Het grote stel je voor topic!

stel je voor...
dat er bij mij ooit nog is een fisker karma op de
oprij laan komt staan:p

Nog niet gezien... zit hier al een tijdje...,
Ik ben Peugeot206 wonende inEindhoven en zit op 3 Havo.
Mijn hobby's zijn: Fietsen.. (Kweet het) en Formule 1 en auto's
Mijn droomauto is een dikke Peugeot 206 GTi of RC.Mij lijkt dan de GTi de betere keuze.
En als ze niet meer leverbaar zijnalsik 18 ben...
Dan neem ik ee 2e hands Peugeot 207 RC... ;)

Peugeot 206 Schreef:
-------------------------------------------------------

> Mijn droomauto is een dikke Peugeot 206 GTi of
> RC.Mij lijkt dan de GTi de betere keuze.

Klopt, de RC is best stug, dan is de GTI comfortabeler, tegen de tijd dat jij je rijbewijs hebt (hoe lang duurt dat nog?) zijn ze goedkoop te bemachtigen!

01.jpg

Hallo forummers,

ik lees nu een poosje mee op het forum en heb nu eindelijk maar eens de tijd genomen om mij te registreren voor dit forum. Ik ben Martijn en kom uit het oosten van het land (Hengelo ov), ben 25 jaar en rijd momenteel in een Peugeot 306 1.8 16v.

Voornaamste hobby is wielrennen (misschien moet ik dit niet vertellen op een autoforum maar ja)

Ben niet technisch ofzo dus op dit vlak zal ik niet veel kunnen toevoegen maar zal mijn best doen.

Welkom Six en hoera nog een 306 rijder (y) ben er benieuwd naar, zet snel foto's bij 'mijn auto'

Veel plezier

Gr. GJ

Ik zal mezelf nog een keer voorstellen.

SuperSeatToledo, naam zal wel veranderen.
"vroeger" actief op het forum. Heel lang niets gedaan hier. Ik heb nu weer meer tijd om dit te doen.

Ondernemer in hart en nieren, autoliefhebber in hart en nieren.
Ik heb een erg lief dochtertje.

BMW liefhebber sinds vorig jaar. Ik heb het altijd mooie auto's gevonden, maar sinds ik écht in een BMW heb gereden, wil ik eigenlijk niets anders meer.

Ik doe eigenlijk veel dingen "te"

te hard rijden
te veel eten en drinken
te vaak van auto wisselen
te hard werken
te weinig tijd aan het gezin besteden
te weinig sporten
ik kan zo nog wel even doorgaan.

Sommigen kennen mij misschien nog een beetje, maar ik zie veel nieuwe namen, dus ik dacht: "ik stel me nog maar even voor!"

Bijnaam van mij is bolle......

Zal wel aan die, pak 'm beet 140 kilo liggen.

Op advies van Geelhoed, (dank voor de hint) zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben Tom, 35 jaren oud, al 7 jaar (gelukkig) getrouwd en vader van een zoon. Ik woon in Rotterdam alhoewel mijn roots toch in de Achterhoek en Twente liggen. In het daglijks levn ben ik PR Manager bij een groot commercieel bedrijf (ik maak de keuze even géén reclame te maken).

Gaan we nu Lingo spelen???

Ik zal me hier ook even netjes voorstellen:

Mijn naam is Bart, 22 jaren oud, kom uit de omgeving Twente en achterhoek en ben al enige tijd Volkswagen liefhebber en liefhebber van Techniek, fotografie en het ontwerpen van onderdelen in tekenprogramma's.
Ondanks mijn voorliefde voor Volkswagen mag ik graag knappe auto's zien van andere merken. Ik ben vooral gek op klassiekers en "moderne klassiekers".
Auto's uit de jaren 40 tot het heden vind ik prachtig om te zien :cool:

Op het moment rijdt ik een Volkswagen golf MkIV diesel waar ik graag mn eigen records wat betreft zuinig rijden probeer te verbeteren (y)
En sinds kort heb ik mn oude MkII terug gekocht om hem weer in (bijna) originele staat terug te brengen.

Ik ben ook werkzaam op het moment als vliegtuigmotormonteur.

Gegroet.

Welkom allemaal!(y)

@B.A.: zit/zat jij dan toevallig op het ROC in tilburg, is naar mijn weten de enige vliegtuig opleiding in nederland, zitten zelfs duitsers:eek:

goedemorgen,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben robert, 18 jaar oud, en bezig met mn rijbewijs. Mijn hobby's zijn fietsen en auto's. Ik kom uit het oosten van het land (omg. hengelo ov.)
Ik ben al best lang lid, maar was nog geen actief forummer.

mn droomauto's zijn een mooie peugeot 504 coupé of een volvo 780 bertone

Goedenavond allen,

Ik ben Bas, 29 jaar.
Beroep: ERP consultant
Hobby´s: ***, auto´s , kroeg, voetbal
Ik woon in Amersfoort.

Auto´s: Nu ff een polo fox coupe 1.3 uit ´91
daarvoor een peug 205 1.1 &6 uit ´87 (was n lekker auto´tje btw)

Ik heb tot voor kort bij https://www.excellent-online.nl/portal/ gewerkt.
Een leuke klant was https://www.tforb.com/
(mag bovenstaande? werk er niet meer hoor)
Daar vallen mijn prive auto´s een beetje bij in het niet ja, haha
Hoefde toen ook niet, elke prive auto was minder geweest...
Maar, nu ik wat meer studie-gerelateerd doe is dat anders.
Als alles goed gaat binnenkort een lease-auto (en topic uiteraard) en 1 voor de hobby. En exit Polo..
Daar ga ik zo een topic voor openen.
Eerst ff voorstellen natuurlijk, en ff kijken hoe foto´s uploaden werkt..
enneh. Jaha, ik heb idd in die auto´s gereden ja. Héérlijk!

nog ff wat foto´s proberen dan

Groeten Bas aka cruizz (niet van Tom, wel van de rijstijl)

63516970_5__Aln.jpg

15889999_500_500_nZIo.jpg

AMV.jpg

ps die Pheaton teller was bij onze buren hé!

(edit ff foto´s uitvogelen, de aanhouder wint)

Welkom allemaal en ik ben Gijs 32 jaar.
Momenteel rij ik in een Hyundai Santa Fé, wat mij prima bevalt. Ik ben geen kilometervreter, maar als ik rij dan moet het wel confortabel zijn.

Camiel hier, 23 lentes oud

Op mn 18e natuurlijk meteen rijbewijs gehaald (scooters heb ik nooit iets om gegeven) en een eerste auto gekocht/gekregen; een 1.1 205'je uit 85. Mn tante had de auto ooit nieuw gekocht en uiteindelijk aan mn neef gegeven toen hij zijn rijbewijs haalde, toen ik mijn rijbewijs had mocht ik ermee leren rijden.
De liefde voor auto's begon steeds verder op te bloeien, met name voor klassieke auto's. Moderne auto's zijn vaak erg fantasieloos vind ik persoonlijk, omdat ze een grote groep mensen aan moeten spreken (beetje het idee van hollywood films). Daarom een Volvo 142 gekocht uit 1970, op LPG. Geen wegenbelasting en rijden op gas; niet verkeerd is als je student bent. Nadeel bleek wel dat zo'n klassieker toch regelmatig onderhoud nodig heeft, wat overigens echt erg leuk is om te doen, maar soms wil je een weekend ook welles wat anders doen en dat is lastig als je je auto wel nodig hebt.
Daarom toch maar iets betrouwbaarders gekocht, waar ik nu ook nog mee rij (sinds vorig jaar juni); een rover 620 diesel.

Voor een volgende auto zit ik te twijfelen tussen een Lexus (IS200 oid) of Subaru (legacy/forester), maar dat zal nog wel een paar jaar duren :p

Trouwens, als je (niewu) nar het verschil in prijs en PK's kijkt, en dat bedoel ik ermee, volgens mij is hetverschil ongevver 5000 en 20 pk. DAn zou ik een charger en uitlaat een strippen. Kost ietsjje meer, maar wagen is gelijk ook lichter en sterker... :p snap je?

nee. als je zinnen een fatsoenlijke zinsbouw hadden, en je geen gebruik had gemaakt van BrEeZaAaAhHhH taal dan was het waarschijnlijk een stuk duidelijker geweest. mijn advies; probeer het nog een keer!

Ja klopt, stalker, zet het even nog een keer. Als je (nieuw) naar het verschil in prijs kijkt naar de GTi en RC, kom je ongeveer uit op 6000 euro en 20 pk in het geval van de GTi
Voor dat geld zou ik gaan chiptunen, uitlaat, strippen en iets van turbo of zo. Kom je op 10000 of zo, maar dan is hij wel 20 pk sneller dan de RC, èn met eeen lichter gewicht. Snap je het nu wel?

Heb wel eens met een RC gereden, gruwelijk snel, zo lang je m maar op toeren (+ 4000 rpm) houdt. Besturing en onderstel zijn perfect, auto is heel goed te plaatsen zonder bokkig te zijn. Freude am Fahren Formidable de conduire!

Na zo'n lofzang zou je zeggen dat het wat voor me zou zijn... nou... Nee. Simpelweg omdat ik er dan zo verschrikkelijk mee zou hoeken dat t hoe dan ook een keer fout gaat, echt fout. M.a.w. ik zou mezelf kapotrijden met zo'n ding. Mijn droomwagen is een 406 coupé HDi... I'll keep on dreaming...

Peugeot 206 Schreef:
> Die 406'en HDIzijn toch best wel goedkoop, dacht
> ik...

O, heerlijk. Een 406 met 2.2 HDiF is een topcombinatie.

* Denkt met weemoed terug... *

Alle nieuwelingen en oude bekende(n): welkom, welkom!

Hey,

Ik ben Johanc, hou van autocross en ben zelf in het bezit van een Audi q7.
Valt me op dat er hier wel errug vaak standaard opmerkingen tegen suvs of andere kop boven het maaiveld durven uitsteken auto's staan dus concludeer ik dat links Nederland zwaar aanwezig is op het forum.
Wel een leuk forum overigens met mooie topics.

johanc zei:
Hey,

Ik ben Johanc, hou van autocross en ben zelf in het bezit van een Audi q7.
Valt me op dat er hier wel errug vaak standaard opmerkingen tegen suvs of andere kop boven het maaiveld durven uitsteken auto's staan dus concludeer ik dat links Nederland zwaar aanwezig is op het forum.
Wel een leuk forum overigens met mooie topics.

Ja klopt daar word zwaar tegen geageerd, vooral als diegene zijn profiel niet invult, geen foto's plaatst van de auto in kwestie, en met een Lulverhaal op de proppen komt, verder nog vragen................:confused:

Audi q7

Wil je ontkennen dan dat het een lelijke, slurpende en belastende machine is? :p

Welkom!

voiture Schreef:
> Audi q7
>
> Valt me op dat er hier wel errug vaak standaard
> opmerkingen tegen suvs of andere kop boven het
> maaiveld durven uitsteken auto's staan dus
> concludeer ik dat links Nederland zwaar aanwezig
> is op het forum.
>
> Wil je ontkennen dan dat het een lelijke,
> slurpende en belastende machine is? :p
>
>
> Welkom!

Dat bedoel ik!:cool:

Profiel vul ik nog wel in, zie niet in waarom ik foto van mijn blik hier neer moet zetten.

johanc zei:
Profiel vul ik nog wel in, zie niet in waarom ik foto van mijn blik hier neer moet zetten.

Dat maakt het verschil tussen een FAKER en een Forummer.....................:rolleyes:

Gosamme zeg, foto van je auto..:rolleyes:

Ik heb zaterdag foto van een van de crosskevers genomen, daar stond hij (op schaal:rolleyes:) achter.
24v63vm.jpg

Tevree?

cruizz Schreef:
> Goedenavond allen,
>
> Ik ben Bas, 29 jaar.
> Beroep: ERP consultant
> Hobby´s: ***, auto´s , kroeg, voetbal
> Ik woon in Amersfoort.
>
> Auto´s: Nu ff een polo fox coupe 1.3 uit ´91
> daarvoor een peug 205 1.1 &6 uit ´87 (was n lekker
> auto´tje btw)
>
> Ik heb tot voor kort bij
> https://www.excellent-online.nl/portal/ gewerkt.
> Een leuke klant was https://www.tforb.com/
> (mag bovenstaande? werk er niet meer hoor)
> Daar vallen mijn prive auto´s een beetje bij in
> het niet ja, haha
> Hoefde toen ook niet, elke prive auto was minder
> geweest...
> Maar, nu ik wat meer studie-gerelateerd doe is dat
> anders.
> Als alles goed gaat binnenkort een lease-auto (en
> topic uiteraard) en 1 voor de hobby. En exit
> Polo..
> Daar ga ik zo een topic voor openen.
> Eerst ff voorstellen natuurlijk, en ff kijken hoe
> foto´s uploaden werkt..
> enneh. Jaha, ik heb idd in die auto´s gereden ja.
> Héérlijk!
>
> nog ff wat foto´s proberen dan
>
> Groeten Bas aka cruizz (niet van Tom, wel van de
> rijstijl)
>
>
> https://i273.photobucket.com/albums/jj211/svbekkum/
> 63516970_5__Aln.jpg
>
> 15889999_500_500_nZIo.jpg
>
> AMV.jpg
>
>
>
>
>
>
> ps die Pheaton teller was bij onze buren hé!
>
> (edit ff foto´s uitvogelen, de aanhouder wint)

Ik vind die teller wel crappy op zo'n topklasse auto

Ik ben hier een hele tijd terug ook actief geweest met de forumnaam Swift_GS, maar heb daar het afgelopen jaar niks meer mee gedaan en heb echt geen flauw idee meer wat het emailadres was wat ik daarvoor heb gebruikt. Daarom maar ff opnieuw geregistreerd met een andere naam.
Ik ben Jasper, 19 jaar (bijna 20:p ) en kom uit Veendam. Ik ben al sinds mn 16e helemaal gek van Swiftjeso_O Ik rijd nu bijna 2 jaar in een Suzuki Swift 1.3 GS uit eind 1993, wat nog steeds goed bevalt:) Zal binnenkort ff een topic in ''mijn auto'' aanmaken.
Paar foto's van het gebakje
P1011233.jpg

P1011236.jpg

Mijn buurjongen heeft ook zo'n zwarte Swift, alleen dan de GTi (uiterlijk hetzelfde). Lekker wagentje hoor! (y)

Ja, leuk leuke auto! MP, toch wel de auto en niet je vriend toch?!
welkom allemaal!

Hallo forummers, ff voorstellen, 31 jaar, in de it

Zakelijk mag ik in een BMW 118d E87 2008 rijden (corporate lease, businessline, sportstoeltjes, lm styling 222). Prive rijd ik in een Nissan Primera P11-144 sedan. Die haalt het natuurlijk niet bij de bmw, maar ik vind het model erg mooi (hij heeft ook de hofmeister-knik :). Maar sinds ik in de 1 rijd, ben ik toch aan het kijken of ik hem kan inruilen voor een mooie meerderehands 3-serie (E46).

Voor de bmw heb ik 9 maanden een golfje5 als voorloopauto gehad. Saaie bak, maar de 2.0tdi + DSG bak maakte een hoop goed. Heerlijke auto om file te rijden.

Voor de primera reed ik in een Sunny, maar die roestte onder m'n reet vandaan (die had dan ook al een aantal keer een ongeluk meegemaakt voordat ik hem kocht)

gr,
dpkg

Ok zal me ook ff voorstellen.

Ik ben 34, woon in het noorden van ons land.
Ook zit ik af en toe in de USA omdat ( hoe onhandig van mij ) ik een Amerikaanse vriendin heb.

Dan over autos, waar het hier toch over gaat.

Ik heb op het moment een Audi S2 avant en had daarvoor een urquattro.
De Avant is sneller, handiger en valt minder op ( vind ik een voordeel) maar de ur was toch leuker.

Ik hou vooral van bijzondere en snelle autos.
Ik heb toen ik eenmaal het geld had voor iets leuks ( daarvoor oa volvo 340 ) naar erg veel verschillende autos gekeken, zoals: Peugeot 306 GTI Seat Ibiza cupra, Golf VR6 sincro, BMW 635, Porsche 944 Turbo ( is net voor mn neus weggekocht ) ook heb ik nog gezocht naar een Matra Murena en gekeken of ik een SKyline GTR kon betalen.

Mijn vriendin heeft een 2004 Mustang V8, leuk ding, maar mijn (oudere) audi is beter afgewrkt en sneller.
Als ik nu de loterij zou winnen werd het een moeilijke keuze tussen een RS4, RS6, BMW M3 of Z3m coupe, een Corvette, een 968 CS, Skyline GTR, mercedus brabus 190 en af en toe denk ik nog weer aan wat anders..
Tja, ben ik ff blij dat ik niet hoef te kiezen...
Zucht...

Eigenlijk vind ik een 944 turbo leuker dan mijn laatste en huidige Audi, maar de 4x4 van de laatste houd mij en mijn beperkte rijvaardigheid in leven..

Tja, autos.....toch maar weer een staatslot kopen...

Freak Up Schreef:
> Ja, leuk leuke auto! MP, toch wel de auto en niet
> je vriend toch?!
> welkom allemaal!

Nee, die vriend leeft nog steeds :). Hij heeft nu trouwens weer een Swift gekocht o_O!

<MP>

Hoi ik ben trollhattan,

Ik ben 28 woon in groningen. Ben al lang lid, maar heb heel lang niks meer gepost. Sinds een tijdje kijk ik echter weer veel op het forum en had dus ook ineens zin om weer te posten.

Mijn auto is een Daihatsu Cuore 850 TS uit 1990. Hiervoor heb ik een Suzuki Alto GL uit 1987 gereden en daarvoor een Saab 900. Vandaar ook mijn naam Trollhattan: het Zweedse dorp waar Saabs vandaan komen!

Ik heb mijn auto voorzien van een vrolijk kleurtje; brons metallic met over de gehele zijkant een bruinmetallicen streep. De originele kleur was rood en die kleur heeft het dak dan ook nog. Een bijzonder wagentje om te zien dus... Misschien zie je me wel eens rijden in Groningen of omgeving!!!

Met vriendelijke groet,

Hallo Allemaal.

Ook ik ben (een beetje) nieuw hier. Ik lees al sinds een tijdje mee, en het leek me wel goed me ook maar eens kenmaak te maken. Om het auto gerelateerd te houden, ik rijdt nu een peugeot 207 als leaser. Echter ben ik van plan mijn studie weer op te pakken en zal deze heerlijk rijdende auto niet meer tot mijn beschikking staan, en ben ik op zoek naar een leuke opvolger (zie topic tweedehands)
Nu werk ik nog als verkoper, maar als alles goed loopt pak ik na de zomer mijn studie weer op. Jullie zullen vast nog wel vaker wat van mij lezen!

groeten!

Hoi allen

na lang mee te hebben gelezen hier op het forum, is het toch maar eens tijd geworden om me zelf even voor te stellen.
me nick is nywie, vast al gezien
woon in harlingen, friesland, ben auto gek, weet alleen niet zoveel van de techniek.
werk als koerier voor de leeuwarder courant, en volg ondertussen ook nog een studie verkeerskunde.
heb helaas nog niet zelf een auto, maar mijn ouders hebben er 2 die ik altijd kan pakken.

groet

Ik zal me ook eens voorstellen. Een collega van me raadde mij dit forum aan voor adviezen en dergelijke. En dat bevalt me tot nu toe goed. Ik zal proberen meer in andere topics te reageren als ik er de tijd voor heb. Ik woon samen met mijn vriendin en we gaan regelmatig op wintersport en andere vakanties. Daarom rij ik nu een Ford Focus Wagon 2.0 Titanium uit 2006. Maar we willen eigenlijk groter rijden en we hebben besloten voor een Mazda 6 SportBreak 2.5 GT-M te gaan.

au62.jpg

heej...

ik ben cynthia meijboom en ben 16 (bijna 17)
ik kom uit arnhem:) ik zit op het roc aventus in apeldoorn automobiel vestigingsmanager auto bedrijf.

als je meer over me wil moet je het maar mailen.

Terug
Bovenaan