Het grote stel je voor topic!

Geelhoed zei:
De ongebruikelijke naam stoort me ook, mede vanwege zijn lengte.
Arbeidsongeschikt omdat je niet meer kunt rijden of omdat je het niet meer aankan of wil?
Wat stoort je dan nog meer, want je zegt ook..?
Nou; het gaat je niet in de koude kleren zitten als je zulke vuist-slagen in je gezicht te verduren krijgt, daarnaast heb ik sindsdien vaak hoofdpijn/migraine.

De avatar is niet echt vriendelijk en je levensverhaal in een nick doet mensen je niet echt serieus nemen.

Migraine is niet prettig, doen triptanen niets?

Geelhoed, wil je niet meer zo reageren op de mentaal uitgedaagde medemens?

Hij kan er ook niks aan doen dat z'n schoenmaat groter is dan z'n IQ. Daar moet je dan ook geen grapjes over maken!

El-Rey zei:
Geelhoed, wil je niet meer zo reageren op de mentaal uitgedaagde medemens?

Hij kan er ook niks aan doen dat z'n schoenmaat groter is dan z'n IQ. Daar moet je dan ook geen grapjes over maken!

Was jij niet degene die boos was op Profile omdat zijn eigen reserveband kapot was? :)

Volgens mij is het hier de bedoeling om me voor te stellen....

Nou , Radar , woon in Leerdam de glasstad en ook waar het flesje bier gemaakt wordt..( zonder inhoud :p)..
In het dagelijkse leven heet ik Auke en werk ik bij een automobielbedrijf in Utrecht. ben vorige maand 30 geworden en ben iets meer als 1
jaar gelukkig getrouwd met Lisette.
Mijn hobby's zijn modelautos verzamelen en ook alles wat met auto's te maken heeft.
Zo onder andere kentekenplaten en kentekenbewijzen deel 3.
Verder heb ik 5 auto's gehad. de Eerste staat in me avatar , een VW Golf 1 LX van 1984.
Daarna een Renault megane coupe uit 1996. Toen een Seat Arosa sport uit 2001. Daarna een Citroen C2 VTR.
Mijn huidige auto is een Yaris 3 drs uit 2008 met leer interieur en spoiler en side-skirts en LM velgen.

Ciao Auke

hallo allemaal,
zal me ook even voorstellen. mijn naam is jan, ben 19 jaar en ik woon in friesland. ben een groot liefhebber van oude auto's. ik had al enkele foto's op het forum gezet, en ik heb nog wel wat leuks op de computer staan.

lytse jantsje zei:
hallo allemaal,
zal me ook even voorstellen. mijn naam is jan, ben 19 jaar en ik woon in friesland. ben een groot liefhebber van oude auto's. ik had al enkele foto's op het forum gezet, en ik heb nog wel wat leuks op de computer staan.

Friezen binne altyd wolkom hjir op it forum.;)

Hoi ik ben Roos en ben ook nieuw op deze website. Ik ben dol op auto's dat is ook de reden dat ik lid geworden ben van deze website.

Groetjes,

Roos van Bommel

https://www.restylexl.nl/

Dan zal ik mezelf ook maar eens voorstellen.
Ik ben Patrick Molenaar, 21 jaar jong en woonachtig in gelderland.
Volg de opleiding bedrijfsmanager mobiliteitsbranche, en loop stage bij een renaultdealer.
Wil later als zelfstandiger beginnen in de autoverkoop.
Favoriete merk auto is ferrari.Ben ook lid van een ferrariforum en heb al een tiental ritjes in verschillende ferrari's op mijn naam( helaas alle als bijrijder)

Nou, dit was het wel zoon beetje

Welkom!

Dan ben ik trouwens wel benieuwd in wat voor Ferrari's je precies gereden hebt :p

Ik heb helaas nog nooit zelf gereden in een ferrari( heb nog geen rijbewijs)
Meegereden met:
355gts ( 3 verschillende)
355 f1 berlinetta (3x)
tESTAROSSA
512tr
360 F1 ( mee geweest naar circuitdagen op spa, en ook het circuit mee opgeweest)
california

Dat was het wel. Heb ook in een ferrari FXX gezeten tijdens de ferrari racing days op de nurburgring

speedtouch zei:
patrick1988 zei:
speedtouch zei:
patrick1988 zei:
heb nog geen rijbewijs

En, wanneer verwacht je dat te halen?

Zit nu op een lesuur of 20 a 23 die ik erop heb zitten. Over 2 weken ga ik weer lessen omdat dan mijn instructeur weer terug is van vakantie.

OK dus binnen 5 maanden, zeg maar, heb jij je rijbewijs!

Ik teken ervoor.Nee, denk dat ik hem wel heb binnen die tijd ja;)

Ik denk dat ik me vergeten ben voor te stellen. Hallo, mijn naam is zoals u kunt lezen Adriaan Rems, ik woon in België. Ik volg vooral het F1-gebeuren maar ben ook erg geïnteresseerd in gewoon.. wagens.

Goedenavond, ik ben Michiel. Freelance redacteur, medewerker van een splinternieuw Nederlands autoblad en bezitter van een leuke hobbyauto. Volgens mij heb ik me hier in een ver verleden ook al eens aangemeld, maar het systeem herkende noch password, noch e-mail adres dus daarom: NIEUW!!

Voor leuke auto's hebben we het ''Mijn Auto''-forum, stel daar de auto dus maar even voor :D

Welkom hier! :cool:

B-Real zei:
Voor leuke auto's hebben we het ''Mijn Auto''-forum, stel daar de auto dus maar even voor :D

Welkom hier! :cool:

is 'beurt, zie: 'mijn masertje' in 'mijn auto'.

Wel een vraagje; is dit forum ooit gemigreerd / opgeschoond de afgelopen twee jaar? Ik mis namelijk postings van een bekende, die ik ook met de zoekfunctie niet kan vinden.

Ik kijk hier ook al een tijdje mee zo af en toe, maar nu pas viel me dit topic op :)

Willem is mijn naam en uiteraard ben ook ik autoliefhebber. Geen expert ofzo, of autofiel, maar ik vind auto's, autorijden, de techniek en het verkeer - vooral de psychologie daarachter - ontzettend leuk en interessant. Ik kan dan ook uren filosoferen en discussieren over verwandte onderwerpen.

Ik ben alweer 35 jaar, heb nu 16 jaar mijn licentie om de weg onveilig te maken en heb ook al uitgebreid mogen "oefenen". Vooral voor werk veel op de weg, zo was ik ooit rij-instructeur en privéchauffeur. Heb onder andere daardoor veel verschillende auto's mogen rijden, van gammele Golf tot Maserati Quattroporte, van Subaru Justy tot BMW M5. Sinds 7 jaar woon en werk ik in Duitsland waar ik in het begin en ook nu weer heel veel onderweg ben vanwege het werk. Ik schat dat ik in 16 jaar rijbewijs toch al zo'n miljoen Km heb gereden.

Als weggebruiker ben ik, op kleine "uitbarstingkjes" na al aardig afgekoeld, het hoeft niet meer zo heel hard. Af en toe is het best leuk, maar in de loop der jaren ben ik een stuk volwassener geworden in het verkeer.

Vandaar ook, dat ik me heerlijk voel in mijn Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD uit 2008. Geen racer, maar meer een cruisemobiel. Sommige mensen vinden het een fout soort auto, of denken dat je zoiets rijdt om wat anderen er van vinden, maar ik vind het gewoon een heerlijke auto en het maakt me geen donder uit wat een ander er van denkt.

Ik houd van discussieren om te communiceren en wil daardoor wel eens heel letterlijk ingaan op bepaalde uitspraken/stellingen. Overigens zie ik discussie niet als vorm van meningsverschil, maar als vorm van verschillende meningen. Bij een discussie is er geen "winnaar", iedereen kan en mag zijn eigen standpunt houden want het gaat om de uitwisseling van gedachten en kennis. Anyway.....

Zoals je ziet ben ik snel wat lang van stof ;) dus als je mijn naam ziet staan, bereidt je dan voor op een lekker stukje lezen...:)

Dag allemaal,

Laatst zat ik in mijn auto en was me aan het ergeren over mijn navigatiesysteem. Hij vertelde niet exact de weg en kwam vaak verkeerd uit. Daarom ben ik gaan zoeken naar een alternatief. En heb er een gevonden.

no_reclame.gif

Dit is een navigatiesysteem waardoor je niet gebonden bent aan een kastje op je dashboard maar kun je gewoon door je voorruit heen kijken. Het is nog wel een concept. Dus STEL je voor, dat zou geweldig zijn.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dergelijke navigatiesystemen?

Nee, maar ik ben wel bekend met de forumregels. En ik stel voor dat jij je daar ook in gaat verdiepen: er zijn namelijk héél duidelijke regels voor het maken van reclame.

Yellow Cab
Autoweek-moderator

Hallo mensen, ik ben Nick, 18 jaar en woon in Bussum(Noord-Holland).
Ben vorige week donderdag geslaagd voor mijn autorijbewijs en het leek me leuk om me aan te melden op een gezellig auto-forum! :cool:

Ik had vroeger niks met auto's, snapte niet wat mensen er zo mooi aan vonden, maar wou uiteraard wel mijn rijbewijs, nu ik dus geslaagd ben begin ik echt een interesse te ontwikkelen voor auto's, en autosport! :p

Laatst heb ik het spel Colin McRae: DiRT2 gedownload, en dat heeft de hele passie nog meer aangewakkerd, het enige wat ik eigenlijk nu wil weten is wat ik moet doen om bijvoorbeeld te leren racen op een circuit, moet je een cursus volgen? Kan je een pas kopen en gaan met die banaan?

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, groeten! :cool:

B. RS zei:
Welkom!

Je kan je race-licentie halen, dan mag je gewoon racen op circuits.

Bedankt voor je snelle reactie! :D
Heb je misschien iets meer info over zo'n licentie? Is er een website waar ik terecht kan?

Wat dacht je van Google...

https://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=racelicentie+halen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=hMqgTNDXMIKmOMnTyaMM

Hallo allemaal,

Ik ben Robert. Ik ben al enkele weken aan het lezen op het forum, omdat ik mij aan het oriënteren ben op een nieuwe auto. Ik heb inmiddels al wat topics afgelezen en vond het tijd worden mijzelf eens aan te melden. Bij deze!

Ik rijd zelf tot volle tevredenheid rond in een Suzuki Swift GS uit 1998.

Hallo,

Ook ik stel me maar even voor. Ik ben Eelco en ik kom uit Drenthe. Mijn dagelijkse kilometers rijd ik in een Toyota Prius maar mijn grote hobby is mijn Chevy Van. Ik heb ook nog een Peugeot 306 station en een husje motoren, voornamelijk Yamaha's FJ1200. Ik ben al auto-hobbyist sinds mijn geboorte. Waarschijnlijk van mijn opa meegekregen.

29042010801.jpg

SAM_0210.jpg

Zo beroerd rijdt een Prius helemaal niet hoor. Jammer dat je gelijk het imago van boomknuffelaar meekrijgt als je in zo'n auto rijdt. Ik heb um vanwege de bijtelling. Van wat ik met deze auto verdien t.o.v mijn vorige (S-Max) kan ik op vakantie. En persoonlijk vind ik de Prius beter rijden dan de S-Max. Zeker op hoge snelheden. De S-Max zat wel beter.

Hallo allemaal,

Ik stel me ook maar even voor, hoewel ik twijfel of dit onderhand maar een post is geworden om te discussieren;)
Ik ben Jan Dekker woonachtig in Drenthe. Mijn hobbies zijn koeien en auto's. Een beetje rare combi maar goed!
Ik heb mezelf omschreven als salesmanager wat iets aan de overdreven kant is omdat ik de afdeling vers leid in een supermarkt.. Beetje humor moet je hebben!
Zelf rijd ik nog in een Peugot 106, wat me prima bevalt. Mocht dit pareltje het ooit begeven (wat op korte termijn wel zal gebeuren vrees ik), dan moet ik wat anders. Ik zelf ben wel fan van volvo, voornamelijk vanwege de veiligheid. Ik dacht door op dit forum me aan te melden wat meer info over deze stalen rossen te kunnen verzamelen.

Groeten!

mijn naam zegt tenminste iets over mijn voorkeur. De TDI. De motor van Volkswagen.

mijn hobby zijn auto's computer (apple) en muziek.

Ook ben ik gek op mijn werk als magazijn medewerker bij DHL.

Totaly happy.

Een Prius rijdt echt niet verkeerd alleen moet er wat meer koppel bij, maar daar werkt Toyota aan .
Verder nog beter moet de afwerking. en ook meer binnenruimte. maar dat gaat hopelijk lukken. Toch een super auto. alleen dat met bomenknuffelen begrijp ik niet. ik rij auto's voor het plezier, niet om een kikkerpoeltje te sponsoren. :LOL:

1.9 met verdeler pomp. type AGR. Vraag me niets over de WRX of STI motor. ik weet alleen dat het een geblazen boxer 4 cilinder is.

weet ik ben in de markt voor een Subaru na mijn VW. Honda komt ook weer aan bod. Audi en Seat staan ook bij me genomineerd als opvolger van de Bora in de Future natuurlijk.

Terug
Bovenaan