Het grote stel je voor topic!

daewoo-chevrolet schreef:
Ik zit nu op school in de derde op een gymnasium in Heeswijk(-Dinther), maar niemans kent dat gat denk ik.

Heej, ik ken het wel hoor. Er is namelijk 1 ding erg goed aan dat dorp: het ligt vlak naast Schijndel! :cool:

Ik zal me ook maar even voorstellen dan, ik ben Tom ik ben 18 jaar ik heb nu bijna een half jaar mn rijbewijs en ook mn eerste auto
Mijn hobby's zijn:
Fitness en zeilen

Ik ben ook verder helemaal gek van klassieke auto's. Zo heb ik al een keer met een kennis een complete citroen 2cv uit elkaar gehaald gerestaureerd en weer in elkaar gezet. Verder vind ik oude amerikaanse auto's ook geweldig, en ook hou ik wel van een beetje japanse tuning en styling. Vandaar mijn honda civic en omdat het mn eerste is amar n 1.5i die toch nog behoorlijk snel is.

Ik lees hier graag de discussies over sjonnies en petjes en dat soort volk. Met hun opgevoerde honda's en bmw's en ik be ngraag bereid om de discussie aan te gaan :cool: Maar verder ben ik geen sjonnie hoor :eek:

en hier nog wat foto's van mn auto met de originele velgen nog, hij was compleet standaard toen ik hem kocht https://www.mijnalbum.nl/Album=CYQH8EOC

Oef, die Civic vind ik echt fout! Ik zie liever dat je weer een leuke klassieker restaureert! (y)

Desalniettemin: welkom :)

FordMondeo schreef:

Foto's op het internet plaatsen.
(zie knoppen hierboven)
en voila!

'k vul even aan: je kunt je foto's uploaden bij o.a ImageShack https://www.imageshack.us/
en ook bij Putfile, maar daar moet je je eerst registreren;)

Welkom verder allen!:D

Hallo ik ben nieuwe (H)

ff snele auto geschiedenis.

civic hb 1.5 gl (begon koelvloeistof ging net zo hard als bezine) ingeruild voor:

civic coupe 1.5 dxi ging toen weer terug naar school en heb dus tijdje in leon Fr gereden (van papa):rolleyes:

school mee gestopt renault 5 gtt gekocht maar de kosten om die op te knappen word te duur...en dus door verkocht aan vriend die hem volgens mij uitelkaar haalt.
foto's:
ch02.jpg

civic hb

cc01.jpg

civic coupe

IMG_3335.jpg

Leon FR

IMG_3596.jpg

Gtt

Welkom allemaal 2 civic coupe's erbij gaat snel zo alleen jammer van die ene ik zeg niet welkeo_O

hallo luitjes,

dacht laat ik me ook eens op dit forum begeven......hou er nog niet genoeg bij dus voor als ik me verveel nog eeen forum te lezen:LOL:
ik ben marcel, kom uit ede en rij momenteel in een golf type1 cabriolet:
Foto%3DOIAYX4TJ.jpg

hiervoor heb ik in de 6 jaar dat ik me rijbewijs heb al 7 auto's gereden; ben begonnen met de nissan sunny die ik van me opa overnam, was een sail uitvoering sedan met de gti motor van destijds erin.
toen kwam er een (sl)opel kadett cabrio waar ik een jaartje in gereden heb toen ik weer terug verlangde naar japans, dus kwam er een nissan almera 3 deurs gti
erg leuke wagen maar niet de goedkoopste en t cabriovirus begon weer op te komen dus een golf3 cabriolet gekocht met de 55 kw motor, was net iets te licht blok voor zo'n auto dus na een jaar een seat ibiza cupra gekocht van 2000.
toen ging ik na een jaar op mezelf wonen en moest ik naar iets goedkopers op zoek maar wilde wel lekker vlot vooruit dus kwam er een volkswagen lupo 1.4 75 pk met bbsjes en lekker verlaagd etc. wilde lekker van zijn plek maar dat cabriovirus dook weer opo_O
en aangezien ik altijd al een golf1 heb gewild en t liefst een cabrio heb ik in februari deze gekocht......
t is een genesis uitvoering uit 1992 in geheel originele staan hetzij iets verlaagd en ander velgen, voor de rest kwa audio, interieur etc ook nog helemaal origineel
als je meer wil weten over de cabrio kijk dan ff op www.golfcabrio.com, ook voor als je in cabrio's geinteresserd bent
of kijk op mijn eigen website voor foto's(zie mijn profiel)

gr

marcel

Ik had me ooit al eens voorgesteld, maar ik zal het nog maar een keer doen. De laatste keer dat ik wat schreef was in 2004, toen ik nog geen rijbvewijs had. Nu anderhalf jaar later heb ik 2 auto's. De 1 gebruik ik voor woon en werkverkeer en de ander voor mooie zomerdagen. Verder ben ik werkzaam als bewaker en woon ik in Rotterdam.

Hieronder een foto van mijn woon-en-werk-verkeer auto:

Peugeot07.jpg

voiture schreef:

Die Jenni heb ik gemist (helaas?).

Moet je foto?

Ik heb hem opgeslagen, voor de grap..:)

Maar als ik die vandaag postm, krijg ik zeker een permanente ban!

Trouwens, ik heb mij nog nooit voorgesteld!

Hallo,

Ik ben Erik Stoffelsen, kom uit Putten, Heb net een week mijn rijbewijs.
Ik ben al best wel lang actief op het forum, In het begin alleen lezend...

Hobby's:

Tennis, fitness, auto's enz

My Ride:

fotoshoot01029sg.jpg

hier mijn auto'tje, een alfa 164 uit '96. het is een 2.0 Twinspark met 146 pk'tjes, genoeg om lekker stevig door te rijden. verder is hij voorzien van alle hedendaagse gemakken ondanks zijn leeftijd. denk aan climate control, abs en leukigheden als electrische kofferklep en benzinedop. en een overdaad aan lampjes, vooral leuk als je 's avonds instapt echt een bonk licht.

hier de foto's.

de auto is en blijft helemaal standaard heeft 180k gelopen en de onderhoudsboekjes zijn er nog bij, het enige wat misschien nog gaat gebeuren is een andere chip van squadra tuning...

wat een topic zeg :)

ik ben Maarten
15 jaar oud, na nu naar VWO 4 en ben nogal een autoliefhebber.
Heb sinds het begin van GTO er een abbonement op en sinds een half jaar eindelijk ook op autoweek, en bezoek de site iedere dag.
Mijn vader rijdt een Toyota Avensis 2.0 D4D, fijne auto maar ik houd meer van wa meer stijl -> Alfa Romeo. We hebben een 607 2.2 HDI gehad maar dat maar niks dan problemen (zie topic problemen peugeot 607)
Mijn moeder rijdt in een Opel Corsa 12v, ook niet echt een boeiende wagen
Wat kan ik nog meer vertellen...niks
:D

*abonnement...
*wat meer stijl...sorry, iets nauwkeuriger schrijven in het vervolg dan maar ;)

ik ben stefan en een leuk mannetje!!! Jeetje wat een D O M topic!:( een slotje past precies bij dit topic!!!!

Stefan Audi schreef:

ik ben stefan en een leuk mannetje!!! Jeetje wat een D O M topic! een slotje past precies bij dit topic!!!!
Jij bent Stefan en een vervelend opdondertje met teveel vrije tijd. Wat een D O M M E reacties plaats jij. Een ban past precies bij jou!!! :(

:T

Hallo allemaal, na dit forum een paar weken intensief gevolgd te hebben, heb ik besloten mij aan te melden omdat de sfeer en de kwaliteit mij wel bevallen. Ik ben Warffum, woon in Noord-Groningen en rijd in een Mercedes C180 Elegance, W202 voor de kenners.

Probeerde nog een foto van mijn auto te plaatsen, maar doe waarschijnlijk iets niet goed.

album_thumbnail.php

Ik ken volgens mij niemand in Aduard. Leuk dat je zus bij mij in het dorp woont.

Warffum schreef:

Hallo allemaal, na dit forum een paar weken intensief gevolgd te hebben, heb ik besloten mij aan te melden omdat de sfeer en de kwaliteit mij wel bevallen. Ik ben Warffum, woon in Noord-Groningen en rijd in een Mercedes C180 Elegance, W202 voor de kenners.

Een Grunninger erbie altied schier. :D

juust, mijn zus woont eeuhm.. tjah hoe noem je dat buurtje, kep gehoord dat het het duurste buurtje van warffum is, met die mooie boerderijtjes/kleine huisjes met enorme tuin. aan het water.. fozo hahah.

maargoed, welkom (had ik nog niet gezegd)

Sjah ik heb me ook nog niet voorgesteld... Ik ben roelof:p, woon in emmeloord, ben 21 jaar. Na mijn eerste auto (swift gs) en mijn tweede auto (colt) rijd ik nu volvo 460 2.0i. Ik ben al een aantal weken op het forum maar ben een beetje verlegen:D daarom had ik mij nog niet voorgesteld. Bij deze duzzzzzzzz:D

Terug
Bovenaan