Het grote stel je voor topic!

Zal me ook even kort voorstellen.
Ik ben Maryla (Lillytjuh) 27 jaar en heb weinig te vertellen eigenlijk.
Ben van een Toyota corolla, naar een Seat leon 20VT, naar een Ibiza signo gegaan een aankomende zaterdag komt daar een Golf V GTI bij.
Verder heb ik nog weinig te melden.

hey mensen ik ben luc ben er nu 19 jaartjes jong.
mijn eerste auto was een civic uit 97, rij nu een auto van de zaak een peugeotje 107 uit 2010.
wat ik nog meer doe? uitgaan!

grtz
luc

Hoi,
Ik ben Rinaldo en 21 jaartjes jong.
Ik ga nu een Fiat Panda rijden. Mijn vorige auto's zijn een Renault Clio (1993) en een Renault Clio voor de afwisseling (1998).
Gr, Rinaldo

Ik zal me dan ook maar even kort voorstellen.

Ik ben Dennis, en ik ben werkzaam bij een Opel dealer(als monteur). Heb nu een 4-tal jaren mijn rijbewijs, en ben ooit begonnen met een Mitsubishi Galant Hatchback GTi-16V uit 1989(2.0 DOHC 16 V 150pk). Daarna dezelfde auto, maar een andere kleur en van 1992. Vervolgens kwam er toch wat behoefte om als dagelijkse auto iets moderners te rijden, en kwam er een Galant van 1997(2.0 SOHC 135 pk). Nadat dat toch niet bleek te zijn, wat ik ervan verwachtte; heeft die héél snel het veld geruimd voor mijn huidige auto, een Opel Omega 2.5 V6 uit 2000, in Executive uitvoering. Zo goed als Full-options, mist enkel het af-fabriek alarm. Hetgeen wat deze auto extra speciaal maakt is het Full-Irmscher-Package. Geen nageplakte spoilers of grilletjes, maar "the real deal". Dus zowel de grille,spoilers,uitlaat, alsook het onderstel. En dan hebben we het niet over enkel een setje andere veertjes:p

1 van de betere auto's die ik ooit gereden heb. Zoals wellicht doorschemert uit bovenstaande, ben ik een groot liefhebber van grote auto's, gecombineerd met flinke motoren die ook wel wat pk'tjes ophoesten. Dit alles gecombineerd met zoveel mogelijk luxe. Je zult mij dus nooit in een grote auto met 90 pk zien rijden, of nog erger; een klein autotje, met nog minder pk's...

Om te die wegligging eens te "testen" , heeft hij uiteraard ook al menig rondje op het circuit gedraait, o.a. de Nurburgring.

5evg29.jpg

t0hna8.jpg

dsc04039__800x600_.jpg

DennisNurburgring.jpg

Wat betreft de kentekenplaathouders, daar moet je inderdaad van houden. Ik dacht hetzelfde toen ik hem indertijd op advertenties op internet zag staan, maar naderhand ben ik toch van mening veranderd. Dit omdat het niet van die plasticke dingen zijn, en ook niet bepaald fragiel. Het zijn echt dikke,stevige, verchroomde kentekenplaathouders. Geen opgespoten chroom op plastic ondergronden o.i.d. (n)

Interieur; ik heb nog wat foto's daarvan gevonden. Aangezien het een Executive uitvoering is, zit er ook zo goed als alles op(eigenlijk álles, enkel het alarm niet). Een af fabriek Bose soundsystem(met dikke bassbox onder de hoedenplank,soundprocessor,tweeters,enz,enz), een (elektrische!) zonnepaneel voor de achterruit, dual zone climate control, traction control, verwarmde stoelen, xenon, automatische hoogteregeling(zowel voor de xenon als voor de auto zelf; pompt zich op bij belading),boordcomputer,CC,stuurbediening,volledig leer,elektrische stoelen MET 3 memory standen, enz,enz. Het mooiste blijft natuurlijk de dikke 2.5 V6(180 pk) in combinatie met de achterwielaandrijving.

2i0os8.jpg

Hetgeen wat voor mij de doorslag gaf bij aankoop was het Irmscher package(voornamelijk het feit dat het een "complete" was, en niet met nageplakt spul), en het feit dat de auto van een echte liefhebber was geweest. Een tot op de kleinste details ingevuld instructieboekje, met over de 30 rekeningen erbij; tref je niet gauw aan bij een auto, zeker niet als het ook nog eens allemaal dealer-onderhouden is.....:cool:

Hoi

ik zal mij ook even voorstellen.

ik ben kor 34
getrouwd en met 2 schatjes van kinderen jonge en een meisje
Wonend in zwolle.

Als gezin houden wij van ruimte. Ik zelf heb jaren lang in de tuning / Db drag / Evenementen organisatie gezeten. toen was er geen ruimte nodig nu met kindertjes is het wel verplicht :D Nu ik mij helemaal gestort heb op amerikanen heb ik er zelf ook 1 aan geschaft hier straks meer over.
Tevens organiseer ik nu amerikaanse evenementen heb daar door een site aan geschaft. deze luid

(...)

hier gaat ook veel tijd in zitten. maar het is mijn liefde wat na mijn gezin komt :D

Nu de tijd rijp is heb ik 1 van mijn wensen aangeschaft.

Chevrolet Chevy van G20 uit 1987 Camper
5.7 V8 Small blok Orgineel tegen de 200 PK na wat gekietel nu ongeveer 300 pk
ben de auto op dit moment aan het restaureren. En verwacht dat hij voor april 2011 klaar is.

ik plaats hier bij een paar foto's die van de aude stempel zijn.
hij is nu iets veranderd :D

Foto-MUGBQYYN.jpg

Foto-YTCWZ7LG.jpg

Foto-VVBF4AFY.jpg

ik hou jullie zeker op de hoogte qwa updates ;)

Groetjes
kor

@heartbaet

Welkom op dit topic, heb je overigens je nickname bewust fout geschreven? Ik dacht nl. dat de schrijfwijze 'heartbeat' was.

@ heartbeat: Welkom! Om je nickname te veranderen ga je naar mijn pagina's (rechtsboven v/d pagina) -> mijn gegevens wijzigen -> alias

Team MadeLief
2 avontuurlijke dames uit de Achterhoek, gemiddelde leeftijd 47 1/2
We gaan in januari 2011 deelnemen als damesteam aan de 8e Arctic Challenge tour met een super vette
Opel Insignia ST 2.0CDTI 4x4
meer nieuw over ons en ons avontuur is te vinden op onze website: www.teammadelief.webs.com

Een goedenavond allemaal!

Radje is uiteraard niet mijn echte naam, dat is namelijk Rob. Ik ben op dit moment ruim 18 jaren oud, maar nog niet in het bezit van een rijbewijs. Ga binnenkort er wel mee beginnen :)
Ben dus ook niet in het bezit van een auto. Minimaal 1 foto van de heilige koe zit er dus niet in. Tenzij iemand interesse heeft in paarse gazelle :p

Interesses liggen uiteraard bij auto’s en alles wat er mee te maken heeft, maar ook bij vliegtuigen, muziek (van Johnny Cash tot de Jeugd van Tegenwoordig), sport en af en toe fotografie. Nog wel meer, maar deze dingen krijgen mijn meeste aandacht.

Een echte voorkeur naar een bepaald automerk heb ik niet. Als er een keuze gemaakt zou moeten worden, zou het waarschijnlijk uit USA of Engeland komen. Comfort staat op 1 in het prioriteiten lijstje. Onderaan het lijstje staan termen als imago/premium en ‘’doe mij maar 300pk ipv een cd-speler’’

Trouwens niet geheel nieuw hier (+- een jaar geleden ook actief) maar toen bleef het bij een stuk of 10 berichten. Gaat nu veranderen!

Groeten,
Rob

Hallo, na lange tijd deze forums gevolgd te hebben , toch maar eens besloten me aan te melden.
Olds 76 is de naam en ook de auto, te weten een 1976 Olds Cutlass Supreme, een auto in uitstekende staat met nog geen 50k mijlen op de klok.
Matching numbers en een 373 stroker V8 met 325 pk.
Geheel in originele staat behalve de wielen. Zelfs de originele radio met druktoetsen is nog aanwezig.
De auto loopt uiteraard op benzine, op gas moet je koken.....

De Olds verkeert momenteel in winterslaap en ik verplaats me nu in een Jeep Cherokee, de allemansvriend van het gezin.

Ik ben jaspert rij een Opel Manta GSI van 1989is niet geheel origineel en ook niet fan mij

In een sjonnie topic heb ik de vraag al gesteld of ik er een ben en ik kan ermee leven.

Dat zag ik, vandaar mijn opmerking! Misschien is het leuk om een 'Mijn auto'-topic aan te maken?

Moi, ik zal me ook even voorstellen:

Ik ben Hatsudoki, en woonachtig in Groningen.
Ik verplaats me in een Daihatsu YRV 1.3 xti uit 2001.
Dat is mn eerste auto; voorheen had ik er geen nodig, dus ik ben wat laat begonnen.
Behalve voor auto's interesseer ik me ook voor muziek en muziekapparatuur.

Groet,
Hatsudoki

Alweer een paar dagen lid van het forum en nu vond ik dit topic ineens.
Toch wel zo netjes om je even voor te stellen.

Ik zal me ook even voorstellen:

Ik ben eerste-opel alias Daan en woonachtig in Wijchen (Bij Nijmegen)
Mijn eerste auto is zoals uit de naam al op te maken is een Opel, namelijk de Corsa C en daar de Easytronic-versie van.
Komende week heb ik in principe 1 jaar mijn rijbewijs. Ik ben afgereden op 25 januari 2010 en 3 maart 2010 was de Corsa er. In principe omdat het aanmaken 1 week duurt maar dat rekenen we niet mee natuurlijk.
Mijn hobby is vooral computeren.
Een foto van de heilige koe zal nog niet lukken omdat de pc waar die foto op staat kapot is, die houden jullie tegoed.

Ik heb ook al een review geschreven over de auto hoewel vooral het eerste deel niet goed is, over het 2e deel ben ik zelf niet ontevreden maar zag net dat ik 20% gebruikerswaardering had wat natuurlijk niet veel is.
Ook al gepoogd een review te schrijven over de dealer, maar die moet eerst toegevoegd worden. Daar heb ik ook al een topic over aangemaakt aangezien ik dat zondag al doorgegeven heb maar hij er nog altijd niet tussen staat.

Ik ben jullie ook nog een introductie verschuldigd, dus here goes.

Ik ben Robin, 25 jaar en kom uit Hengelo Overijssel. Ik ben leraar bouwkunde op een VMBO school, waar ik ook nog voor aan het leren ben.

Mijn autoverleden is niet zo heel groot. Ik ben begonnen met een peugeot 206 1.4 HDi welke ik gechipt heb. Maar dat vermogen wat er vrij kwam ging ook al snel vervelen, dus moest er iets snellers komen. Ik was nog reuzegecharmeerd van de 206 dus ruilde ik mijn 95 pk sterke 1.4 HDi in op een 138 pk sterke 2.0 16v GTI peugeot 206. Heerlijk aggresief bakkie welke ik optisch verfraaid had met verlaging, velgen, ruiten tinten etc. Na een jaar had hij 'de ton' gepasseerd en ging er vanalles mis. Mijn vertrouwen in de 206 had een onherstelbare deuk opgelopen en na ook een weer jaar moest deze 206 ruimte maken voor mijn huidige auto; een 2003 Seat Leon 1.8 20VT Topsport met standaard 180 pk en 235 nm. Deze wegen is gechipt naar 220 pk en 350 nm en rijdt als een trein. Wat een formidabele auto! En nog relatief incognito ook vergeleken bij mijn uitgebouwde 206 GTI.

Dit was het in kort ;).

Ik stel me ook even kort voor :p

Ben Jeffrey kom uit het mooie twente.. :D
22 jaar oud/jong :p
Rij momenteel een Toyoya corolla 1.3 16v (zwart)
Hobby's: auto, muziek luisteren, fotografie, zwemmen, uitgaan enz
Werk in de metaal.

Hier komt er nog een Twentenaar bij! :)

Evan, 25 jaar, student Industrieel Ontwerpen aan de Universiteit Twente. Ik merkte dat ik de laatste tijd vaak mee las op dit forum (met name het "autoliefde roest niet" gedeelte), dus tijd voor een registratie. Ben ook actief op trabantforum.nl , dus je raadt het al; ik rij Trabant!

Begin augustus vorig jaar geleden een groene '89er Trabant 601 gekocht en meteen een hoop aan ge-/versleuteld:

Oktober 2010:
DSCF2937-1.jpg

Nu:
IMG_4429-1.jpg

Na het afstuderen moet er nog een West-Duits projectje bij komen:

- VW Käfer 'ovaal';

of

- VW Kübel 181.

The first post.

Na jaren meelezen besloot ik tot aanmelding. Dan moet er ook een tekstje komen, nietwaar? Kennen jullie Pavlov? Op die naam kwam ik omdat op dit forum na het woord 'Renault' geconditioneerde reacties kwamen als 'prut, rommel, afbranden' enzovoorts. Typische Pavlov reacties dus. Het is inmiddels minder, maar elke keer als het R woord valt hou ik mijn hart vast. Nu komt de aap uit de mouw: ik rij zelf Renault, en wel een rode Clio. Rijdt erg fijn, start altijd en ik heb er nooit problemen mee. Fotootje komt als ik ooit door krijg hoe dat moet. Ik hoop dat ik alle regels hier goed begrijp. Tot ziens bij een interessant onderwerp!

Mijn eerste post.

Ik ben Boris en een trouw lezer van de papieren versie van autoweek, na een paar jaartjes geen abo te zijn geweest. Ik lees wel eens mee op het forum maar nu toch maar eens lid geworden om zelf ook te reageren. Nu in het bezit van een Opel Astra GTC diesel maar ik stap binnenkort waarschijnlijk toch weer over op een volvo. Oude liefde roest ook in deze context niet (zie hierboven).

Hoi, nog een Renault rijder hier (Laguna RTI). Mijn naam is Ed uit Eindhoven en ik heb mijn eigen bedrijf D-Werx, dat custom tellerplaten maakt. Ik rij al ruim 4 jaar rond in deze auto en eigenlijk is de auto aan vervanging toe. Man o man, wat zijn die oude Renaults toch sterren in het algehele elektrische gedeelte en electronica (niet echt of eigenlijk echt niet). Maar eigenlijk wil ik de auto niet wegdoen want voor mij heeft hij een erg hoge emotionele waarde (een Renault??). Wat betreft auto's ben ik over het algemeen erg geinteresseerd in design en optische tuning. En dan bedoel ik niet de standaard Autostyle plastics, maar echte "custom made" zaken. Ik heb daarom ook veel respect voor mensen die in zoverre bezig zijn met hun auto door zelf de onderdelen te maken ipv van deze te kopen.

Zo ik heb me ook maar eens aangemeld hier. Ik ben robin en 24 jaar oud. Ben al sinds mijn 18e helemaal autogek. hieronder de foto's van de auto's die ik afgelopen jaren heb gehad. De skyline, alfa 156 2.0 en alfa 156 sw heb ik nog in bezit

1. Alfaromeo 156 1.8

Zo was ze toen ik haar kocht

En zo staat ze er nu bij

2. Alfa 75 3.0 V6

3. Alfa 75 1.8 carbs

4. Nissan Skyline R33

5. Alfa 155 2.0

6. Alfa 156 1.9 jtd SW

7. Alfa 156 2.5 V6

Alfa Giulia

Alfa 156 2.0 ( dit is mijn nieuwe circuitproject )

Groeten
Robin

moet ik er ook aan geloven?

Ik gebruik de naam fatima,,,eigen naam is nog wat eng,,, en ik heb een super bijzonder auto. één die alleen aan de weg kan staan want hij komt niet door de apk.
Dus maar fietsen. Leuke site, had ik hier maar eerst op gekeken voordat ik een wrak kocht van mijn spaarcentjes.
sjah vrouwen,,,,dom dom dom. Ik hoop hier nog wat te leren.

fatima zei:
moet ik er ook aan geloven?

Ik gebruik de naam fatima,,,eigen naam is nog wat eng,,, en ik heb een super bijzonder auto. één die alleen aan de weg kan staan want hij komt niet door de apk.
Dus maar fietsen. Leuke site, had ik hier maar eerst op gekeken voordat ik een wrak kocht van mijn spaarcentjes.
sjah vrouwen,,,,dom dom dom. Ik hoop hier nog wat te leren.

Leg eens uit wat je bedoelt met eigen naam is nog wat eng en dergelijke.
Ik ben benieuwd naar je reactie!

In ieder geval welkom hier!

Hoi! Stephan hier, 19 jaar oud en student Communicatie. Bezitter van een Fransoos: een Peugeot 106 uit 2001. Dit is mijn eerste autootje, die prima rijdt. Toch ligt mijn hart meer bij: Alfa Romeo, Audi en Volkswagen.

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Chris Stikvoort en ik ben in het bezit van een Toyota corolla. Af en toe post ik ook een bericht op mijn webstie Chris-Stikvoort.nl

Ik zal me ook nog even voorstellen. Ik ben Willem-Jan, behoorlijk Renault gek. Momenteel bezig met een GT Turbo en op zoek naar een belastingvrije Nevada of Espace voor dagelijks. Daarnaast heb ik net een Charade 1.0 uit 1988 gekocht als tweede auto en om de tijd te overbruggen tot ik een mooie Renault voor dagelijks heb gevonden.

Bon.... jour iedereen?
Mijn naam is Mustafa, ben 19 jaar en op dit moment studeer ik werktuigbouwkunde aan de hogeschüle R'dam. Ik ben momenteel nog druk bezig met het sparen voor een mooie bak, ik zit te denken aan een Europese oldtimer (Amazon, 142, Saab 99, 262C, etc.) of een krachtige pre jaren '90 coupe of hot hatch (Golf III VR6, Corrado VR6, Pug 205, 306, 106 GTI, Fiat Bravo, Calibra V6, etc...). Maar dat zie ik nog later wel. :D

Terug
Bovenaan