Laat ik me dan ook maar es voorstellen...
HondaFranky soms ook wel AlfaFrankY, 32 jaar, wonend in Rotterdam Centrum, Honda-autoverkoper geweest en tevens bij een auto-importeur gewerkt. Nog steeds erg autominded, maar niet mijn branche om in te werken. Te zakelijk, te heavy met alle concurrentie, kortingen, en deals verliezen op een paar tientjes...

Jarenlang autolders gespaard, is nu een beetje over. Ben een snelle topic-lezer, reageren of topics openen doe ik niet heel vaak.
Favoriete merken: Alfa, Saab, Lancia, Volvo, Mini, Honda, BMW, MG. Gek op coupés, cabrio´s, kleine pittige hatchbacks met de nodige luxe aan boord. Niet té, niet té overdone. Merken als Ferrari, Lamborghi, Bugatti etc, zeggen me helemaal niks. Niemand kan er mee rijden, zowel het potentieel niet benutten op de weg als niet in staat zijn de grenzen van de auto op te zoeken. Dit soort merken hebben niks meer met auto´s en vervoer te maken. Ze zijn voor de meeste stervelingen ook never nooit te betalen, dus waarom zou je er je aandacht aan besteden?
Rij zelf in een Civic 1.5 GLXi 3-deurs uit 1991, puur omdat ik niet meer geld heb en dit betrouwbaar, modern en toch sportief rijdend vervoer is. Vraag me tegenwoordig steeds vaker af of ik ooit 20, 25 of 30 mille aan een (nieuwe) auto uit zou geven... Voor 10 of 15 mille kan je ook iets fraais en onderscheidends rijden.
Dat was ´t even voor nu. Later wellicht meer
H.F.