A
Anoniem
Guest
Erg leuke auto, je moet alleen wel van puzzelen houden maar alle onderdelen in de kofferbak.D. Elzinga zei:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Erg leuke auto, je moet alleen wel van puzzelen houden maar alle onderdelen in de kofferbak.D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:Edit: 1939?![]()
929V6 zei:D. Elzinga zei:Edit: 1939?![]()
Dat kan inderdaad niet, 1954 is het vroegste bouwjaar voor de Popular. Papieren zitten er waarschijnlijk niet bij en het bouwjaar zal dan wel een gok zijn van de aanbieder. Dikke kans dat het een hotrod wordt.
RobEU zei:929V6 zei:D. Elzinga zei:Edit: 1939?![]()
Dat kan inderdaad niet, 1954 is het vroegste bouwjaar voor de Popular. Papieren zitten er waarschijnlijk niet bij en het bouwjaar zal dan wel een gok zijn van de aanbieder. Dikke kans dat het een hotrod wordt.
Of een tikfout en er wordt 1959 bedoeld...
D. Elzinga zei:Overigens lijkt het mij dat deze dan geïmporteerd is in ongeveer 1970? Zal toen best ongebruikelijk zijn geweest om een 10-15 jaar oude auto van (naar ik aanneem) weinig waarde uit G-B te halen.
929V6 zei:RobEU zei:929V6 zei:D. Elzinga zei:Edit: 1939?![]()
Zou kunnen, maar wel erg slordig als je bewust het bouwjaar in de advertentietekst zet.
RobEU zei:929V6 zei:RobEU zei:929V6 zei:D. Elzinga zei:Edit: 1939?![]()
Zou kunnen, maar wel erg slordig als je bewust het bouwjaar in de advertentietekst zet.
Absoluut met je eens. Maar ja, dat is Marktplaats nou eenmaal. Heb nu zelf ook iets te koop staan, en die reacties gaan nergens over. Nu snap ik waarom RTL zulke hoge kijkcijfers heeft.![]()
Marc van der Togt zei:Even voor mijn beleving: wat is RTL?![]()
Marc van der Togt zei:Even voor mijn beleving: wat is RTL?![]()
D. Elzinga zei:1e eigenaar is onzin
929V6 zei:D. Elzinga zei:1e eigenaar is onzin
"afkomstig van 1e eigenaar". Dat klopt natuurlijk altijd.
Audi80Coupé zei:Wel een heel mooi type, deze Golf. Prijs is (nu nog) aan de hoge kant.
MinistryOfCars zei:Stelletje grapjassen met die Marbella
"NAP" Ja eh, "Geen oordeel" Denk dat die stand eerder 131k is en niet 31k
D. Elzinga zei:
Advertentie zei:Ideaal voor ombouw naar ss clone ofzo
929V6 zei:D. Elzinga zei:
Nééééé!![]()
Wrangler zei:929V6 zei:D. Elzinga zei:
Nééééé!![]()
Inderdaad nee, wel een paar mooie velgen eronder. Verder helemaal goed zo als deze is.
Wouter82 zei:Toch kan je er de donder op zeggen dat deze auto volgend jaar met 17" chroom en dobbelstenen aan de spiegel en een dubbele rioolpijp op een een of andere Amerikanen-meeting staat![]()
Wouter82 zei:Ik zou graag willen ingrijpen maar 16 mille....
929V6 zei:Wouter82 zei:Toch kan je er de donder op zeggen dat deze auto volgend jaar met 17" chroom en dobbelstenen aan de spiegel en een dubbele rioolpijp op een een of andere Amerikanen-meeting staat![]()
Yep, samen met nog drie andere die er afgezien van misschien de kleur precies hetzelfde eruitzien.En dat terwijl zelfs het vervangen van de kentekenplaten door smalle exemplaren al reden mag zijn voor een pak slaag.
17 inch is trouwens nog een understatement...