Het grote stel je voor topic!

Hallo lui.

Ook ik hang hier sinds oktober 2005 al een tijdje rond. In het begin wat kijken, en toen voorzichtig begonnen met posten bij het Opel-Forum. Vanuit daar ben ik steeds meer topics gaan bezoeken, en zit nu al bijna tegen de 1000 posts aan.

Zoals bij velen al bekend is ga ik schuil onder de naam: Opel astra F. Deze naam heb ik gekozen omdat dit de auto (van mijn ouders) is welke bij ons voor de deur staat. Ik ben (a la momento ik dit schrijf) 18 jaar en heb mijn rijbewijs. Maar omdat ik nog elke dag op een makkelijke manier (lees: goede verbinding) gratis op school kan komen met mijn OV heb ik nog geen eigen auto gekocht.

Aan mijn naam te zien, en het begintopic waar ik ben begonnen ben ik een groot Opel fan.

Verder gegevens:

Forum-naam: Opel astra f
Naam: Ruud
Leeftijd: 18 Jaar
Hobby's: Brandweer, hardlopen, mountainbiken.
Studie: HBO Small Business & Retail Management
Auto's thuis: - Opel Astra F 1.4i GL Sedan 1994
- Suzuki Alto 0.8 GLS Koektrommel 1993 (Staat op nominatie vervangen te worden door een Corsa):cool:

En hier maar ff een fototje van mij:
ik6tb.png

Hey lui,
Ook maar even voorstellen.

Called: Spyke
heilige koe : VW passat stw. 1.8T '03

Ander heiligere koe : R1 '04 (1-wheeldrive);)

Wens : LaRo Discovery II td5 autom. '02 :rolleyes:
Ben druk doende om zoveel mogelijk informatie over deez auto te krijgen, of het wel een goede koop is? Als je wat serieus weet, laat me het dan even weten.(y)

Hey!

Ik ben gloedje nieuw hier...! Even wat info dus:

(Forum)naam: Ralf(Online)
Autootje: Fiat Punto SportSound 1.2 16v '03
Toekomstige: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v (ga ik komende week waars. bestellen)
Leeftijd: 31
Werk: helpdesk/consultancy

Verdere hobbies: fitness, uitgaan, internet, ...

Nou dat is het voorlopig ff. Als ik nog wat weet vul ik het wel aan. :p

Hey hallo,

Ik ben Arjan.
Ik ben student journalistiek en ben bezig met reseach voor mijn reflectieverslag.
Aangezien ik bijna mijn stage periode van een half bij het televisieprogramma AutoXperience erop heb zitten, spreekt het voorzich dat mijn onderwerp gerelateerd is aan de Nederlandse autojournalistiek.

Daarom zou ik willen vragen of iemand weet of het mogelijk is om een poll op dit forum te plaatsen?

Zo niet, dan zal ik mijn vraag op een later moment in een topic posten en naderhand de balans opmaken.

Hallo Iedereen :)
Ik ben hier net nieuw. Dit is mijn eerste post.

Forum Nickname: Juju
Naam: Julian
Leeftijd: 14 jaar
Hobby's: Msn, Autoboeken lezen, wat rondhangen in de buurt
Favo auto: Cadillac Coupé DeVille, prachtbak
Mooiste nieuwe auto: Fiat Punto

Dag allemaal,

Ik ben Nistal, 18 jaar en woon sinds een jaar in het oosten van het land (voormalig zaankanter en amsterdammer).
Ik heb een passie voor... auto's, fotografie, filmen (en bewerken). Daarnaast doe ik aan zweefvliegen en motorrijden. Op mijn website https://www.gliding4life.com zijn films te vinden van het zweefvliegen. De site is aan een opfrisbeurt toe, maar eerst nog even mijn laatste drie VWO examens maken:)

Via mijn werk (promotie activiteiten en merchendising, part-time) moet ik veel reizen en krijg bijna iedere week een andere auto mee:)

Mijn favoriete automerken zijn:
Porsche
Audi
Volkswagen
BMW

Ik wil mij meer gaan richten op autofotografie en heb daar al twee boeken voor besteld, namelijk "How to photograph cars".

Zelf ontwerp ik ook af en toe auto's, misschien dat ik het op een dag durf te posten in het grote teken-topic:LOL:

En oh ja, ik wil een Porsche ;)

Groetjes

Nistal

Hoi forummers,

Na tijden van lezen op de autoweekfora heb ik me dan geregistreerd en is het nu mijn beurt om me voor te stellen. Ik ben Gerben, 19 jaar oud en zoals je kunt afleiden uit mijn nickname ben ik dol op Volvo's. Ook voor Saab en Mercedes heb ik een kleine zwak. Thuis hebben we een Opel Astra en binnenkort wordt de Scania verruilt voor een Mercedes. In het dagelijks leven ben ik student Nederlands en Notarieel recht en heb ik een bijbaantje op de zaterdag. Mijn hobby's zijn o.a. atletiek, squash en af en toe tennis. Ik hoop dat mijn introductie zo voldoende is en dat ik lekker kan discussieren over auto's. Gegroet!

Hallo

Ik ben Dennis, 22 jaar en woon in Apeldoorn. Ik studeer docent Engels voor het voortgezet onderwijs.

Mijn hobby's:

Bodybuilding, muziek-uitgaan-gitaar spelen, auto's en computers.

Mijn favoriete automerk is Lamborghini. Die zal er wel niet zo snel komen:rolleyes:. Dan een rappe Japanner of een brute Duitser (geen Mercedes).

Hoi,

ik ben ook nieuw hier. Mijn naam is Joost, ben 25 jaar en woon in Loon op Zand.
Momenteel heb ik een Skoda Fabia ( met m'n vriendin) en die bevalt goed.
Een echt favoriet automerk heb ik niet, Volvo heeft we leen streepje voor. Verder vind ik BMW en Porsche ook geweldig.
Ben natuurlijk al een volgende auto aan 't uitzoeken (voor eventuele gezinsuitbreiding) en ik twijfel tussen V50, Octavia combi en Focus station. Maar goed, onze auto is nog geen twee jaar oud, dus vervanging zit er voorlopig nog niet in. Toch leuk om me mee bezig te houden.

Welkom alle 3 dat jullie maar veel plezier hier mogen hebben (y)
En mooi weer een brabander er bij:D

Hallo,

ik moet hier één van de oudste zijn. Mijn naam is Benoit, 38 jaar en ik woon in Schilde, vlakbij Antwerpen.
Vroeger veel folders verzamelt, dan jaren laten liggen en nu terug begonnen.
Auto's : Ford Galaxy (wagen van de zaak), Renault Scenic en Triumph Dolomite Sprint
Droomauto : Rolls Royce Silver Shadow Series 2
Favorite folders uit mijn collectie : Hooper (carrosserie ombouw op basis van Bentley/RollsRoyce), Bitter SC, De Tomaso Pantera en dikke map met verschillende folders van de Honda NSX (1991)

Hey!

Ik ben hier ook al een tijdje aangemeld (13 januari 2005) en begon met heel weinig posts, maar het worden er steeds meer (dit is mn 339ste)

Wij hebben dus een Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI Comfortline uit 2006. Het is een zwart metallic met een beige stoffen interieur. De tweede auto is de smart forfour. Het is een donkergrijzen met zilvergrijze tridion-kooi met het rode interieur. De smart bevalt goed, behalve dat de auto uit productie genomen is. De Passat bevalt redelijk. de auto is niet erg comfortabel en heeft een matige afwerking (nog steeds de piepjes en kraakjes en af en toe valt er een schroefje uit de deur, de volgende auto wordt geen VW en dat vind ik niet zo erg!)

Mijn grootste hobby is dus auto's en dan vooral de Chinese, Russische, Maleisische en Indiase merken. ik spaar ook folders, maar ga er niet speciaal voor naar de dealer. Later, als ik 18 ben, wil ik een belastingvrije Lada (liefst 2105) kopen. Ik teken ook graag auto's, misschien dat ik ook maar eens aan zo'n wedstrijd mee moet doen.
Van de sportwagenmerken vind ik TVR wel leuk.

Ik moet ’r dan ook ff aangeloven... Ik ben Michiel, 18 jaar en ga volgend jaar industrieeël ontwerpen in Delft. Mijn vader rijdt in een blauwe XC90, mijn moeder in een blauwe V70 T5 (en daar doet ze bijna alleen maar boodschappen mee...:rolleyes:) Ik hoop mn rijbewijs zo snel mogelijk te halen. Ik heb me aangemeld om te leren photshoppen in de knutselhoek. Ben nog een beginner, maar ik vind het wel leuk. Verder hobbies zijn (uiteraard) voetbal, muziek (drummen) en de modelbouw (voornamelijk treinen).

Ecurie schreef:

Hallo,

ik moet hier één van de oudste zijn. Mijn naam is Benoit, 38 jaar en ik woon in Schilde, vlakbij Antwerpen.
Vroeger veel folders verzamelt, dan jaren laten liggen en nu terug begonnen.
Auto's : Ford Galaxy (wagen van de zaak), Renault Scenic en Triumph Dolomite Sprint
Droomauto : Rolls Royce Silver Shadow Series 2
Favorite folders uit mijn collectie : Hooper (carrosserie ombouw op basis van Bentley/RollsRoyce), Bitter SC, De Tomaso Pantera en dikke map met verschillende folders van de Honda NSX (1991)

Helaas je bent niet de oudste want dat is flp75 die is 75 jaar maar daarom niet minder welkom hoor:D

hallo,
ik ben een gozer van 16 jaar, ben helemaal auto- en vrachtautogek en mn hobby's zijn ong. alles met auto's. Mn lievelingsauto is een (oude)mini cooper s, maar een leuke italiaan gaat er ook in ;)
Ik vind opel de lelijkste auto's maken ooit. Hoe goed ze ook mogen rijden: ik vind ze niet mooi.
Ford daarentegen vind ik prachtige auto's maken :D ik teken af en toe wel eens een auto, als iik niet bezig ben met t nodige huiswerk... :cry: ik maak ook wel eens een modelautootje en merendeel van de auto's (op ware schaal;)) weet ik te benoemen :p

Remy

Eey K ben Niels

kben 16 Jaar en zo'n 5 jaar auto Freako_O njahh... mn hobby's zijn o.a. auto's, wakeboarden, snowboarden enzoww...
mn vader rijd n SL500 van 2004 :cool: en mn moeder n E300 turbodiesel van '98

mn lievelingsauto is n SLR Mclaren

Grtz Niels

joahh... :)

maar kan iemand me uitleggen hoe je hier n foto opzet want t lukt me niet o_O

alvast bedankt :p

Hallo allemaal Ik ben hier op het forum sinds maart, ik was eerst carlord daarnaa visual tuning en nu Z4M. Ik ben fan van rebecca st. james (SHE ROCKS!!!). Ik ben 12 jaar oud ik woon in twente en ik ben gisteren tot bekering gekomen op de EO jongerendag. mijn favoritie auto is natuurlijk de bugatti veyron. Ik heb de stoornis van asperger en ADHD ik ga volgend schooljaar naar de middelbare school.

Volgens mij heb ik mij ook nog niet voorgesteld.

Mijn naam is Rob Meijer, woonachtig in het mooie Bellingwolde (ja, ja wie kent het niet :)) Ik ben getrouwd, heb 18(!) honden en heb naast auto's en mijn honden fotografie als hobby. Verder rij ik zakelijk in een Avensis station en hebben wij prive een Vivaro bus die helemaal is aangepast voor het vervoer van de honden.
Als ik mijn garage mocht vullen met auto's (en geld geen rol speelt) dan zou daar een Mercedes G (463) in komen naast een Austin Healy, een Saab 9-3 cabrio en een dikke E-klasse combi voor dagelijks plezier!

Hâllo!

Ik ben Terence.
Ik houdt héééél erg van autos!

Het lijkt me gezellig hier op dit forum over autos o_O

Ik gaat nu weer.

Dag!

Terence

Is het een trend ofzo dat iedereen die hier al een hele tijd zit zich opnieuw voorstelt?

Geen idee, maar ik lees dit topic nooit maar vond het leuk:p

On-topic: ick hoop dat ick vééééél berichtjes gaat postten! :rolleyes:

Terence

NiMi SL500 schreef:

joahh...

maar kan iemand me uitleggen hoe je hier n foto opzet want t lukt me niet

alvast bedankt

Foto's op het internet plaatsen.
(zie knoppen hierboven)
en voila!

Terug
Bovenaan