Het grote stel je voor topic!

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn,
En ik woon in het verre Friesland (Oosterwolde)
Ik zit hier al een tijdje op 't forum. Zit hier voor mijn (voor)plezier op het forum aangezin ik nog lang niet mag autorijden(ben 15).
En het wagenpark van mijn ouders is ook niet echt iets van 'mijn papa heeft een ....'
Mijn ouders rijden een:
- Astra F 1.6SW '97 (staat wel een review van op deze site)
- Clio I 1.4 Mexx '95..(Best een pittig beestje t.o.v. de astra:LOL:)
En over een droomauto kan ik ook niks zeggen, want die heb ik nieto_O, en ja een Ferrari zal toch altijd een niet haalbare droom blijven, dus die vergeet ik maar even.

Ik weet niet of dit nog vragen oproept:p?

Gr. gehaktstaaf:cool:

:DMartijn, welkom.
We hopen dat je veel wijsheid op zal doen op dit forum, zodat je je vader in de toekomst beter kunt helpen bij zijn autokeuze.
Ik geef je hierbij wat huiswerk op: begin maar met de reviews van toyota door te lezen
klas.jpg

Goeiemorgen beste forummers,

Ik heb net een andere auto en ik dacht: dat wil ik wel met het AW-forum delen.
Ik lees al een tijdje mee en ik heb al bijna 13 jaar een abonnement op de papieren AutoWeek.
Vanaf mijn 19e is dit nu mijn 7e auto, maar sommige heb ik slechts kort gehad. De kortste was 6 weken geloof ik, de langste 1 1/2 jaar. Mijn huidige hoop ik langer te houden :p.

Sinds kort heb ik ook een nieuwe baan (wel via een uitzendbureau, maar toch) én ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe huurhuisje, want ik ga op mezelf wonen (kan wel he als je 24 bent!).

Mijn auto show ik bij "Mijn auto" https://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,3831580.

Hoi iedereen! Ik ben Peter, woonachtig te Antwerpen, België. Ik ben tewerk gesteld in de logistieke sector, hou van sport (voetbal, volleybal, ligfietsen, etc..) Mijn eerste auto was een Renault Clio 1,5 dci, waar ik erg tevreden over was. Nu rijd ik al een jaar tevreden rond in een BMW 320 ci (model 99, bouwjaar 2001). Ben wel al een tijdje aan het rondkijken naar een BMW 320cd (2004). :)

Hoi iedereen! Ik ben Peter, 25 jaar, woonachtig te Antwerpen, België. Ik ben tewerk gesteld in de logistieke sector, hou van sport (voetbal, volleybal, ligfietsen, etc..) Mijn eerste auto was een Renault Clio 1,5 dci, waar ik erg tevreden over was. Nu rijd ik al een jaar tevreden rond in een BMW 320 ci (model 99, bouwjaar 2001). Ben wel al een tijdje aan het rondkijken naar een BMW 320cd (2004). :)

Hoi iedereen! Ik ben Peter, 25 jaar, woonachtig te Antwerpen, België. Ik ben tewerk gesteld in de logistieke sector, hou van sport (voetbal, volleybal, ligfietsen, etc..), uitgaan met vrienden, .. Mijn eerste auto was een Renault Clio 1,5 dci, waar ik erg tevreden over was. Nu rijd ik al een jaar tevreden rond in een BMW 320 ci (model 99, bouwjaar 2001). Ben wel al een tijdje aan het rondkijken naar een BMW 320cd (2004). :)

Hmm.. ik dacht mijn bericht te kunnen wijzigen door enkel de back-knop te gebruiken, niet dus! Mijn excuses!;)

Hoeveel Peters uit Antwerpen hebben we nou?
Moet ik mijn leven vrezen? We worden regelmatig onder het gras geschoffeld door onze vlaamse vrienden.

Maar anyway, welkom!

mijn naam is tobias muiterings en ik ben nu aangemeldt als lid. ik studeer life science in groningen en woon ook daar (rug). daarnaast werk ik bij als chauffeur

ik heb een peugeot 106 met mijn huisgenoot maar kijk nu naar een grotere auto. ik heb hier voor een topic in tweedehands

Goeiemiddag,

Ik 'hang' hier al een jaar of twee rond op dit forum. Nog nooit een officieel voorstelrondje gedaan, dus here goes:

Ik ben Robert, inmiddels 40 jaar jong/oud. Werk in het Intellectueel Eigendomsrecht (Merkenbureau). Woon samen en heb bij mijn ex twee kids. Uiteraard rij ik auto en ben ik redelijk autofiel. Heb via eigendom, lenen, huren, testen van alles en nog wat gereden. Momenteel vervoer ik mezelf en soms anderen in een Skoda Roomster Sport, voorzien van 1.9 TDI én een chippie.

Buiten dat heb ik nog een aantal hobby's, waaronder lezen, wat in de tuin rotzooien (gaat niet meer:(), wandelen, hardlopen, powerliften (mag niet meer:(), kick/thaiboksen (binnenkort weer:)) en zo zijn er nog wel wat dingetjes die ik graag mag doen.

Goeie Middag allen,

Ik zal me zelf ook maar s voorstellen.

Ik ben Johan Seip en 21 jaar naast fotografie ook behoorlijk geinterresserd in mooie auto's

rij zelf een Polo 1.4TDI uit 2006 van de lease maatschappij (n)

helaas mag ik zelf geen auto uitzoeken anders had het deze echt niet geworden.

Dit topic slaat nergens op, want je kunt gewoon op de naam van een ander klikken, en je ziet al zijn gegevens.

Laat ik me toch maar voorstellen:

Naam: Herben het Lam
Leeftijd: 13 jaar
Gemeente: Zederik
Streek: Alblasserwaard / Vijfheerenlanden
Provincie: Zuid-Holland
Interesses: Auto's, schepen, kentekens
Auto: Geen
Auto ouders: Ford Mondeo 1.8TD Turnier 15-04-1996
Hobby's: Autobladen lezen, zwemmen, monopoly spelen, computeren
Hobby's op de computer: Spelletjes spelen, forums bezoeken, autosites bezoeken, mailen met klasgenoten
Werk: Geen
Klas: 1e
Geboortedatum: 25-11-1995

Dit moet genoeg zijn. Als iedereen het nou zo doet.

Die post van jou slaat nergens op, ik kan zat dingen noemen die er niet instaan.

Ach waarom ga ik er ook op ino_O

Hallo,

In autoweek 35 -2008 heeft een artikel gestaan over de Volvo V50 D5 met handbak. Ik heb hier de hele jaargang liggen behalve nr 35..... Wie kan mij dat artikel inscannen en mailen naar wbrummel@planet.nl ??

Ik zou jullie zeer erkentelijk zijn omdat ik vanaf eind februari deze auto ga rijden!

Gr. Wilco

Ik heb me eigenlijk ook nog nooit voorgesteld hier. Ik kijk al geruime tijd mee en post zo heel af en toe ook wat. Zal vanaf nu iets actiever proberen aanwezig te zijn op het forum.
Ik ben Maarten Minkjan en 26 jaar oud. Woon in Markelo. Nog wel bij m'n ouders, maar zo langzamerhand toch op zoek naar iets voor mezelf. Ik ben verkeerskundige bij een verkeerskundig adviesbureau in Zwolle. Wij/ik doen eigenlijk alles wat verkeer te maken heeft, o.a. ontwerp, onderzoek, beleid maken. Daarnaast is auto's een hobby van mijn. Ik heb auto's altijd mooi gevonden. Ik heb een voorliefde voor Renault en zal graag nog eens een oude Renault willen opknappen ofzo. Daarnaast voetbal ik en ben ik ook jeugleider van de plaatselijke B2. Verder computer ik graag en mag ik ook wel graag fietsen (wel met mooi weer).

Hallo mijn naam is Edwin alias Daf driver.Jawel ik ben chauffeur.Ben 42 jaartjes jong en woon in brabant.Mijn dagelijks vervoermiddel is een Mercedes S202 uit 1998.Na jaaaaaaaaaaaren Alfa Gereden te hebben maar eens wat anders geprobeerd en het bevalt me tot nu toe uitstekend.

Groeten Edwin.

Daf driver zei:
Hallo mijn naam is Edwin alias Daf driver.Jawel ik ben chauffeur.Ben 42 jaartjes jong en woon in brabant.Mijn dagelijks vervoermiddel is een Mercedes S202 uit 1998.Na jaaaaaaaaaaaren Alfa Gereden te hebben maar eens wat anders geprobeerd en het bevalt me tot nu toe uitstekend.

Groeten Edwin.

Welkom bij de grootste autoforum van Nederland.:D

Chauffeurs zijn altijd welkom:LOL:. Kom binnen op het meest leuke forum van Nederlands sprekend Europa!

Hallo! Bij deze wil ik mezelf graag voorstellen op het autoweek forum. Ik ben al jaren bezeten met het Lancia Thema virus. Dat is niet zomaar gekomen, daar zit een verhaal achter. Ik zal je een blik werpen op mijn autoverleden.

Toen ik nog geen rijbewijs had, kocht ik mijn eerste auto; een knaloranje Fiat 132. Samen met mijn broertje zodat we na elkaar op vakantie konden. Mijn vriendin had wel een rijbewijs, dus een chauffeur was geregeld. Ik kon nu niet achterblijven met rijlessen, dus spoedig had ook ik het roze papiertje. Met die 132 de legendarische kilometerstand van 100.000 op de klok gezet. Ter gelegenheid van die bijzondere gebeurtenis hadden we speciaal een rit gepland. De Fiat heb ik overigens nooit weggedaan, deze staat in de opslag.

Na die eerste 132 volgden er meer; een geïmporteerde 132 i.e. Climatizzata, een Lido, een Argenta totdat de vrouw iets degelijks wilde vanwege een verantwoordelijke baan. Het werd de eerste Thema. Een toen nog dure i.e. uit 1992. Wat een rijgenot, zeker in vergelijking tot de 132. En een ruimte! Met mijn lengte niet onaangenaam.

Ik volgde al snel met een Thema 2.8 V6. Nadat op de snelweg de gaskabel eens in volgas bleef hangen, liep de logge V6 niet zo mooi meer; ik heb hem snel verkocht. Toen kwam een droom uit; een Thema SW Turbo. Wel een flinke afrag historie, maar wel een fijne wagen met veel power. De vrouw wilde eens wat anders; er kwam een 3.0 V6. Machtig geluid. Ik kocht ondertussen een hele mooie Turbo van de eerste serie omdat de SW op begon te raken. Tenslotte heb ik nu nog een Thema SW TD. Die liefde heeft geleid tot een eigen site voor de Lancia Thema. Aangezien deze auto dit jaar voor het eerst klassiek wordt mag ik die wel noemen: www.lanciathema.nl

Naast die Thema's heb ik altijd opgekeken naar de Fiat 130 Coupé. Wat een machtige machine vond ik dat. Eens kwam ik er eentje tegen in Utrecht. Deze stond geparkeerd voor een café waar ik net een biertje zou gaan drinken. Beetje shabby auto en de eigenaar reed ruw en volgas weg, maar ik wist wat ik wilde. Deze Coupé kwam eerder dan ik dacht. Ik kon er eentje kopen in Den Haag, voor weinug. Opgehaald, gestart door de ANWB (ja, een auto kopen die niet start....). Door alle drukte ben ik toen een gereedschapset van mijn kameraad die ik gebruikte om de auto thuis te krijgen, vergeten mee te nemen toen de auto stopte op een busbaan terwijl er een bus aankwam! Deze auto was al eens gerestaureerd en bijna bij elke rit had ik de ANWB nodig. De gaten vielen erin (daar heb ik een reportage van gemaakt die te zien is op mijn homepage. Er is een nieuwe gekomen, die staat nu in de schuur te wachten op mooier weer.

Ik heb het overigens alleen over mijn rijdende vloot. Er zijn in de loop der tijd heel wat slopers gekomen. Ik huur samen met een vriend een loods bij een boer en daar past veel in. Ook mijn project; een Lancia Thema 8.32 SW! Hierover in mijn Weblog meer.

Hoi allemaal,

Ik zal me ook maar eens even voorstellen.

Mijn naam is Mario en ben 22 jaren jong.
Sinds september ben ik ( na 3 jaar te hebben rongereden in mijn moeder Suzuki alto ) in het bezit gekomen van mijn eerste auto, een BMW 316i uit 1995. Ik heb gekocht met een km stand van 146.000 en inmiddels ben ik net over de 150d heen.

Mijn droomauto is een BMW M5... maar dat word dan eerst even de jackpot winnen ;)

31082008089xl4.jpg

Welkom lanciathema 8.32 SW, wat gaaf dat project. Dat moet je nader toelichten in een eigen topic onder 'MIJN AUTO' Denk dat veel forummers dat wel interessant zullen vinden (waaronder ik zelf).

Ook welkom voor Mavi, nette Bmw die e36. Laat je deze zoals hij op de foto staat, of heb je nog plannen?

Bedankt Wrangler :)

Niet hele gekke plannen hoor. Andere koplampjes (deze zijn ingebrand) en tegen de zomer kijken voor andere velgen :)

hallo allemaal
Ik heet arthur Vicioso en ben 16 jaar
ik zit in mijn 4e leerjaar van het 4VWO en volg de ontwikkelingen
van automerken en autosport nauwkeurig. Ik hoop veel op te steken
op dit forum maar vooral plezier te hebben.

Hoi!

Ik ben Robert, 19jaar, woon in Utrecht. Lid van autoweek sinds me 11e (daarvoor 2 jaar lang de heilige koe :p)
Heb sinds mei 2008 me rijbewijs.
Me eerste en huidige auto is een Peugeot 106gti, ben op het moment wel op zoek naar een impreza turbo uit +-1998 (dus als je er toevallig eentje hebt staan ;))
Dit voorjaar ga ik hopelijk met me pa een klassieker kopen, ik wil een Mustang, hij een Volvo amazone (is er een tussenweg?)

Zal vanaf nu waarschijnlijk regelmatig te vinden zijn op dit forum,

mzl!

@Robertdj: Hellup! Van een Peugeot naar een Sub.. :( Maar goed, eigen meningen eerst, niet?) Welkom!

Hallo allemaal!

Ook ik wil me graag even voorstellen. Ik volg de forums al een tijdje maar heb mezelf nooit echt voorgesteld. Mijn naam is Christian, ben 19 jaren jong en kom uit Twenteland. Op dit moment rijd ik nog voor 1,5 week een '98 Cadillac Deville, daarna zal ik tijdelijk autoloos zijn :(

Zoals de meesten hier ben ik behoorlijk autogek, mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar Porsches en Volvo's.
Hoop over een tijdje (als m'n banksaldo het toestaat) een oude 850 aan te schaffen. Zijn er hier nog mensen die (veel) ervaringen hebben met 850's?

Groeten!!

@Wrangler
Bedankt voor je reactie. Je kunt alles lezen over het project Lancia Thema 8.32 SW op mijn weblog. Tik in: www.weblogs.lanciathema.nl

Als je het niet erg vind houd ik maar op 1 plek de vordering van het project bij. Anders wordt het ondoenlijk.

Goedemiddag allemaal,

Opeens zie ik een voorsteltopic en bedenk me dat ik die nog niet eerder gezien heb. Ondertussen heb ik al wat posts hier op het forum staan, maar zal me toch nog even netjes voorstellen. Ik ben Steven, 26 jaar, woon en werk in Wageningen. Momenteel rijd ik in een Renault 25 TXE uit 1990 (zie: MyReview). Hiervoor reed ik in een Renault Express diesel uit 1992, lekkere no-nonses auto met letterlijk een bak ruimte. Daarvoor nog kort een Renault 5 TR uit 1988 en daarvoor nog een Volvo 340 DL uit 1986 gehad samen met 6 anderen. Zoals jullie lezen heb ik een zwak voor Renault, maar dan wel de oudere modellen. Van huis uit ben ik opgegroeid met Franse auto's, hier en daar een Ford of Opel, vandaar dat mijn interesse toch wel uitgaat naar de Franse automerken. Mijn nickname komt trouwens van een nummer van Metallica, de kenners zien dat natuurlijk meteen.

Groeten en tot 'posts'!

Ik kom erachter dat ik mij hier ook nog nooit heb voorgesteld, al zit hier wel een aantal jaren.

Ik ben Hendrik en ik kom uit het altijd pitoreske St. Annaparochie. Dat ligt ergens helemaal bovenin Friesland, gemeente Het Bildt. Ik studeer Werktuigbouwkunde aan de Universiteit van Enschede. Ik zit dan ook op kamers in Enschede, maar Friesland blijft toch een beetje thuis. Ik heb nog geen auto in bezit, nooit gehad, dus daar kan ik weinig over vertellen. Mijn hobbies zijn fietsen, voetballen en alles met meer dan twee wielen en een motor. In mijn vrije tijd bezoek ik dan ook vaak sites van auto's, vrachtwagens, bouwmachines etc. Ook werk in de meeste vakanties op een akkerbouwbedrijf.
Mijn favoriete auto merken zijn Volvo en Ferrari, vandaar de twee punten in mijn nickname. Waarom deze merken? Volvo vanwege alle veiligheidsystemen en research die ze doen voor veiligheid. Hoort toch een beetje bij mijn studie, al die stevige balken enz. Daarnaast vind k het strakke design ook heel erg mooi. Ferrari vanwege de geweldige prestaties die zij leveren met ongeblazen motoren. Porsche heeft dat ook wel, maar die lijnen van de koets spreken mij minder aan dan die van Ferrari.

Nou, dat was het wel zo'n beetje.

Wie meer wil weten over mijn woonplaats moet even kijken bij Fun Stuff. Daar staat een gesloten topic in de lijst over mijn woonplaats.

Nou, ik ben Erik Borger.
14 jaar en woon in Schinveld, een dorpje in zuid limburg op de grens van duitsland.
Ik zit op dit moment in de vierde klas van het Trevianum in Sittard met als richting Atheneum.
Ik doe aan: Golven, wedstrijdzwemmen en tennissen. Ook speel ik graag computerspellen.
Het lijkt mij niet het vermelden waard dat ik geen auto heb, wel rijden mijn ouders in een Volvo XC90 D5 en een Volvo V50 2.4
Ik ben richting dit forum gegaan omdat ik op andere fora fatsoenlijke autodiscussie miste en regelmatig met plezier de autoweek lees.

Ik ben Markus, 15 jaar en woon in België.
Tot ik 8 jaar was hadden we een witte Opel Kadett E, toen leenden we hem aan een kennis uit die er helaas te snel mee reed,
3 maal overkop ging en vervolgens in de gracht belandde. Toen hebben we, op kosten van die kennis, een grijze Kadett gekocht,
die we na 1,5 jaar terug hebben verkocht. Daarna kochten we een rode Ford Fiesta uit 1991, die werd na 2 jaar verkocht.
Toen hebben we een grijze VW Golf uit 1988 gekocht, deze ruilden we vorig jaar in bij Opel en we kochten een nieuwe Opel Combo
Tour 1.3CDTi Enjoy, Airblue.

Nou zit al sinds 2006 eigelijk op autoweek.nl te kijken en heb al jaren een abbo.

Owja, mijn naam is Willem ik ben 17 en word over 3 maanden 18! kan niet wachten. Woon in het gezellig Brabant maar in het minder mooie Roosendaal. Bah bah. Wij hebben thuis meer dan 16 auto's gehad(y) en de nieuwste is dus een Citroën C5.
Ja, sorry ben bezeten door Citroëns.. komt eigelyk door mijn opa.. die had een DS naast zijn XM staan. Wat was ik jaloers!! Ik zou graag zelf een DS willen hebben of een CX. Goed sparen voor een goede exemplaar dus.

Nou dat is het dan wel weer..

Ciao Pao

Terug
Bovenaan