Het grote stel je voor topic!

Mensen, ik ben Daan de Bont uit Raamsdonksveer, 14 jaar, ik rijd een Gazelle ( :cry: )
M'n pa rijd een V70 D5 en mijn ma een Golf 2, ik ken mitsubishiEVO , maar daar ben ik niet trots op:p

Hey mensen ,

ik ben reinout , aangezien iemand mijn naam al in gebruik heeft heb ik mijn naam die ik het meest hoor genomen.
Ik ben in het bezit van een bmw e3o 2.5i cabrio die ik zelf gefacelift heb naar het model met dikke bumbers en andere achterlichten , ( voor de kenner als cabrio pas vanaf okt 90 zo uitgevoerd en de mijne is van 88).
Ben al jaren lid van autoweek en lijkt me wel oke om zin en onzin te lullen over alles wat met auto's te maken heeft.

Gegroet! Ik loop hier al wat langer rond, maar had me nog niet voorgesteld (post ook niet zo veel in Algemeen).

Ik ben Jasper, 16 lentes jong en woon in Lochem (zo'n 10km ten oosten van zutphen). Ik ben zelf in het bezit van een Gazelle.. weet ik veel wat voor type, en een B1 tact:D.
Mijn vader rijdt een BMW 535d en mijn moeder een Renault Megáne (zie foto's)
renault_megane_415x214.jpg

Heb geen foto van onze Renault, maar ziet er precies zo uit.
DSCF0612.jpg

DSCF0618.jpg

Hey, wij hebben onze caravan uit Lochem! Gekocht bij Holiday Sport.

Mooie 535d ook... :cool: (verbazingwekkend dat die straatstenen nog keurig op hun plek liggen... :eek: ;))

Hallo
Mijn naam is bart en woon in s`Gravenzande bij de zee, die je met dit weer hard nodig heb!
Ik heb altijd Mazda gereden en nu nogsteeds.
Na een paar 323jen en een Mx5 heb ik een 6.
Omdat ik nog nooit klachten over deze auto`s heb gehad, ben ik nogsteeds bij mazda blijven hangen.
De leukste auto was de Mx5, waar ik een jaar naar gezocht heb.Het viel niet mee om een orginele nederlandse 1.8 met hardtop te vinden.(een van de laatste van het oude model eind 1997)
Na twee zomers pret, vond ik hem toch te onhandig/te klein (het was mijn enige auto)
Nu een zilveren 6 die super lekker rijd, met de 17inch velgen van de 2.3 Active.
Ik zit al een tijdtje dit forum te volgen en er staan vaak leuke en interesante dingen op.
Groetjes Bart:):cool::p:T

Euhmmm ik zit al een tijdje op het forum, ik heb me nooit voorgesteld.
Dus nu, zal ik doen:

NEEE :LOL::)
Ik zit hier al te lang voor, maar eerst hield ik mijn profiel 'geheim'...

Mazda schreef:

Hallo
Mijn naam is bart en woon in s`Gravenzande bij de zee, die je met dit weer hard nodig heb!
Ik heb altijd Mazda gereden en nu nogsteeds.
Na een paar 323jen en een Mx5 heb ik een 6.
Omdat ik nog nooit klachten over deze auto`s heb gehad, ben ik nogsteeds bij mazda blijven hangen.
De leukste auto was de Mx5, waar ik een jaar naar gezocht heb.Het viel niet mee om een orginele nederlandse 1.8 met hardtop te vinden.(een van de laatste van het oude model eind 1997)
Na twee zomers pret, vond ik hem toch te onhandig/te klein (het was mijn enige auto)
Nu een zilveren 6 die super lekker rijd, met de 17inch velgen van de 2.3 Active.
Ik zit al een tijdtje dit forum te volgen en er staan vaak leuke en interesante dingen op.
Groetjes Bart

He iemand heeft mij oude Nickname te pakken (y):D

Goh ik zit hier dan al een tijdje, maar dan toch wat info:

Matthijs 20 zomers jong
Alphen aan den Rijn

Reed eerst een Mitsubishi Lancer
Rijdt nu een Renault Clio

Verder nog iets?:LOL:

Ik zit alweer bijna een jaar op Autoweek, maar heb me nooit voorgesteld, dus dat zal ik bij deze ff doen! ;)

Ik ben Abe Stegenga uit Nijland, een klein plaatsje bij Sneek in Friesland.
Ben 13 lentes jong, verzamel modelauto's van BMW, en m'n favo merk is ook BMW. :cool:
M'n moeder heeft een Ford Fiesta uit 2006 90-ST-DZ, en m'n moeders vriend heeft een Ford Focus Wagon 1.6 Futura uit 2006. :D

Snitch..

Foenetisch geschreven, dus lees het ook zo.

Boeter brie en greene chees, wie da ni sissen gjen is gjen oberjochte Fris..

Hallo mijn naam is mark
leeftijd: 36 jaar oud
woonplaats: De staat Missouri in de Verenigde Staten (10 jaar alweer)
auto: Heb er momenteel 3. VW Touareg V8 uit 2004, een Ford expedition 5.4 V8 uit 1998 en een Chrysler Cirrus V6(stratus) uit 1998
favoriete auto's/merken: Teveel om op te noemen. Het leuke in de VS dat een heleboel droom auto's werkelijkheid kunnen worden ( geen BPM) en de benzine is nog steeds betaalbaar.
De ford gaat weg en daar komt waarschijnlijk een Chrysler Pacifica voor in de plaats
hobbies: auto's en alles wat met water te maken heeft. Als de kinderen iets ouder zijn komt er weer een boot (soort stacaravan op het water met een paar jetskis erbij)
beroep/studie: eigenaar van een makelaardij, heet hier een Real Estate company

Hoi, mijn naam is Richard (RichyK) ik ben 43 en woonachtig in Zaanstad, getrouwd en vader van een dochter.

Ik heb momenteel twee auto's, prive een Skoda Octavia Combi en zakelijk een VW Caddy TDI

Hallo,

Mijn naam is Marten (Highdensity) de nickname zegt al genoeg en ik rijd op dit moment in een Toyota Carina E station. De auto is voorzien van een 1.6 l motor en loopt op LPG. Foto's zullen het geheel aanvullen.

carina1internetfp0.jpg

my.php

pwwa schreef:

Euhmmm ik zit al een tijdje op het forum, ik heb me nooit voorgesteld.
Dus nu, zal ik doen:

NEEE
Ik zit hier al te lang voor, maar eerst hield ik mijn profiel 'geheim'...

Man! word volwassen!:x

Was mijn bolides even vergeten.

Hier foto van de touareg, met chrysler op de achtergrond.
newpictures007.jpg
[/img]

Mark

Hoi allemaal, ik ben al een beste tijd actief op het forum, ik heb me alleen nog nooit voorgesteld. Daarom doe ik dat nu maar:

Mijn naam is Wout en ik woon in Heiloo, dat ligt 5 km onder Alkmaar.
Ik ben niet in het bezit van een auto omdat ik 16 jaar oud ben, mijn ouders hebben een Saab 9-3. Zelf heb ik wel een brommer, het is een Kreidler Florett uit 1970. Ik ben er erg trots op. Ik en mijn broer zijn groot auto liefhebber.

Foto van mijn Kreidler:

100_0685.jpg

Oja, ik heb ook nog een oud snorfietsje, een Berini-Gazelle. Ik heb hem samen met een vriend gekocht op een oldtimermarkt in Heerhugowaard:

100_0785.jpg

Groeten, Wout

Nou mensen ik ben ook nieuw.
Heb een fiat marea weekend.
Heb alleen liever een honda of toyota, maar dat komt de volgende keer.

Zal mij ook even netjes voorstellen.
Ik zit hier nu een maandje dus dan word het wel tijd dacht ik zo :)

Ik ben Daisy, ben 18 jaartjes oud en wonend in Terneuzen (Zeeuws Vlaanderen). Ben niet in het bezit van een auto dus daar hoef ik ook geen foto van te laten zien. Ik ben nog steeds al lessend de buurt onveilig aan het maken maar ik hoop het over 2 weken zonder die L op het dak te mogen doen....

Ik heb dit forum dan ook ontdekt toen ik naar online theorie examens aan het zoeken was :D

Dat was het wel.. :rolleyes: :p

Hey Daisy, leuk dat je je ook aangemeld hebt. Dat examen gaat helemaal goedkomen hoor. Ik hou je gewoon op tijdens het afrijden zodat je tijd er snel op zit ;)

En je hebt wel een vervoermiddel met 1 PK he. Dat kunnen er ook niet veel zeggen :)

Hallo,

kom net kijken op dit forum. Heb al een hoop auto's gehad. Momenteel heb ik een Skoda Fabia 2.0 (standaard).

:D

Hatchoo schreef:

Momenteel heb ik een Skoda Fabia 2.0 (standaard).
Geeft niet, hoor. We hebben allemaal wel eens een vervelende periode in het leven.

Geintje :T.

Welkom hier, evenals alle andere nieuwelingen.

Hallo allemaal!

Ik bestudeer dit forum reeds enkele dagen en het is (y)
Ik ben student Biotechniek aan de hogeschool in Belgisch Limburg en ik hoop hier veel dingen over auto's etc. bij te leren maar ben absoluut geen leek wat auto's betreft :T

Ben op zoek naar een goedkoop maar degelijk autootje en overweeg een suzuki swift (1.0) en suzuki alto (bouwjaar 96-...)
Daar kom ik later wel op terug ;)

De groeten! :p

Hallo allemaal,

Ik ben pas lid van dit forum sinds vandaag, ik heb al een aantal keer gekeken en het leek me wel eens leuk om mee te discusseren over verschillende onderwerpen.
Ben 18 jaar en heb sinds 2 weken mijn rijbewijs, ik ben voor 200% autogek, en er is maar 1 moment dat ik niet aan auto's denk, en dat is wanneer ik slaap. Zo erg is het.
Heb mijn fotocamera meestal wel bij de hand, voor als ik iets speciaals zie.
Genoeg over mij, ik zie jullie wel in het forum.

sandy vercoulen schreef:

Hallo allemaal,

Ik ben pas lid van dit forum sinds vandaag, ik heb al een aantal keer gekeken en het leek me wel eens leuk om mee te discusseren over verschillende onderwerpen.
Ben 18 jaar en heb sinds 2 weken mijn rijbewijs, ik ben voor 200% autogek, en er is maar 1 moment dat ik niet aan auto's denk, en dat is wanneer ik slaap. Zo erg is het.
Heb mijn fotocamera meestal wel bij de hand, voor als ik iets speciaals zie.
Genoeg over mij, ik zie jullie wel in het forum.

Rijd je zelf een A4 én een Fiat Seicento? Da's al snel na 2 weken rijbewijs!;)

hey mensen
ik ben dus Jimmy
ben 17 jaar en ik woon in neerpelt (kort bij de nederlandse grens)
ik volg op school c&c draaien-frezen (vanaf dit jaar toch)
en in mijn vrije tijd doe ik photoshop, basket, muziek, uitgaan...
ben sinds gistere theorie lessen aan het volgen voor mijn auto rijbewijs:D
ik mag met mijn ouders hun auto's rijden tot ik van school ben
endan sparen voor een bora of een passat:cool:
maar dan ga ik nu even afsluiten:p

Het grote stel je vvoor topic...
Da's bijna ieder topic hier op dit forum.

In het verre verleden kon hier je hier nog terecht voor serieuze informatie.
Nu is het alleen nog een verzamelplaats van leugens en mensen die denken 'stel je voor' ik zou die <merk> auto hebben.

Ik heb al maanden niet meer gereageerd, maar enkel nog gelezen. Het is soms mooi om te zien met welk EQ en IQ er geschreven wordt, waarna een post volgt dat die persoon een bepaalde (meestal heel dure) auto gaat kopen. Gezien het feit dat je daarvoor toch een bepaalde functie en inkomen moet hebben komen die topics niet meer geloofwaardig over, tenzij het overgrote deel van de bezoekers pooier of dealer is.

Ik zou zeggen: maak jezelf niet belachelijk, anders wordt je (zonder dat je het weet) belachelijk gemaakt.

Als je voor een Lupootje of Polo spaart, rij je ook nog goedkoop!

idd wil ik ok wel een lupo
maar ik moet er wel in passen (ben een redelijke grote)
enja die dan achter zitten die hebben ok niks dan:p

Ik zou zeggen: maak jezelf niet belachelijk, anders wordt je (zonder dat je het weet) belachelijk gemaakt

ach, een beetje l chtigheid moet kunnen, en dromen over een auto ook.

sommige mensen moet je met een korreltje zout nemen, en niet op reageren.

ik vind zulke zeurderige posts irritanter dan jongetjes die over een bmw dromen ;)

En ik ben de broer van Sjapeau (zie een paar posts hierboven), studeer in Grun rest van de info vind je wel in zijn voorstelstukje. Alleen heb ik het voordeel dat ik WEL een rijbewijs heb!

Welkom iedereen, echt veel aanmeldingen opeens zeg, met zo'n topic valt dat pas echt op! o_O

Maar hoe meer zielen, hoe meer .... :D

BMW Power

Hoi allemaal,

Ik ben Leon, 22 jaar, ik woon en studeer in het mooie tukkerland. Van kinds af aan was ik al autofreak, en als 3-4 jarig jochie wist ik al alle auto's en type's op te noemen. Sinds begin dit jaar heb ik mijn eerste auto. Hoewel niet iedereen het mijn mijn keuze eens was heb ik toch een twingo als eerste auto genomen. Het is een (duitse schade) twingo metropolis uit 2000 met op moment van aanschaf net geen 40.000 op de teller. Hoewel het een goedkoop, jong en goed uitgerust autootje is om in te rijden had ik toch liever een sneller en minder comfortabel autootje gehad, echter is mijn portemonnaie het daar niet mee eens. Vanuit een vereniging van autofans ben ik een keer naar de nurburgring geweest, en sindsdien ben ik daar ook aan verslaafd, en daar onderhand al meerdere keren geweest om te kijken en zelf een rondje te rijden (twingo + circuit = faaaaaading)
Tot zover mijn autogeschiedenis in een wieldop.

Greetz,
Gisae

Ik ben ook nog redelijk nieuw hier. Ik heb tenminste nog nooit op dit topic gekeken. Ik ben 33 jaar en verzamel al zo'n 25 jaar brochures van allerlei merken. Niet altijd even fanatiek geweest maar de laatste tijd wel weer lekker bezig. Ik ben vooral op het brochuretopic te vinden en bezoek af en toe wel eens een ander topic. Bijvoorbeeld het grote Jappen topic en de lelijkste auto.

Tis leuk om alles een beetje te volgen.(y)

ook maar ff voorstellen dan maar:

Ik ben richard, 24 lentes jong en woon in zuid holland.

ik ben bestwel opelfreak:cool:

ik rij zelf in een opel calibra 2.0 16v en een kadett GSI 2.0 8v.
de kadett is gerestaureerd en staat overigens te koop.

hier een fototje van mijn kadett:

kadettlichtdonker.jpg

kadettlichtdonker2.jpg

digidash1nice.jpg

RichardInterieur2.jpg

hoop hier het een en ander aan kennis op te doen.

c ya in de topics

;)

Joooooooooooo

Een nieuwe. Heel lang lid van autoweek enzo, eerst op forum van autotrack, maar daar zeggen ze zo weinig! Dus vandaarr...

Terug
Bovenaan