Audi80Coupe
Net ingestapt
Zekers.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:Ha, HotRod in Doesburg. Da's mijn Kevergarage.
Apart trouwens, de velgen op de EF-01-00 suggereren dat het een Kever uit 1966 of '67 is. Of horen dergelijke velgen bij de 1300-versies uit 1965?
C200K zei:Volgend jaar weer voor onderhoud en dan taxeren (2 jaar te laat).
En nog steeds niet bij een LVWCN bijeenkomst geweest.
Brammutjuh zei:Leuke Jeans-kever!
C200K zei:Volgend jaar weer voor onderhoud en dan taxeren (2 jaar te laat).
En nog steeds niet bij een LVWCN bijeenkomst geweest.
Dat kun je ook combinerenEr is op 25 april weer een taxatiedag bij de LVWCN (zie laatste Luchtboxer)!
the Fox zei:Kom kom C200K, de Kever is gemaakt om mee te rijden. De mijne is net zo oud als de jouwe, ook 6 volt en smelt niet van wat vocht (ik heb de mijne wel binnen gestald dus ik stel 'm ook niet nodeloos bloot aan de buitenwereld). De pekel is nu wel van de wegen afgespoeld en van stilstand wordt ie ook niet beter moet je maar denken. Je moet natuurlijk niet moedwillig de regen opzoeken, maar ook weer niet te angstig zijn dat ie een keer nat wordt. Maar waar het om gaat is dat het gewoon leuk is om ook jouw Kever een keer bij een meeting tegen te komen.
renate zei:Tjee ik wordt haast bang van die verhalen.
Greetzz Renate, die dagelijks rijdt met een ongerestaureerde R4 uit 1966
Moderator
Moderator
Vandaar mijn eerder gemaakte opmerking over de morele verantwoordelijkheid voor dergelijke auto's en de zorg die je er voor draagt.Barri zei:Ik vind het prachtig, al die oude auto's met weinig kilometers (zoals die twee E30 M3's die ik pas op het forum tegenkwam), maar ik zou ze niet willen hebben. Gewoon omdat ze té netjes en té zeldzaam zijn om er normaal mee te rijden.
spacebeer zei:Dit is de mijne een 1303 uit 1972:
![]()
we hebben hem nu een half jaar, hij is in 2006 opnieuw gespoten, getectyleerd en heeft een motorrevisie gehad. Kilometer stand zo'n 55.000 km.
We gebruiken hem niet heel veel maar wel regelmatig, wat kleine dingetjes aan gehad, gebroken koppelingskabel, lekke hoofdremcylinder maar motorisch geeft ie geen krimp.
Je moet maar weten waar je moet beginnen met zoeken als een auto niet meer vooruit wil. Ik vind het knap. De kunst is natuurlijk om logisch te blijven nadenken. Zelf begin ik meestal als een razende aan allerlei stekkertjes te friemelen en als ie na vijf minuten klooien dan plotseling wel wil starten weet ik niet meer wat nou eigenlijk de storing heeft veroorzaakt. Het prettige van Kevers is dat je gelukkig niet zoveel fout kan doen.renate zei:Fijn dat ie 't is blijven doen, Richard.
En al mede loods"bewoner" en klassieker liefhebber is het een logica dat je elkaar helpt als het even kan.
Greetzz Renate.
Bij mijn eerste auto, een Escort uit 1984, moest ik vóór het starten eerst onder de auto kruipen om bij de startmotor een paar contactjes vast te drukken en een klap op de startmotor te geven met een hamer. Ik wist niet beter en trok mij dan ook weinig aan van de verbaasde blikken van voorbijgangers. Bij mijn huidige Corolla (niet eens een supermoderne auto) weet ik niet eens waar de startmotor zitrenate zei:Als ik een motorkap van een moderne auto open doe duizelt mij het ook, en vaak kun je die niet eens repareren maar moet er gewoon een deel vervangen worden. Het ergste van modern blik vind ik nog de elektronica, daar kun je helemaal niets mee als je er geen speciale apparatuur voor hebt.
Ha, daar kan je rechtop in staan! Fraai exemplaar, jouw T3. Hij wordt dit jaar al 30!renate zei:Die ADAC is gaf.
Hier dan ook maar een plaatje van mijn 2:1 exemplaar.[/IMG]
Moderator
the Fox zei:Zit er wel een gebruiksaanwijzing bij? Ik ben namelijk niet zo handig.
Werkt dat spul ook bij een lege accu?![]()