Guest
Ben je autistisch? Of heb je toevallig een andere mentale stoornis?Sarcast zei:
Wat een treurig leven moet jij hebben als je je om dit soort dingen drukmaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben je autistisch? Of heb je toevallig een andere mentale stoornis?Sarcast zei:
Leon in z'n SEAT zei:Ah, en dat bepaal jij tegenwoordig? Een peuk op straat gooien vind ik behoorlijk dom en onhandig. Past dus prima in dit topic. Dat ding vervolgens teruggooien kan overigens ook dom/gevaarlijk/onhandig zijn, maar dat is een ander verhaal.braadslee zei:Het nut van dashcamfilmpjes zijn andere weggebruikers filmen die iets doms/gevaarlijks/onhandigs doen, en dit topic is daar dus ook voor. Niet om jezelf op te g**len met je eigen filmpjes en je volgens jouw zelf zo goede gedrag.
braadslee zei:want als Sarcast dat bij mij had gedaan en ik had vervolgens een schroeiplek op mijn bekleding gehad dan was het een iets ander filmpje geworden denk ik
Zonder commentaar? Betekent dat dat ik niet mag zeggen dat ik het richting aangeven op 5:30 erg waardeer?braadslee zei:Maar hier, even om tot rust te komen een nachtelijk autoritje zonder commentaar
Sarcast zei:Zonder commentaar? Betekent dat dat ik niet mag zeggen dat ik het richting aangeven op 5:30 erg waardeer?braadslee zei:Maar hier, even om tot rust te komen een nachtelijk autoritje zonder commentaar
Oh, da's dan wel weer jammer. En ik dacht dat je de regels echt kende...braadslee zei:Hoef ik niet te doen omdat ik gewoon de hoofdweg volg
Da's mooi. De wegbeheerder mag inderdaad ontheffing verlenen aan bestuurders om bepaalde verkeerstekens en regels te negeren. Let wel dat je die ontheffing bij een staandehouding terstond moet kunnen tonen.Carkiller zei:@Sarcast:
Volgens de gemeente mag ik de borden bij de bussluis gewoon negeren.
Ja dat dus! Heb je ze dat ook gemeld?Maar haal die borden dan gewoon weg...
Sarcast zei:Oh, da's dan wel weer jammer. En ik dacht dat je de regels echt kende...braadslee zei:Hoef ik niet te doen omdat ik gewoon de hoofdweg volg
Dat de voorrang afbuigt wil niet zeggen dat je niet afslaat. Als de rijbaan een bocht zou maken dan had er geen afbuigende voorrang gehangen. Dat houdt immers in dat de voorrang anders is dan het wegverloop. Maw, je slaat af (weliswaar met voorrang), en daarom moet je richting aan geven.
Sarcast zei:
Sarcast zei:Da's mooi. De wegbeheerder mag inderdaad ontheffing verlenen aan bestuurders om bepaalde verkeerstekens en regels te negeren. Let wel dat je die ontheffing bij een staandehouding terstond moet kunnen tonen.Carkiller zei:@Sarcast:
Volgens de gemeente mag ik de borden bij de bussluis gewoon negeren.
Ja dat dus! Heb je ze dat ook gemeld?Maar haal die borden dan gewoon weg...
Sarcast zei:Oh, da's dan wel weer jammer. En ik dacht dat je de regels echt kende...braadslee zei:Hoef ik niet te doen omdat ik gewoon de hoofdweg volg
Dat de voorrang afbuigt wil niet zeggen dat je niet afslaat. Als de rijbaan een bocht zou maken dan had er geen afbuigende voorrang gehangen. Dat houdt immers in dat de voorrang anders is dan het wegverloop. Maw, je slaat af (weliswaar met voorrang), en daarom moet je richting aan geven.
Boppie zei:Voor alle reacties op het terug smijten van de peuk door Sarcast. Actie is reactie. Hou je troep bij je.
Roder zei:Als hij mevrouw nou had aangesproken en haar peuk terug had gegeven in bijv. haar hand was het een heel ander verhaal.
Roder zei:Boppie zei:Voor alle reacties op het terug smijten van de peuk door Sarcast. Actie is reactie. Hou je troep bij je.
Gelukkig zijn we ook gezegend met een mond en breinAl is meneer Sarcast helaas meer het type toeteren van afstand of snel wegrennen als het eng wordt. Als hij mevrouw nou had aangesproken en haar peuk terug had gegeven in bijv. haar hand was het een heel ander verhaal. Dit is minstens net zo asociaal als de peuk uit het raam gooien.
Boppie zei:Roder zei:Boppie zei:Voor alle reacties op het terug smijten van de peuk door Sarcast. Actie is reactie. Hou je troep bij je.
Gelukkig zijn we ook gezegend met een mond en breinAl is meneer Sarcast helaas meer het type toeteren van afstand of snel wegrennen als het eng wordt. Als hij mevrouw nou had aangesproken en haar peuk terug had gegeven in bijv. haar hand was het een heel ander verhaal. Dit is minstens net zo asociaal als de peuk uit het raam gooien.
En dan....het gesprek aangaan? Iemand weet dat hi/zij geen peuk uit de auto moet gooien. Vriendelijk vragen werkt niet. Misschien dit wel.
Bossinkje zei:Een peuk teruggooien in iemands auto is minstens zo asociaal als de peuk naar buiten gooien.
Bossinkje zei:Dus jij vindt het niet asociaal dat Sarcast de peuk weer naar binnen gooit, met de kans op brandplekken in de auto/op kleding? Ik vind dat teruggooien net zo asociaal en vooral kinderachtig. Als je toch zo je dag door moet komen, door op iedereen commentaar te leveren en je overal mee te bemoeien..
Maar dat is mijn mening.
Boppie zei:Roder zei:Boppie zei:Voor alle reacties op het terug smijten van de peuk door Sarcast. Actie is reactie. Hou je troep bij je.
En dan....het gesprek aangaan? Iemand weet dat hi/zij geen peuk uit de auto moet gooien. Vriendelijk vragen werkt niet. Misschien dit wel.
7. DON’T BE A LITTERBUG
Penalty: From $300 – public service
First time offenders who throw small items like cigarette butts or candy wrappers are fined $300.
If you are convicted of littering three times, you will have to clean the streets once a week with a bib on saying, “I am a litterer.” It is admittedly aimed at publicly shaming the offenders to ensure that they won’t litter again.
Soloman zei:Ik heb het zelf helemaal gehad met rokers. Dat iemand rookt, prima, zelf weten. Maar waarom moet ik in die vieze lucht lopen en tegen peukeb op straat aankijken?
Bossinkje zei:Dus jij vindt het niet asociaal dat Sarcast de peuk weer naar binnen gooit, met de kans op brandplekken in de auto/op kleding? Ik vind dat teruggooien net zo asociaal en vooral kinderachtig. Als je toch zo je dag door moet komen, door op iedereen commentaar te leveren en je overal mee te bemoeien..
Maar dat is mijn mening.
Roder zei:Dus ga je ze maar kapotte kleding of bekleding bezorgen?
der Magistrat zei:Roder zei:Dus ga je ze maar kapotte kleding of bekleding bezorgen?
Dat lijkt me nogal triviaal t.o.v. de schade aan de longen van niet-rokers.
Verder vind ik dat er nogal overdreven gereageerd wordt aangaande een eventuele brandplek. De sigaret lag al even op nat asfalt en ging twee keer door de lucht. Zo snel geeft dat geen brandplek. Ten slotte is de rookster er zelf nog bij om de eventueel nog brandende sigaret direct op te pakken.
Bossinkje zei:der Magistrat zei:Roder zei:Dus ga je ze maar kapotte kleding of bekleding bezorgen?
Verder vind ik dat er nogal overdreven gereageerd wordt aangaande een eventuele brandplek. De sigaret lag al even op nat asfalt en ging twee keer door de lucht. Zo snel geeft dat geen brandplek. Ten slotte is de rookster er zelf nog bij om de eventueel nog brandende sigaret direct op te pakken.
Een brandplek is sneller gemaakt dan je denkt. En ik spreek uit ervaring.
520d zei:Het is ook niet mijn manier om zaken aan de orde te stellen. Maar dat Sarcast iets met die situatie doet, valt wel te prijzen. Dat gebeurt eigenlijk te weinig.
Naast mijn huis is een speeltuintje voor kleine kinderen. Daar willen 's avonds nog wel eens wat pubers rondhangen met flesjes cola en zakken chips. Dat vind ik prima, zo lang ze hun rotzooi maar opruimen. Helaas flikkeren ze hun troep gewoon op de grond, het liefst naast de vuilnisbak die er nota bene ook hangt. Als ik dat zie gebeuren, zeg ik er wat van. Dat doen maar weinig buren. Ik hoor ze wel klagen en op de troep wijzen, maar ze doen verder niets. Ik heb dit weekend de boel zelf maar weer eens opgeruimd, zodat mijn kinderen daar weer fatsoenlijk kunnen spelen.
En als ik dan dat filmpje van Sarcast bekijk, dan kan ik het wel waarderen dat hij die dame (ik slik een passender term maar in) eens even op haar nummer zet. Al is de manier waarop een beetje ehhh, wonderlijk....![]()
Blackadder the 5th zei:Bossinkje zei:der Magistrat zei:Roder zei:Dus ga je ze maar kapotte kleding of bekleding bezorgen?
Een brandplek is sneller gemaakt dan je denkt. En ik spreek uit ervaring.
Blijf het apart vinden dat men ineens weet hoe het hoort als er schade aan de eigen spullen ontstaat,
en het allemaal wel best mee vind vallen als er schade/vervuiling aan de spullen van ons allemaal (lees openbare ruimte) ontstaat ...![]()
520d zei:Verbeter de wereld en begin bij je zelf.
Bossinkje zei:Goh, er liet net iemand een leeg blikje bier op de parkeerplaats staan, en reed vervolgens weg. Was ik toch net te laat om het bij hem naar binnen te gooien en zijn bekleding lekker te besmeuren met eventuele restjes bier.....
Sarcast zei:Bossinkje zei:Goh, er liet net iemand een leeg blikje bier op de parkeerplaats staan, en reed vervolgens weg. Was ik toch net te laat om het bij hem naar binnen te gooien en zijn bekleding lekker te besmeuren met eventuele restjes bier.....
https://www.dumpert.nl/mediabase/6617300/3d701673/russische_motorchick_vs_vervuiltuig.html