Hallo iedereen. Ik ben Mathieu, 26 jaar en kom uit 's-Hertogenbosch en kom hier eens even kijken.
Eerste keer dat ik dit forum bekijk, schrijf wel eens een review voor een auto of een dealer (nou ja, 1 dealer en heb dacht ik 4x een review geschreven).
Ben van jongs af aan al met auto's bezig (mar de kans dat dat bij meer mensen hier is is natuurlijk erg groot) en rijd al weer een aantal jaartjes auto. Daarnaast heb ik een jaartje mee gedaan als technische man in een rally-teampje in België, maar daar heb ik tegenwoordig helaas geen tijd meer voor.
Auto('s)
Ik rijd zelf in een Suzuki Swift 1.3 GS (ja de 8-klepper dus) uit 1991, de opvolger van mijn eerste auto, een Swift uit 1990 (de Suzuki-kenners weten ndan dat het om een mk2 gaat), en met die auto('s) ben ik lid van de Suzuki Tuning Club. Een leuke sociale club ZONDER straatraces en dat soort zaken. Mijn Swift is dan ook niet voor dagelijks gebruik, maar in ontwikkeling om er wat moois van te maken.
Verder rijd mijn vrouw in onze grote auto, namelijk een Nissan Primera (P12-model) 2.2 DCT Acenta, uit 2002 (nou ja, voor ons groot dan...), bordeaux-rood, een hardstikke lekkere reis-auto.
Mijn schoonmoeder rijdt dan nog in een Suzuki Swift 1.3 GL van ons, want die is lekker goedkoop in verbruik, wegenbelasting en verzekering (pakketkortingen!!!), en mijn schoonmoeder heeft het niet breed, vandaar dat wij die gekocht hebben)
Verder heb ik altijd nog een lease-auto, maar dat veranderd nog wel eens. Begonnen met een Peugeot 206, daarna een Renault Clio toen een Fiat Punto, 1 dag een Opel Corsa, en net is door de leasemaatschappij mijn laatste auto mee genomen, een Peugeot 207. Deze wordt op 3 augustus vervangen door een VW Caddy (ik wissel namelijk van baan).
Zo dat was het voorlopig. Ik zal eens wat foto's posten in het foto van je auto topic.
Nou ga ik hier eens lekker rondneuzen.
gegroet,
Mathieu (Thieuke)