Klassiekerrijder
Kilometervreter
Ik wil ook wel eens naar Budel. Ga er eens over nadenken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet denken, gewoon doenKlassiekerrijder zei:Ik wil ook wel eens naar Budel. Ga er eens over nadenken.
Moderator
Dat wordt volgend jaar, ik mag dat weekend hond- en huis-sitten.the Fox zei:Niet denken, gewoon doenKlassiekerrijder zei:Ik wil ook wel eens naar Budel. Ga er eens over nadenken..
Mocht ik naar Budel gaan, hetgeen wel de bedoeling is, dan zal ik uitkijken naar de Rutmann. Ik hou wel van stoere werkauto's.audi80coupe zei:@Barri: Nick is de naam :T
Wat de Rutmann betreft, plan is hem rijdend te maken en dan als Ratlook rond te touren. Maar het kan ook zijn dat mijn vader hem zo eens verkoopt (Autobedrijf), er staan namelijk nog meer projecten in de wachtrij. T3 Westfalia, GSR Käfer, Kever 1500
Klassiekerrijder zei:Dat wordt volgend jaar, ik mag dat weekend hond- en huis-sitten.the Fox zei:Niet denken, gewoon doenKlassiekerrijder zei:Ik wil ook wel eens naar Budel. Ga er eens over nadenken..
Lijkt wel of er een gourmet stel achter op zitKlassiekerrijder zei:Was helemaal de bom, in de eighties...
Barri zei:Ja, Budel is dit weekend.
Ik weet nog niet of ik ga. Ik zou morgen gaan, maar wat vrienden van me kunnen niet en ik heb niet zo'n zin om alleen te gaan...
Janneman zei:van werkelijk schitterend tot totaal verprutst.
Er zijn helaas ergere voorbeelden dan deze spijlbus.0LDTIMER zei:Het zou verboden moeten worden. Wat eeuwig zonde!Barri zei:Hier zo'n nep-rat. Eeuwig zonde!!!![]()
audi80coupe zei:Ik heb de BG-50-73 mogen aanschouwen, is echt super geworden!
Nee0LDTIMER zei:Nogmaals, superstrak.
Ik zit er echt steeds meer aan te denken om zo'n kever als eerste auto aan te schaffen. Je word gewoon verliefd op die wagentjes.
Zou dat verstandig zijn?
Brammutjuh zei:De rechter kant voelt als nieuw aan. Heerlijk hoe een deur dan dicht kan vallen. Als een klok, alles degelijk, wow! Weet nu dat ik ooit de 59er helemaal in concoursstaat wil hebben. Voorlopig overigens nog niet, want dat kan 'bruintje niet trekken'![]()