niet specifiek bedoeld voor auto's met weinig werk, lijkt me.klein beetje werk.......
Voor onderdelen wellicht, zullen vast schaars zijn inmiddels voor een Fuego.Tja wat moet je met zo'n advertentie? Misschien is ie rijp voor de sloop.
Die van de voorkant of de achterkant?de juiste kleur.
Dat ben ik wel met je eens. Heb er in het VK eentje gevonden in nettere staat, maar die kost omgerekend vrijwel hetzelfde.een koopje vindt ik het zeker niet.