Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

stoterstangen90 zei:
Staat ie niet in het projecttopic dan?

Eigenlijk moeten we meerdere projectauto te koop-topics hebben. Eentje voor auto's die slechts wat eenvoudige reparaties behoeven, eentje voor de pittige restauratieprojecten en dan een handjevol andere topics voor de condities daar tussenin. En dan natuurlijk nog een extra topic voor de echt hopeloze auto's, zoals bijvoorbeeld barrels met een gat in de vloerbedekking.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/lancia-y-y10-lx-ie-selectronic-selecta-benzine-wit-af04b655-b24b-254c-e053-e350040a3917?cldtidx=13
0324435380007.jpg

Wat een rare advertentie van die Eclipse.

Er staat niet bij waarom de auto voor loop of sloop is bedoeld en door een gebrek aan goede foto's kun je ook de waarde niet beoordelen.
Zo te zien sluit de motorkap niet goed, dus wellicht is er schade aan de rechtervoorkant die niet op de foto staat.
De auto ziet er op de foto netjes uit, dus wellicht is de auto nog rijdbaar te maken, als deze voor een aantrekkelijke prijs kan worden gekocht

Jay DoubleYou zei:
Op de vraag wat eraan mankeert krijg ik alleen als reactie dat er een buitenlands kenteken op zit. :S

De verkoper doet maar weinig moeite om de auto te verkopen.
In goede staat wordt er toch bijna 5000 euro voor zo'n wagen gevraagd, hoewel er weinig vraag naar is.
Ze staan dan ook vaak lang te koop.
Op kenteken zetten lijkt mij niet zo'n probleem.

Ook vreemd dat hij de advertentie niet tussen de (betaalde) andere Mitsubishi's zet en in plaats daarvan tussen Tuning en styling (gratis).

Jay DoubleYou zei:
Op de vraag wat eraan mankeert krijg ik alleen als reactie dat er een buitenlands kenteken op zit. :S

Dan heb ik nog wel wat informatie voor je:
- Offside Rear fuel pipes rusty
- Rear Brake pipe slightly corroded
- Offside Rear Road wheel with a slightly distorted bead rim

Dit waren de adviespunten afgelopen februari. Er was ook een MOT-afkeur door de koplampen, maar dit is verholpen. Er zit dus nog gewoon MOT (en dus APK na invoer) op tot februari 2018. De stand is overigens in mijlen.

Vraagt er 3500 euro voor, zonder NL kenteken, lijkt me niet al te veel gezien ze voor 8 of meer te koop staan met NL kenteken.

stoterstangen90 zei:
Probleem zal wel zijn dat de koplampen de verkeerde kant opkijken.

Hij heeft wel ruim 8 jaar rondgereden in Engeland. Dit is wat het rapport zei:

- Offside Headlamp aim beam image obviously incorrect
- Nearside Headlamp aim beam image kick up to the offside
- Offside Headlamp aim beam image kick up to the offside
- Nearside Front position lamp(s) not working

Advertentie Eclipse is verwijderd.

Fijne wagens, althans, dat is de herinnering die ik er aan heb, een GT (V6) Cabrio.

De Golf heeft in deze kleurcombinatie echt een super uitstraling, alleen is het wel erg jammer dat er zoveel ''verkeerde'' onderdelen op zitten.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/austin-others-glider-gt-benzine-rood-3ccaa856-f66b-9d02-e053-e350040a84d5?cldtidx=16
0325169896001.jpg

Audi80Coupé zei:
De Golf heeft in deze kleurcombinatie echt een super uitstraling, alleen is het wel erg jammer dat er zoveel ''verkeerde'' onderdelen op zitten.
Zoals? Ik zie t niet, of de kunststof spiegel moet te nieuw zijn. Gaaf ding verder, lijkt me heel leuk!

Barri zei:
Audi80Coupé zei:
Zoals? Ik zie t niet, of de kunststof spiegel moet te nieuw zijn. Gaaf ding verder, lijkt me heel leuk!

De advertentie heeft het ook over een nep-zwaluwstaart. Eens met Nick, erg jammer.

@niels wel een hele hoop geld voor een in zeer matige staat verkerend campertje, voor de rest wel een leuk ding.

zombies zei:
@niels wel een hele hoop geld voor een in zeer matige staat verkerend campertje, voor de rest wel een leuk ding.

Vergis je niet, zo'n Wildgoose camper is één van de meest gezochte varianten van de Mini, er zijn er nog zo'n 10-15 overgebleven. Als je even flink je best doet kun je er zoiets van maken:

Minicamper-web.jpg

Precies, een mega zeldzaam (en net zo leuk) dingetje. Heel goede vondst, Niels!

Compleet zal het vast een hele mooie M3 Gt zijn, maar deze is niet compleet en er staan wel heel weinig foto's bij en wel heeeel weinig overige informatie over de auto en dan nog 20k euro durven te vragen, wel weer een leuke vondst.

Ik vraag me af hoe het zit met M3 Gt, ze zijn namelijk alleen in 1995 gemaakt. Een goede kost 49 mille, dus is 20 best hoog, gezien de huidige staat.

https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/page/2/nissan-micra-1-0-dx-handgeschakeld-bj-1988-170261322.html?sr_ab=0
170261322_1_big.jpg

Leuk een grijskenteken golf, zo te zien zonder dichte achterramen, dat betekend dat hij vanaf tussen zijn geboorte(van de golf) en minimaal 1994 van de eerste eigenaar was.
En dan ook nog op benzine, diesel was veel goedkoper.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/peugeot/m1194765708-peugeot-205-1-6-gti-1987-rood.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=26
$_85.JPG

Terug
Bovenaan