Guest
Een brulpijp is niet genoeg om het dashboardgerammel te overstemmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vmn zei:Volgens mij hadden alle Jetta's vanaf dat modeljaar dikke bumpers, dus ook de Pacific.
Dat is inderdaad wat ik ook dacht, maar een folder die ik hier heb liggen beweerd iets anders. Is een folder uit 01/1991 en ik denk dat de kale Jetta dan vervalt en de rest (ook CL) heeft dikke bumpers. Wist ik ook niet, maar blijkt wel zo te zijn...Audi80Coupé zei:Nee hoor, de kale Jetta of Jetta CL had gewoon smalle bumpers. Alleen de GL en Pacific had de dikke.
MRS zei:Hier wordt een complete set aangeboden met opbergvak en al op Marktplaats
LA5B zei:Is een folder uit 01/1991 en ik denk dat de kale Jetta dan vervalt en de rest (ook CL) heeft dikke bumpers. Wist ik ook niet, maar blijkt wel zo te zijn...
Mach1 zei:Zeer nette Golf 1.6D en die staat hier nog in de buurt ook.
Goedendag zei:Jij woonde toch in de randstad???
Mach1 zei:Zeer nette Golf 1.6D en die staat hier nog in de buurt ook.
Inderdaad een mooie diesel! Die Orlando velgen vindt ik wel niet echt op een II passen, op een III staan ze prachtig maar op een II te modern... In die advertentie staat ook een rode diesel automaat!Mach1 zei:
Though there is no paperwork to back it up, this car is apparently one of a few Volkswagen Golf prototypes that had the mk2 chassis with mk3 electronics and a mk3 engine.
Waar zie jij de golf???D. Elzinga zei:1985 Golf Match, 600 euro.
Goedendag zei:Waar zie jij de golf???]
D. Elzinga zei:https://www.carandclassic.co.uk/car/C318402
![]()
Though there is no paperwork to back it up, this car is apparently one of a few Volkswagen Golf prototypes that had the mk2 chassis with mk3 electronics and a mk3 engine.
Plausibel?
Audi80Coupé zei:Ik zie niets vreemds aan de motorruimte, en heb ook nog nooit van zo'n testmodel gehoord.
Ik heb hier nooit van gehoord, maar het lijkt me eerlijk gezegd onzin. In ieder geval wat de motoren betreft, want wat zou dan 'a mk3 engine' moeten zijn?Mach1 zei:D. Elzinga zei:https://www.carandclassic.co.uk/car/C318402
Plausibel?
Geen idee, wel interessant om uit te zoeken.
Phoenixrood74 zei:Ik heb hier nooit van gehoord, maar het lijkt me eerlijk gezegd onzin. In ieder geval wat de motoren betreft, want wat zou dan 'a mk3 engine' moeten zijn?Mach1 zei:D. Elzinga zei:https://www.carandclassic.co.uk/car/C318402
Plausibel?
Geen idee, wel interessant om uit te zoeken.
autocratie zei:Is ook een prachtig model; dit is een serie voor Model Car World.(gelimiteerd)
Er komen volgens mij ook nog andere kleuren; oa een rode CL in 4 deurs uitvoering.
En ik zag een groen/blauwe variant afgebeeld.
Goedendag zei:En deze stonden op de sloop (function, cl en nog een Madison dacht ik):
![]()
Audi80Coupé zei:Inderdaad, dat denk ik ook. Als dit een originele versie van de fabriek/importeur was had iemand in dit topic hem vast en zeker herkend.
Vandaag was ik overigens op ons opslagterrein, en vond daar een Golf Avance met deze bijzondere stootstrips:
![]()
Audi80Coupé zei:Ik denk een S, want hij had kuipstoelen. Foto van de hele auto:
![]()
Best een fraai ding, maar helaas ooit eens op LPG gelopen en nu vooral heel erg smerig.
Het kenteken kan van een '86-er zijn, de auto is dat zeker niet. Kleur, grill, deuren, strippen over de deuren, logo in achterplaat...