Het grote stel je voor topic!

goedenmiddag,

Ik loop al een tijdje mee, maar zal me ff officieel voorstellen, ben geert,19 jaar en al 2 jaar bezet, Ben werkzaam bij leen bakker en maxwell (electronicabedrijf) en rij een volkswagen golf II cl uit 1990. ben vooral liefhebber van franse auto`s met name (nieuwe) peugeot. maar dat zit er nog ff niet in.

golfjuzz_262.000:D

ahum..
ben al een tijdje actief op het forum

ik ben dirk-jan drost.
14 jaar jong. woon in een mooi stadje langs de rijn.
en doe VMBO./

Eeeh.
Als newbe zal ik me maar ook voorstellen.
Ben Sander Abas kom uit Den Haag ben 26 en tja een grote liefde voor japanners :)

Dus, misschien is dit wel het ideale topic om me als nieuweling voor te stellen: Ik ben Benjamin, een 17 jarige BELG afkomstig van Vlaanderen, onder meer Tienen (de suikerstad, of vlakbij Leuven). Ik zit in mijn voorlaatste jaar Sociaal Technisch Wetenschappen. Mijn autoliefde (sinds mijn 13 jaar) is vooral gericht naar Europese wagens, en voornamelijk Duitse, omwille van hun voortdurende voorlopende technologie. Waarom ik mij lid heb gemaakt van het Autoweek forum? Ik vind dat deze site op zich constant heel goed op de hoogte is van het autonieuws. Ik hoop hier de komende tijd aangenaam te kunnen discussiëren met mijn noorderburen.

Jabba.

Hallo allemaal,

Ook eindelijk een keer aangemeld (en mijn ww onthouden :).

Ik ben Karlo, 33 jaar en woon 12 jaar samen met mijn vriendin Maaike en wat katten. Ben al zolang ik kan praten idioot van auto's, had eigenlijk naar de IVA gemoeten maar het liep anders. Mijn eerste interesse gaat uit naar de merken Alfa en BMW. Toch is mijn auto-interesse zeer breed want vooral de laatste jaren ben ik ook de japanners meer gaan waarderen, alhoewel ze het geile spul vooral voor zichzelf hielden en houden (Toyota AE86, Skyline, Silvia).

Momenteel rijd ik een Golf VR6 uit 1992, deze heb ik pas een maandje. Hiervoor drie jaar veel lol gehad met een Peugeot 309 GTI.

Ik zal proberen om me lekker in de discussies te mengen, dus tot later

VQ6

(PS de Q in VQ slaat op mijn achternaam die hiermee begint):D

Hallo ik ben Peter, 29 jaar en kom uit Breda.

Mijn eerste woordjes waren auto gerelateerd en dat is nooit meer overgegaan.
Ben voorzitter van een Opel Club geweest (www.opeltuningteam.nl) maar ben niet alleen opel minded.
Ik heb sinds vorig jaar een eigen Koeriersbedrijf wat me best goed bevalt.

Mijn auto's tot nu toe:

01) Opel Corsa 1.3SR
02) Peugeot 205 GTI 1.6
03) Renault 5 Gt turbo
04) Kadett GSI
05) Kadett GSI
06) Renault Clio 16v
07) Astra GSI
08) Tigra 1.6 16v
09) Astra Sport 2.0 16v
10) Vectra 1.7 TD
11) Astra Coupé

Vanaf daar ben ik voor mezelf begonnen en heb de volgende wagens zakelijk gereden:

01) Peugeot Partner
02) Fiat Scudo
03) Mijn huidige wagen, Opel Combo 1.7DTL

Voor de hobby had ik nog een oud model kadett nml.
D-kadett 2.0 16v (nooit zo geleverd)

veel opels! heb je een nog een foto van de D-kadett?
wij hadden er ook 1, een diesel. vind het wel leuke wagens, vooral als ze een dikke motor hebben (y)

welkom :)

hey, ik stel me ook maar even voor dan.Ik lees hier al een tijdje rond. Ik ben Marjolein 18 jaar. Gek op auto's en motoren. Kan ook niet anders mijn vader is nu al zo'n 40 jaar automonteur en mocht al bij pappa op schoot op een parkeerplaats sturen toen ik zo'n 3a 4 jaar was. ( niet dat ik daar nu nog iets aan heb tijdens het lessen :p) Ben momenteel bezig met eerste jaar rechten studie, heb mijn motorrijbewijs gehaald en ben nu bezig met de auto! vandaag theorie gehaald dus nu op naar de praktijk( heb nog maar 3 lessen gehad maar toch hihi) Om dit alles te bekostigen ( pappa lief legt er geen cent bij) werk ik in de horeca. tja dat was het wel zo'n beetje foto van mijn heilige koe:( nog geen heilige koe voor mij, mijn vader rijd rond in een groene nissan primera ( automaat nog wel.....) ook niet spannend dus.

Welkom Mjlein,

Veel plezier op dit forum, misschien ga je je wel verbazen over de snelle reacties (en de aantallen).

Marruh... ben je een nakomertje of heb je gewoon een ouwe pa, ik bedoel als ie al 40 jaar in het vak zit, begonnen op ong 18 jaar, loopt ie al naar de 60. :confused:

By the way, waar gaat je interesse naar uit wat betreft fietsen; Chopper, sport toer. Ik vind dat altijd wel stoer, een dame op een motorfiets. :T

ben zelfs de oudste. pap lief is idd al 58, qua fietsen vind ik de sport toch wel het mooiste, als nederland niet zo nat en koud geweest was stond er allang een zxr in de garage... misschien van de zomer

Goh, meneer omega; zeg dan niks!:(

Welkom allen!
Marjolein; ik denk dat VQ6 bedoeld van welke soort motorfiets je houdt!;)
en als je je A rijbewijs al hebt, gaat het auto toch gemakkelijk?

Nou ik ben Edwin ben 40 jaren jong kom uit Uden en ben gek van de VAG groep.Heb diverse (snelle) golfjes gehad een corrado en een paar audi's waarvan de mooiste en leukste toch wel de fameuze 5 cilinder was. Ben nu in het bezit van een golf mk2 gti uit 84(orgineel nederlands)en een porsche 944 uit 1984(ook orgineel nederlands).

Ik ben Tabossi en ik schaam me voor mijn auto. Oh ja, en ik ben 21 en mijn voorkeur gaat uit naar Duitsers. Auto's dan. Hoewel ik de Alfa 159 een van 's werelds laatste wereldwonderen vind. Verder een voorkeur voor foute auto's, maar dat las je al in mijn weblog :rolleyes:

Mijn barrel (zoiets):
7489_thumb.jpg

Hi, ik ben Hugo en een 23-jarige student civiele techniek. Kijk al een tijdje rond hier maar heb me dan toch maar eens aangemeld. Favoriete merken zijn VW, Audi en Porsche, maar andere bijzondere auto's kan ik ook waarderen. Zelf rijd ik een Polo Coupe uit '94.

Daar zou ik mij niet voor schamen hoor smiling smiley

Nou, wel als je weet dat zo'n onding rijdt alsof er een ton bakstenen achterin ligt. Trek iets te hard op en de voorwielen zeggen 'dagdag' tegen het wegdek. Maar toch bedankt dat jíj me iig niet uitlacht ;)

ik ben joris, woonachtig in Hilvarenbeek, 18 jaar
in het bezit van een rijbewijs maar heb zelf geen auto. Me ouders hebben een bordeaux rode twingo (mams) en een beige-angora scenic II (paps)

ben al van kinds af aan autofan en kon vroeger op de autoweg altijd ALLE auto's herkennen. Meestal aan de wieldoppen en de koplampen (dat laatste is nu nog het geval). Favoriete merk is renault en ik heb mijn ouders ook zover dat ze renault rijden (zie bovenstaande stukje). Ze vinden het zelf ook wel fijne wagens hoor:cool: en ze nemen die rammel en narigheid op de koop toe :p

Dag ik ben Jay,

Mijn hobbys zijn apotheker zijn en kippen laden :)

Ik ben 22 en heb eeb golf 3.

Ik ben Bas, Oorspronkelijk een tukker:cool: maar tegenwoordig zit ik op kamers in Delft. Opleiding: Luchtvaarttechnologie. Ben 19 jaar, in het bezit van mijn rijbewijs, maar (nog) geen eigen auto!:eek:
Favo automerken zijn Audi, Porsche, Maserati & Lamborghini(y)

En dat was het wel..:rolleyes:

Laat ik me dan ook maar es voorstellen...

HondaFranky soms ook wel AlfaFrankY, 32 jaar, wonend in Rotterdam Centrum, Honda-autoverkoper geweest en tevens bij een auto-importeur gewerkt. Nog steeds erg autominded, maar niet mijn branche om in te werken. Te zakelijk, te heavy met alle concurrentie, kortingen, en deals verliezen op een paar tientjes... :( Jarenlang autolders gespaard, is nu een beetje over. Ben een snelle topic-lezer, reageren of topics openen doe ik niet heel vaak.

Favoriete merken: Alfa, Saab, Lancia, Volvo, Mini, Honda, BMW, MG. Gek op coupés, cabrio´s, kleine pittige hatchbacks met de nodige luxe aan boord. Niet té, niet té overdone. Merken als Ferrari, Lamborghi, Bugatti etc, zeggen me helemaal niks. Niemand kan er mee rijden, zowel het potentieel niet benutten op de weg als niet in staat zijn de grenzen van de auto op te zoeken. Dit soort merken hebben niks meer met auto´s en vervoer te maken. Ze zijn voor de meeste stervelingen ook never nooit te betalen, dus waarom zou je er je aandacht aan besteden? ;)

Rij zelf in een Civic 1.5 GLXi 3-deurs uit 1991, puur omdat ik niet meer geld heb en dit betrouwbaar, modern en toch sportief rijdend vervoer is. Vraag me tegenwoordig steeds vaker af of ik ooit 20, 25 of 30 mille aan een (nieuwe) auto uit zou geven... Voor 10 of 15 mille kan je ook iets fraais en onderscheidends rijden.

Dat was ´t even voor nu. Later wellicht meer :)

H.F.

Ik heb me ook nog nooit voorgesteld, laat ik dat nu maar eens gaan doen dan...

ik ben Chris, heb op de IVA gezeten, studeer op dit moment in Amerika.
rij in Nederland een BMW 316i
in Amerika een AMC Ambassador uit '68.
heb 2 jaar BMW's verkocht, meer valt er niet te vertellen

Chris

Ben hier ook net nieuw.

Mijn naam is mike.
Ben 20 jaar oud
Beroep: verpleegkundige zkh
Heb nu 2 jaar en 6 maand mijn rijbewijs.

Auto historie: (2 jaar?)
- opel corsa 1.3 swing 56pk
- seat ibiza 1.6 SE 75pk
- seat leon 1.8 20vt 180pk (pas 1 weekje)

Leuk opgebouwd alleen wat hierna?
Favorieten: M3 2000 - 2006 / M5 / audi RS6 avant ----- misschien ooit

Ik ben Maarten Nijboer,

Werkzaam als advocaat bij Damsté Advocaten..

Ik rij lease een Audi A4 proline uit 2004

Privé rijdt ik een Mercedes SLK uit 2001, deze deel ik met mijn vrouw.

Ik hoop veel plezier te hebben op dit forum

Ik zal me ook eens eventjes voorstellen:
Ik ben Erik Oostdijk, 32 jaar geleden geboren in Leidschendam, maar opgegroeid in Den Haag. Tegenwoordig woon ik (helaas) in mijn eentje in Hengelo. Op dit moment ben ik nog een a twee dagen in de week part-time student, en de rest van de week werk ik bij een kledingdistributiecentrum in Oldenzaal. Mijn grootste hobby is mijn autofolderverzameling, vandaar dat ik hier op het forum zit. Andere autoonderwerpen zijn echter ook heel interessant!

Groetjes, Erik O.

dat van die auto's op de snelweg raden... dat deed ik ook binnen de bebouwde kom. Ik kende werkelijk alles... me ouders werden er gek van:rolleyes:
Eergisteren liep ik in Oisterwijk over een parkeerterrein bij de AH in het centrum. Kwam ik daar een moeder tegen met een kind op haar arm, en dat kind riep:
"audi!, renault! peugeot! citroen! mercedes!, etc."

hij had het meest plezier met audi, na elke keer dattie een audi zag kwam er eerst keihard AUDI! uit zn mond en daarna een half verhaal over het merk. Het was een kindje van ik schat een jaar of 5!
ik herkende helemaal mezelf erin

ik ben mitch, ben al weer enige tijd aanwezig op het forum..maar ik ben 18 jaar ben aan het auto lessen en hoop binnenkort mijn rijbewijs te gaan halen om vervolgens een mooie auto aan te schaffen(y)

jullie horen nog vn mij

de groentjes:)

Anno Zijlstra
ondernemer/producent
Ik ben politiek geangageerd , eerst VVD nu PvdA, ik heb geen auto en ga met de trein & OV.
In Thailand erg veel met taxi's, in NL is dat te duur, maar soms ook wel.
Ik had een auto maar ik stond in NL in de file steeds en dat schiet niet op, daarbij vind ik autorijden niet bijzonder leuk, ik heb er niets mee de auto.

https://forum.annozijlstra.nl
www.annozijlstra.nl

Anno Zijlstra
ondernemer/producent
Ik ben politiek geangageerd , eerst VVD nu PvdA, ik heb geen auto en ga met de trein & OV.
In Thailand erg veel met taxi's, in NL is dat te duur, maar soms ook wel.
Ik had een auto maar ik stond in NL in de file steeds en dat schiet niet op, daarbij vind ik autorijden niet bijzonder leuk, ik heb er niets mee de auto.
Dan woon je iig niet bij mij in het dorp, daar is niet eens OV :p
Waarom nu PvdA, en geen VVD meer eigenlijk?

Hallo allemaal,

Mijn eerste post, dus eerst voorstellen. Mijn naam is André, ben 37 en woon in het pittoreske (not) Veenendaal. Uiteraard heb ik iets met auto's, ander was ik hier niet. Hoewel, ik zie een paar postjes boven me dat dat dus niet altijd hoeft...:confused: Ikke niet snap, maar goed. Op dit moment heb ik twee auto's, een zwarte BMW 320d uit 1998 en een "astralsilber" (zilvergrijze) Mercedes-Benz 280E uit 1976. Zolals ik ook al in mijn profiel heb staan, heb ik een lichte voorkeur voor MB, BMW en Volvo. Maar het is zeker niet zo dat ik daar een absolute fan van ben. De meeste merken hebben wel auto's waar je warm voor kunt lopen, en de meeste merken hebben ook wel type's dat je denkt...:cry:
Anyway, ik ben hier om zo af en toe mijn niet gevraagde mening te spuien :) mbt onderwerpen die mij aanspreken. Het kan ook zijn dat het onderwerp me niet aanspraakt, maar dat ik gewoon een reactie MOET geven, omdat ik het niet laten kan... :LOL:
Ik hoop op levendige, gefundeerde discussies :p

Grtz, André

HOI!

Ik ben Bartus en ik hou van hobbie`s.

Woon in de stad.
Rij uit principe alleen maar Franse auto`s.
Als je kritiek hebt (terecht of onterecht) op Renault word ik niet zo blij en laat ik dat ook merken.

Tot ziens op de leuke forum!

Bartus.

Ha luitjes,

wat schrijven jullie toch veel met z'n allen zeg.
Ik zit nog maar pas bij dit forum dus ik zal me even voorstellen :
ik ben Ton en ben gek op auto's algemeen , ik ken van mijn klanten bijna al hun auto's die ze rijden. Zelf rijd ik een AUDI A4 en een Citroen AX voor mijn vrouw.Mijn grote wens is om toch een keer een 911 aan te schaffen.Ik heb 1 keer in een 993turbo gereden en ben getrouwd in een 911 turbo look van begin jaren 80.daar is mijn gevoel voor een Porsche dus eigelijk pas echt begonnen , tevoren vond ik eigenlijk van alles leuk.

Houdoe. (nu weten jullie ongeveer waarik vandaan kom.} ;)

Ons topic is dan wel gesloten, toch willen we de mensen die mee geholpen hebben aan het studieonderzoek hartelijk bedanken.:D

Hallo allen!

Ik ben Rob, het broertje van Ronald en ben inmiddels 17. Ronald is al enige tijd actief hier op het forum onder de naam Ronnyh. Na enig snuffel hier heb ik ook besloten mij aan te melden. Echter, van mijn broer moest het wel duidelijk zijn dat hij kon zien wie ik ben. Zodat hij mij een beetje goed in de gaten kan houden. :rolleyes: Vandaar mijn huidige nickname.

Ik heb besloten om mij nu aan te melden omdat ik over een aantal dagen 18 jaar word, en heb van m'n grote broer begrepen dat je beneden die leeftijd niet echt serieus word genomen
Groet Rob

Hallo allen!

Ik ben Rob, het broertje van Ronald en ben inmiddels 17. Ronald is al enige tijd actief hier op het forum onder de naam Ronnyh. Na enig snuffel hier heb ik ook besloten mij aan te melden. Echter, van mijn broer moest het wel duidelijk zijn dat hij kon zien wie ik ben. Zodat hij mij een beetje goed in de gaten kan houden. Vandaar mijn huidige nickname.

Ik heb besloten om mij nu aan te melden omdat ik over een aantal dagen 18 jaar word, en heb van m'n grote broer begrepen dat je beneden die leeftijd niet echt serieus word genomen
Groet Rob

o_O het is ook werkelijk niet te geloven.... Nouja veel plezier broertje! en over die naam hebben wij het nog wel. ;)

Goede avond ,

Zal me ook voorstellen mijn naam is Reinier, woon in amsterdam ,getrouwd
en een dochter van 8 jaar .
Ben zelf 41 jaar ( jong ) gek van auto's en wat hier mee te maken heeft .
Rij zelf een chevy malibu , een chrysler stratus en een alto .
Werk in amsterdam als metrobestuurder , geen verkeer:LOL:
Ben vanaf 2004 aanwezig .

Groet chevy malibu v8
:)

Goede morgen,

Ik ben Bart, woon in Ens, 16 Jaar, en houdt enorm van auto's. Mn Favourite:
- Ferrari F430
- McLaren SLR 722
- Porsche Carrera GT
- Pagani Zonda
- Nissan Skyline GT-R V-Spec

Ik heb me ooit aangemeld omdat ik ook wou reageren op het Nurburgring webcam topic.
Nouja, cya

MosPos schreef:

Goede morgen,

Ik ben Bart, woon in Ens, 16 Jaar, en houdt enorm van auto's. Mn Favourite:
- Ferrari F430
- McLaren SLR 722
- Porsche Carrera GT
- Pagani Zonda
- Nissan Skyline GT-R V-Spec

Ik heb me ooit aangemeld omdat ik ook wou reageren op het Nurburgring webcam topic.
Nouja, cya

Dromen is leuk hè. :p

Hallo, Ik ben Jeroen.. Woon in de regio Nijmegen en ben liefhebber van snelle/exclusieve auto's.

Op dit forum ben ik ook te vinden:

https://forum.autogespot.com

Ohja, en ik ben 12 jaar :)

Terug
Bovenaan