Barri
Moderator
Zonde! Dit was voor de schade, in 2018. Foto van forummer Rutger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Vind het ook wel bijzonder dat de versie voor de Duitse markt gewoon Duits spreekt, maar dat Nederland dan een Engelse versie krijgt.Tof ding voor een redelijke prijs, al weet ik niet of een Duits sprekende Renault een geslaagde combi is...![]()
Nederland (en Vlaanderen) zal een te kleine markt zijn geweest om speciaal voor deze ene uitvoering van de Renault 11 een Nederlandstalige versie te ontwikkelen.Vind het ook wel bijzonder dat de versie voor de Duitse markt gewoon Duits spreekt, maar dat Nederland dan een Engelse versie krijgt.
Dat was ongetwijfeld deze. De eigenaar destijds had hem Helmut gedoopt.Nederland (en Vlaanderen) zal een te kleine markt zijn geweest om speciaal voor deze ene uitvoering van de Renault 11 een Nederlandstalige versie te ontwikkelen.
Ik weet niet zeker of het dit exemplaar was maar ik heb zo'n Duitssprekende Renault 11 weleens gehoord, volgens mij op een van de eerste EMW-evenementen. Klinkt inderdaad wel apart.
Ja, dat herinner ik me.De eigenaar destijds had hem Helmut gedoopt.
Nog fouter dan hij al is dus!Een Chevy van in A-team kleuren, klopt voor geen meter.
![]()
≥ 3 Klassieke Austins te koop aangeboden na een schuur vondst. — Oldtimers — Marktplaats
3 Klassieke Austins: Blauwe Austin A35 met kenteken AM-47-33 eerste toelating 04-06-1957 tellerstand 90976 Miles. Groene Austin A30 Seven met kentekenwww.marktplaats.nl
Over het algemeen zijn de 440 en 460-exemplaren die ik ken en gezien heb juist over het algemeen Volvo’s die niet heel veel gelopen hebben. Ik heb het bij meer exemplaren gezien, maar slecht lijken ze me zeker niet.Leuke auto, mooie kleur ook, maar die kilometerstand daar heb ik nogal twijfels bij.
Mijn eerste auto was een citroen GSA. Een X3 met een 1300 motor. Die was al niet vooruit te branden met z'n 65pk dus deze moet nog wat trager zijn.Hier heb een zwak voor. Niet zozeer Citroën, maar wel pre-GAIK! Zal vast wel een en ander aan moeten gebeuren…
![]()
≥ Citroën GSA 1.1 1982 Bruin — Citroën — Marktplaats
Ter overname deze erg mooie gsa.Heerlijk basic, en roestvrijDeze gsa heeft van 1985 tot vorig jaar in een showroom staan stof happen.Met als gevolg datlink.marktplaats.nl
Helaas heb ik 0% technische kennis en een aangeboren slechte motoriek, dus geen idee. De wil is er absoluut.OT, een mooi bewaard exemplaar die GSA. Zal denk ik een overzichtelijk projectje zijn.
De grille was bij deze uitvoering alleen een rooster in de kap, zonder chroom. Geen idee of de bumpers verchroomd of gelakt waren, het laatste zou me niet verbazen.
Oké! Nou ja, aan de ene kant gelukkig maar. Chroom wat eenmaal gespoten is lijkt me lastig te herstellen naar origineel.Gelakt maar niet in kleur. Ze waren basisgrijs.
Valt wel mee hoor. Eerst soda stralen en daarna weer opnieuw verchromen, er zijn wel bedrijven die dat doen maar ik denk dat een andere nieuwe bumper goedkoper is ( als die er zijn natuurlijk)Oké! Nou ja, aan de ene kant gelukkig maar. Chroom wat eenmaal gespoten is lijkt me lastig te herstellen naar origineel.
Dat dus.Valt wel mee hoor. Eerst soda stralen en daarna weer opnieuw verchromen, er zijn wel bedrijven die dat doen maar ik denk dat een andere nieuwe bumper goedkoper is ( als die er zijn natuurlijk)
Dat lijkt niet maar is ook zo.Op de eerste paar foto's lijkt hij wel in het park geknipt en geplakt...
Ja ik twijfelde, op de interieurfoto's lijkt hij namelijk wel daadwerkelijk in die omgeving gepositioneerd te zijn. Waarom die moeite dan gaan doen...Dat lijkt niet maar is ook zo.