Het grote stel je voor topic!

Hallo,

Net als de meeste hier lees ik al een hele tijd (jaartje of 2) mee! Aangezien ik tot een week geleden geen auto had, vond ik, dat ik niet echt wat toe had te voegen... maar nu! Ik heb een Citroen AX Furio gekocht. Bouwjaar 1995, hij is niet helemaal perfect meer, maar het is zeker leuk om in te rijden! Zie ook mijn review.

Groetjes axfurio

zijn idd geinige wagens! Maak je ook even een "mijn-auto" topic aan voor de schitterende plaatjes van je bolide ;)

Hallo mensen,

Nou...zal me ook eens voorstellen.
Ik ben Cat, 35 jaar en woon in het mooie Drenthe van dit koude kikkerland. Ik rij in een (voor mij) heerlijke comfortabele Ford Focus station.
Helaas geen foto er van, maar ik denk dat iedereen wel weet hoe een ford focus er uit ziet.
Sinds vorige week dus aangemeld bij het forum, en ik hoop dat er leuke topics op blijven komen waar ik me af en toe eens zal laten horen als ik denk dat ik wat te melden heb.

So..see ya..

Gegroet mensen,

Na een paar maandjes meegenieten van alle andere posts heb ik ook maar eens geregistreerd.

Mijn naam is Ludo, ik ben 21 jaar en werk bij het Arnhems Radiotherapeutisch Instituut. Ik heb ongeveer anderhalf jaar met veel plezier een Renault Megane coupé gereden en ben sinds kort de vrolijke eigenaar van een Hyundai coupé.

Hieronder een plaatje van de wagen.

03002hj4.jpg

Ik hoop hier een beetje mee te mogen discussiëren.(y)

Mijn naam is Tim, 30 jr en start momenteel een vestiging voor een Duits bedrijf in NL. Woon samen en heb sinds afgelopen januari een roze maxi-cosi op de achterbank...
Foto van mijn heilige koe lukt even niet, maar het is een auto van Duitse komaf (verrassend)... A4 Avant, 17" LM en sportonderstel, interieur en exterieur geheel in het zwart en hier en daar wat aluminium inleg. Vooral LM 5 spaaks parallel is super!

Hoi, Ik ben Corina 15 jaar, en ik ben hier gekomen met de vraag, is een auto met 2 wielen, mogelijkl ja of nee?

Een auto met twee wielen is niet mogelijk lijkt me. 3 Wielen is wel mogelijk. Met 2 wielen hebben je een motor/scooter/brommer/fiets.

Howdy,
Ik ben "leeuw" en ik heb een paar posts geplaats, dus ik vond het nodig om me voor te stellen.
Normaal zit ik op het AV-forum, dat is erg leuk maar een beetje rustig.

Momenteel heb ik een 306cabrio, een vage en tijdelijke mazda121 ('90 dus geen hoedje) en die wordt vervangen door een nieuwe 500 in het oranje.

Welkom! Ik zag reeds in een ander topic een foto van je prachtige auto.

En alle anderen ook welkom uiteraard.

sorry voor de naamswijziging maarrrr.

Ik was jor!s, ben jorisvo. Het is de gebruikersnaam die ik eigenlijk altijd en overal gebruik en kom telkens in verwarring als ik op autoweek kom, inloggen en dan werkt het weer eens niet
vandaar ;)

haha, ja is gewoon joris van o..... achternaam dus
me email, al mijn internet accounts, alles is zo.
anders onthoud ik dat soort dingen gewoon niet. Behalve deze tot en met een klein uurtje geleden ;) ook telkens die ! vond ik irritant maja, dit is gewoon mijn standaard internetnaam zegmaar

Razend iritant was die ! inderdaad :)

Ik hou niet van naamsveranderingen dus ik hou het zo, ook al is het nauwelijks uitspreekbaar op meetings :D Ga er morgen en zondag weer achterkomen :T

Een hele goeiemorgen allemaal!

Ik ben Marc, 17 jaar oud en ik lees al AutoWeek sinds 1998! Ik sta al een tijdje geregistreerd maar heb me nooit voorgesteld, dus bij deze.

Bij ons voor de deur staat op 't moment een Peugeot 207 in donkerblauw metallic. 't Is een lease, maar toch een hele fijne auto.

Stel je voor dat die Peugeot een Sheby GT500 was.......mjammie! o_O

Ook goedemorgen!

Ik ben Jan, woon in de omgeving van 015 en ben sinds een paar maanden op het AW-forum aan het rondsnuffelen met af en toe 'n postje. Erg leuk en altijd veel beweging op dit forum.

Ben me op 'n nieuwe (lease)auto aan het orienteren en op dit moment bijna zover om een Honda Civic Hybrid te gaan bestellen (heb nog wat twijfels ivm bagageruimte).
UPDATE: heb nu toch 'n Peugeot 308SW besteld...

Er staat nu tijdelijk een VW Jetta voor de deur, naast de 3 jaar oude Fiat Panda van mijn vrouw.

Iedereen de groeten en veel forumplezier gewenst!

Lees al een poosje mee op dit forum...toch maar eens tijd om te gaan posten en me voor te stellen.

Ik ben Job en woon in het altijd mooie Gelderland:p

Rij rond in een Subaru Impreza GT Turbo uit 1998 met wat kleine aanpassingen (deels door de vorige eigenaar gedaan). Heerlijke wagen is het:D

S6001394.jpg

Groeten,
Job

Ik lees al zo lang mee weetje
Ik heb nu toch maar eens een accountje gemaakt, lijkt me zeker chill om hier een beetje
rond te hangen.

Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben Willem-Jan, 21 jaar en kom uit Drachten. Ik ben bezig om een Renault 5 GT Turbo op te knappen en rijdt nu dagelijks in een Volvo 480 ES Automaat.
De Renault in betere tijden:
imag0046fz3.jpg

De Volvo:

schuinvoordichtbijkleinht7.jpg

Gegroet, AW-ers.

Mijn naam is Mark, productiedatum 20-11-1984, woonachtig in Helmond.
Ik bezit een ietwat bejaarde Renault Clio 2.0 16V (bouwdatum 04-2000) met inmiddels 143.000 km op de teller. D'r wordt 25.000 tot 30.000 km per jaar mee gereden, waarvan 90% over snelwegen en provinciale wegen. Dat resulteert mede hierdoor in een relatief gunstig verbruik (6,6l op 100 km), ondanks geregelde acceleraties tot 150 km/u op 's lands snelwegen.

hey ik ben seven13 en kom hier gezellig meekletsen over auto`s.
ik ga veel naar vag meetings en dat doe ik vaak met de volkswagen polo club.

mijn huidige auto is een volkswagen polo 9n 1.4 16v comfortline.
groteFoto-DPC7CTM8.jpg

groteFoto-V4YTLQ3B.jpg

hij is redelijk standaard nog.ik heb wel acherwissr verwijderd evenals de amblemen
om een clean look te krijgen.daarnaast de 16inch velgen die zwart gespoten zijn met een gepolijste
velgrand. het geeft de auto een smaakvolle look .\

wat ik verder nog doe regelmatig zelf een meet and greet regelen op het vw.forum
en de place is aan de rotterdamse sluisjesdijk.

grtz

Hallo iedereen. Ik ben Mathieu, 26 jaar en kom uit 's-Hertogenbosch en kom hier eens even kijken.

Eerste keer dat ik dit forum bekijk, schrijf wel eens een review voor een auto of een dealer (nou ja, 1 dealer en heb dacht ik 4x een review geschreven).

Ben van jongs af aan al met auto's bezig (mar de kans dat dat bij meer mensen hier is is natuurlijk erg groot) en rijd al weer een aantal jaartjes auto. Daarnaast heb ik een jaartje mee gedaan als technische man in een rally-teampje in België, maar daar heb ik tegenwoordig helaas geen tijd meer voor.

Auto('s)
Ik rijd zelf in een Suzuki Swift 1.3 GS (ja de 8-klepper dus) uit 1991, de opvolger van mijn eerste auto, een Swift uit 1990 (de Suzuki-kenners weten ndan dat het om een mk2 gaat), en met die auto('s) ben ik lid van de Suzuki Tuning Club. Een leuke sociale club ZONDER straatraces en dat soort zaken. Mijn Swift is dan ook niet voor dagelijks gebruik, maar in ontwikkeling om er wat moois van te maken.

Verder rijd mijn vrouw in onze grote auto, namelijk een Nissan Primera (P12-model) 2.2 DCT Acenta, uit 2002 (nou ja, voor ons groot dan...), bordeaux-rood, een hardstikke lekkere reis-auto.

Mijn schoonmoeder rijdt dan nog in een Suzuki Swift 1.3 GL van ons, want die is lekker goedkoop in verbruik, wegenbelasting en verzekering (pakketkortingen!!!), en mijn schoonmoeder heeft het niet breed, vandaar dat wij die gekocht hebben)

Verder heb ik altijd nog een lease-auto, maar dat veranderd nog wel eens. Begonnen met een Peugeot 206, daarna een Renault Clio toen een Fiat Punto, 1 dag een Opel Corsa, en net is door de leasemaatschappij mijn laatste auto mee genomen, een Peugeot 207. Deze wordt op 3 augustus vervangen door een VW Caddy (ik wissel namelijk van baan).

Zo dat was het voorlopig. Ik zal eens wat foto's posten in het foto van je auto topic.

Nou ga ik hier eens lekker rondneuzen.

gegroet,
Mathieu (Thieuke)

Hoi Goedenavond,

Ik Ben Milano
24 jaar uit tilburg

ik heb afgelopen week mijn theorie behaald,
mag in augustus op voor rijbewijs.

Mijn kansen zijn volgens mijn autorijinstructeur erg groot.

hopelijk slaag ik.
dan gelijk kijken voor een leuke stoere auto :p

Goedemiddag,

Na enige tijd meegelezen te hebben heb ik mijn account maar eens nieuw leven ingeblazen.

Jordi is de naam, 23 jaar uit Assendelft (zaanstad) Ik werk als verkoper bij Renault.

Auto:
Varierend, door mijn werk bij een Renault dealer varieerd dit van Twingo tot laguna en alles dat daar tussen zit.

Tevens volg ik ook de avondopleiding IVA HBO, nadat ik de dagopleiding(van 2002 tot en met 2005) afgerond heb ben ik afgelopen september met deze avonopleiding gestart.

Grtz,

Your-Dee

Hallo allemaal,

Zag dat ik mijn account al in 2005 had aangemaakt, maar tot aan vandaag was ik alleen een mee-lezer..

De naam is Peter, kom uit het (meestal) zonnige Zeeland en ben in bezit van een Peugeot Partner 2.0HDI op grijs kenteken.
Destijds in 2003 aangeschaft om mijn 2 honden een beetje de ruimte te geven.

Zal over de auto nog wel een 'mijn auto' topic openen voor de nieuwsgierige aagjes onder jullie.

Groet en een fijne dag allen,
Peter

Dank je wel Fiat Fan.
En inderdaad.. mijn honden (2 dobermannen, of eigenlijk vrouwen, want het zijn teven) heten Tasja en Lisa.

Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik precies foto's kan toevoegen, zal ik wel een foto van ze neerzetten in het nog aan te maken 'mijn auto' topic.

Groet,
Peter

zal me ook even voorstellen.

Joost, wonende amsterdam, rijdende bmw323Ci uit 99, grote hobby van me geworden.

zo heb ik um gekocht:
before.jpg

en zo staat ie er nu bij:
bmw32.JPG

Hallo Sonja,

Voel je welkom op dit forum. Reclame en andere commerciële uitingen zijn hier niet gewenst, overigens. Verder: veel plezier:)

Hallo allen,

zojuist ontdekte ik voor het eerst dit "grote stel je voor topic". Ik heb in de afgelopen dagen al diverse keren wat tekst in diverse fora geplaatst, bij deze mijn verontschuldigingen dat ik me daarbij niet helemaal volgens de regels heb gedragen.
Onlangs plaatste ik, ter introduktie van mijzelf, dit bericht in het France-rijders topic:
"Hallo, ik ben nieuw op dit forum, heb de afgelopen weken geregeld wat topics gelezen, en zal me even voorstellen.
Hoewel ikzelf op dit moment geen franse voiture rijdt, voel ik me wel verwant met dit topic. Ik heb in totaal 12 franse auto's gehad (7 x Renault te weten:9; 12; 20; 2 x 25; 2 x Safrane en 5 x Peugeot 104; 304; 304 break; 405; 605).
Ik woon ook een deel van het jaar in Frankrijk en een deel in Flevoland. Dat is zoals ze dat in Frankrijk zeggen, TGV of te wel: très grandes vacances, het voordeel van 50-plusser zijn.
"
Groet,
Jac.

Hallo,

Mijn naam is Jelle, 21 jaar, webdesigner als fulltime baan, ik kom uit Harlingen (Prov. Friesland), heb nu een jaar mijn rijbewijs, maar heb eigenlijk altijd gereden in de Renault van m'n moeder en de Peugeot van m'n vader.

Vrijdag mijn eerste auto aangeschaft die ik vandaag op mijn naam heb gezet.
Maandag ga ik de verzekering regelen, parkeervergunning aanvragen (ik woon in de buurt van de binnenstad) en de auto ophalen.

Ik ga proberen deze maand ook nog aan het motor rijbewijs te beginnen.

Hello,

Bij deze stel ik mij ook voor.

Wesjes, woon in Amsterdam en ik rij in een Honda Civic Type-R '07 FD2.
Oftewel het model uit Japan.

Deze is geimporteerd in maart en is de eerste geregistreerde FD2 in Nederland.

tzstyperatrica014.jpg

ndsm013.jpg

ndsm014.jpg

Hallo,
Ik heb al een aantal malen gereageerd en nu zie ik het voorstel topic. Ik kom uit Wijhe. Werk bij een groot bouwbedrijf en ik ben helemaal gek van BMW. Volgens een aantal rijden daar alleen aso's in maar dat valt wel mee hoor, alhoewel ik best wel eens iets doe waar ik later van denk: mocht wel ietsie minder ...... Ik heb een diesel: BMW 530 DA facelift model 11-2000. Titansilber, getuned naar 231 pk en 425 Nm. 0-100 in 7,4 sec met een top van 248 op de teller. leren interieur electrisch verstelbaar, xenon, pdc voor en achter en nog een aantal zaken. Ik heb hier onlangs ook een review over geschreven. rij ongeveer 36.000 km per jaar met veel plezier want het is een beest van een machine.
Ik zou zeggen: Freude am fahren ...
groet, tj

Terug
Bovenaan