Jay DoubleYou
Autoholic
Die flatblade-wissers zien er ook niet uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me een geweldig autootje, maar heb helaas geen plek.Wie helpt ons eindelijk van dit probleemgeval af?
![]()
≥ Fiat Punto 1.2 60 SX|SCHAKELT EN RIJD GOED|VEEL NIEUWE ONDER — Fiat — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: RoodTechnische informatieVermogen: 44 kW (60 PK)PrestatiesAcceleratie (0-100): 14,5 sTopsnelheid: 160www.marktplaats.nl
Als de vraagprijs €400,- is en je zelf voor de apk moet zorgen dan zal er wel (te) veel aan moeten gebeuren.Wie helpt ons eindelijk van dit probleemgeval af?
![]()
≥ Fiat Punto 1.2 60 SX|SCHAKELT EN RIJD GOED|VEEL NIEUWE ONDER — Fiat — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: RoodTechnische informatieVermogen: 44 kW (60 PK)PrestatiesAcceleratie (0-100): 14,5 sTopsnelheid: 160www.marktplaats.nl
Van de PTT geweest? Die waren grootafnemer van die dingen in het rood...
Renault Express 1.6 D Imperiaal!
![]()

Was er niet nog een forummer met twee van dit soort Colts?
Ja die.Ja, die later ook een Lancer uit dezelfde periode had.
Vind ik eigenlijk gaver dan een T3 Transporter/Camper bus.Een van de oudste van NL.![]()
Koop Volkswagen LT occasions op AutoScout24
Vind jouw Volkswagen LT occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Ik ook. De laatste keer dat we naar Texel gingen stond er naast ons in de rij voor de boot in Den Helder een ex-Feuerwehr LT die omgebouwd was tot buscamper. Erg leuk! En sowieso zie je een LT die legaal op blauwe platen mag niet zoveel.Vind ik eigenlijk gaver dan een T3 Transporter/Camper bus.
Een vleugje Bitter SC/Ferrari 400. Beide schitterende auto's, en deze Fiat mag er zeker ook zijn.
Schoonmaken was net even teveel moeite?
Uit de advertentie:Wat maakt eigenlijk dat ie in de project hoek staat? Ik lees eigenlijk niks speciaals in de advertentie. Of zit het projectmatige in de interieurdetailling?![]()
De kleurstelling is wel echt heel gaaf, zeker met die bordeaux rode piping op de stoelenUit de advertentie:
Auto is van 2e eigenaar
Radiator lek, Zo mee
Sinds mei geen APK, en inderdaad het interieur weer netjes krijgen is een project op zich.