Guest
Die kleur was ook niet leverbaar in dat modeljaar geloof ik, zeker niet in Nederland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Audi80Coupé zei:Ik kwam vandaag per toeval een folder tegen van een Golf II, printdatum 8/83. ]
Pasadena_91 zei:16. _91 - Golf 1.3 CL Pasadena - 1991 - 5 deurs - ?? blauw
Pasadena_91 zei:Ik volg dit topic nu al enige tijd met veel plezier. Wij hebben sinds vorig jaar onderstaande Golf II Pasadena. Weet iemand misschien welke kleur blauw dit is? (ik kan dat nergens vinden).
Wat heb ik toch een hekel aan dit soort goudzoekers met hun opzichtige leugens.
Moderator
Barri zei:Veel oude auto's daar, ook redelijk wat Golfjes II. Allemaal afgeleefde CL uitvoeringen.
Mechanix zei:Leuk, zo'n nette vijfdeurs!Die zie je toch een stuk minder dan de driedeurs-Golfjes.
Moderator
Ik was veel te druk met de huur-Picanto over de haarspeldbochten te jagen, dus ik heb geen foto's...D. Elzinga zei:Barri zei:Veel oude auto's daar, ook redelijk wat Golfjes II. Allemaal afgeleefde CL uitvoeringen.
Foto's?![]()
Jerome Caine zei:Eindelijk een originele grille gevonden voor de GTI. Nota bene vlak in de buurt bij VPC Motorsport in Buchten Born in Nederland. Nu 2 originele lampen bestellen en het sjonnie front ( heldere koplampen) kan zijn weg vinden in le clico ;-) Erg leuk bedrijf trouwens en ik heb er een leuke winter auto gezien in de vorm van een Zweier GT Syncro 5 deurs die jammer genoeg op NL kenteken stond.
Barri zei:Ik had onze Golf op Volksforum gepost en zowaar wat positieve reacties gekregen. Er zitten dus toch wat fans van originele VW's daar!
MRS zei:Pasadena_91 zei:16. _91 - Golf 1.3 CL Pasadena - 1991 - 5 deurs - ?? blauw
Ik gok op Mediumblauw kleurcode LA5T zie volgende link: Doppelwobber maar het zou ook Calypso Metallic kunnen zijn.
Moderator
Gaaf! Fotootje?Erg leuk bedrijf trouwens en ik heb er een leuke winter auto gezien in de vorm van een Zweier GT Syncro 5 deurs die jammer genoeg op NL kenteken stond.
Moderator
Heb je al op de sticker in de kofferbak gekeken? Daar staat namelijk (onder anderen) de kleurcode op.Wij hebben sinds vorig jaar onderstaande Golf II Pasadena. Weet iemand misschien welke kleur blauw dit is? (ik kan dat nergens vinden).
Barri zei:Heb je al op de sticker in de kofferbak gekeken? Daar staat namelijk (onder anderen) de kleurcode op.
Barri zei:Gaaf! Fotootje?Erg leuk bedrijf trouwens en ik heb er een leuke winter auto gezien in de vorm van een Zweier GT Syncro 5 deurs die jammer genoeg op NL kenteken stond.
En gooi die heldere lampen niet weg. Via Marktplaats of Volksforum vang je er nog wel wat voor.
Moderator
Ik heb net nog een keer in de kofferbak gekeken. Ik had al een keer gekeken en kon toen de sticker niet vinden (blijkt dat de sticker verstopt zit achter de gevaren driehoek).
De kleur is inderdaad Mediumblauw (LA5T).
Vmn zei:@ Pasadena_91: Zou je als mede Pasadena bezitter de uitrusting van de jouwe eens naast die van mij willen leggen? Ik stuur je nog wel een pb.![]()
Barri zei:Leuk ding, maar wel prijzig! Op de meeting hadden we het nog over de Syncro. Schijnt in onderhoud erg duur te zijn.
Jerome Caine zei:Ik zal eens op jullie site kijken!
Jerome Caine zei:Een 1303 GSR (look-alike)
Pasadena_91 zei:Een 1.05.......... Wil dat nog een beetje vooruit komen?
D. Elzinga zei:Pasadena_91 zei:Een 1.05.......... Wil dat nog een beetje vooruit komen?
Volgens Carbase:
topsnelheid: 137 km/h
acceleratie 0-100 km/h: 21,9 s
Valt me nog best mee eigenlijk.
Ik zal straks wat extra foto's maken, als hij er nog staat tenminste.
Dan was dit volgens mij de traagste Golf II. De 1.6 diesel ging volgens mij in een seconde of 18 naar de 100 en had ook een iets hogere top (uit het hoofd).D. Elzinga zei:Pasadena_91 zei:Een 1.05.......... Wil dat nog een beetje vooruit komen?
Volgens Carbase:
topsnelheid: 137 km/h
acceleratie 0-100 km/h: 21,9 s
Klassiekerrijder zei:Een Polo 86C met die 1.05 reed in elk geval prima.