Sarcast
Net ingestapt
Hoho!! Ik?Carkiller zei:auto's die je inhaalt
Carkiller zei:Hoe hard mag je daar eigenlijk?
130 maar de adviessnelheid is 60km/h
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoho!! Ik?Carkiller zei:auto's die je inhaalt
AudiCorrado zei:Vraag me af waarom je dit post. Krijg het idee om reacties uit te lokken. Sowieso een domme actie. Ik rij ook weleens te hard en rij ook niet altijd even netjes, maar 2 auto's rechts inhalen over een vluchtstrook..
+1.Muddy Bandit zei:Jammer dat daar geen plas olie of ander ongemak op de vluchtstrook ligt, dat soort capriolenridders mag wat mij betreft definitief in de vangrail verdwijnen.
Nissan GT-R zei:
Let eerst maar eens on-forum op.Nissan GT-R zei:Ja je mag daar 130, wel een eng idee dat jij daar hebt gereden. Nu zal ik daar altijd beter opletten.
Echt waar? Kijk eens naar de titel van het topic?AudiCorrado zei:Vraag me af waarom je dit post.
Nee hoor, ik zit veilig aan mijn bureau.rke zei:Als sloompie of supersloompie om een of andere vage reden besluit gebruik te maken van de vluchtstrook, ben jij "in de aap gelogeerd".
Sarcast zei:Let eerst maar eens on-forum op.Nissan GT-R zei:Ja je mag daar 130, wel een eng idee dat jij daar hebt gereden. Nu zal ik daar altijd beter opletten.
Sarcast zei:Echt waar? Kijk eens naar de titel van het topic?AudiCorrado zei:Vraag me af waarom je dit post.
De gereden of toegelaten sneilheid is totaal irrelevant: op een pechstrook rijd je niet.Sarcast zei:Echt waar? Kijk eens naar de titel van het topic?AudiCorrado zei:Vraag me af waarom je dit post.
Sarcast zei:Als ik het erin zet wel ja.
Geen idee welke cam dit is trouwens.
Nog meer...Sarcast zei:Echt he, hoeveel hints hebben ze nodig?
AudiCorrado zei:Niet jouw filmpje?Sarcast zei:Als ik het erin zet wel ja.
Geen idee welke cam dit is trouwens.
iDS zei:De gereden of toegelaten sneilheid is totaal irrelevant: op een pechstrook rijd je niet.Sarcast zei:Echt waar? Kijk eens naar de titel van het topic?AudiCorrado zei:Vraag me af waarom je dit post.
In een ander filmpje zegt Sarcast trouwens zelf dat een ononderbroken lijn niet mag overschreden worden.
Wat er ook mee aangetoond zou moeten worden: gewoon een foute actie van onze moraalridder nr. 1.
Sarcast zei:Echt he, hoeveel hints hebben ze nodig?
Sarcast zei:Ik heb de ambtenaar gevraagd het geheel en onversneld uit te kijken!![]()
rke zei:Natuurlijk telt het mee dat anderen ook zonder letsel of schade moeten kunnen rijden. Ik probeer ook altijd te rijden op een manier dat de ander de mogelijkheid heeft om binnen de regels zonder letsel of schade te rijden.
Maar als die ander mij die keuze opdringt, dan is het een andere zaak.
Als ik een enkele minkukel een vrachtwagen schofterig zie afsnijden, denk ik wel eens: Jij dwingt die chauffeur te kiezen. Waar denk je dat die man voor gaat kiezen?
Doe eens een gooi.....
Nog afgezien van het feit dat iemand (dat geldt voor mij, ik neem aan voor iedereen) wel eens 'niet goed bij de les kan zijn'.
Nog niks, ze hebben het naar citytec door gestuurd, die zouden het oplossen....Blackadder the 5th zei:Sarcast zei:Ik heb de ambtenaar gevraagd het geheel en onversneld uit te kijken!![]()
Al reaktie gehad van de ambtenaar in kwestie? Was dit trouwens wel een eigen filmpje of heb je hem later ingesproken?![]()
Sarcast zei:Nog niks, ze hebben het naar citytec door gestuurd, die zouden het oplossen....Blackadder the 5th zei:Sarcast zei:Ik heb de ambtenaar gevraagd het geheel en onversneld uit te kijken!![]()
Al reaktie gehad van de ambtenaar in kwestie? Was dit trouwens wel een eigen filmpje of heb je hem later ingesproken?![]()
En ja eigen werk![]()
Sarcast zei:
Zollie zei:Ohja nog een dwingelampje. Achter me was het helemaal leeg, en ze was daar ook gekomen als ze geen rare capriolen uithaalde. Ik vond het tamelijk onhandig van haar. En jullie vinden het onaardig van mij dat ik niet gewoon rem voor mensen met een richtingaanwijzer: "daar wordt iedereen beter van en het is veel veiliger. Laat mensen gewoon fouten maken, dan los jij ze toch voor ze op."
Sorry mensen, maar ik doe t toch niet![]()
Boppie zei:Sarcast zei:
Tijd om het palletje in de deur om te zetten en zelf uit te stappen. Dit doe je niet.
Sarcast zei:Hoho!! Ik?Carkiller zei:auto's die je inhaalt
130 maar de adviessnelheid is 60km/h
Je rijdt een keurige 30 km/uur.Sarcast zei:
rke zei:Je rijdt een keurige 30 km/uur.
Locatie: https://www.google.nl/maps/@52.6500826,5.0585993,3a,75y,251.22h,78.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0l2x-QKvgrp5ZjvmUhc8mw!2e0!7i13312!8i6656DriveSafeNetherlands zei:Het is bij een Moskee en GEEN school zoals iedereen blijft beweren en het was ook nog eens op een zondag.
Ik had mijn snelheid wel degelijk aangepast(reed iets van 30 ofzo) maar schijnbaar was dat niet langzaam genoeg.
Het kind wat ik bijna op de motorkap had gaf geen enkele aanstalten om ook maar over te steken en zat nog half in de auto gedoken om spullen in een tas te doen.
Toen ik de auto naderde draaide het knulletje zich werkelijk razensnel om zonder uit te kijken en rende richting de Moskee.
Omdat ik niet kon bewijzen dat ik mijn snelheid wel degelijk aangepast had is dat de reden geweest om een andere dashcam te kopen die zulke dingen in het vervolg wel kon bewijzen.
520d zei:Zollie zei:Ohja nog een dwingelampje. Achter me was het helemaal leeg, en ze was daar ook gekomen als ze geen rare capriolen uithaalde. Ik vond het tamelijk onhandig van haar. En jullie vinden het onaardig van mij dat ik niet gewoon rem voor mensen met een richtingaanwijzer: "daar wordt iedereen beter van en het is veel veiliger. Laat mensen gewoon fouten maken, dan los jij ze toch voor ze op."
Welke fout maakt de bestuurster van die Alto daar volgens jou? Ze rijdt iets voor jou en geeft tijdig richting aan, zodat jij als achterop komende automobilist goed kan zien waar ze heen wil. Jij kunt daar op anticiperen door iets gas terug te nemen en haar ervoor te laten. Dan kan ze in een vloeiende beweging uitvoegen, en dat is inderdaad veiliger voor het verkeer dat achter haar zit. Voor jou zou het ook geen enkele moeite hoeven zijn.
En wat heb je nu bereikt?
Zollie zei:Ohja nog een dwingelampje. Achter me was het helemaal leeg, en ze was daar ook gekomen als ze geen rare capriolen uithaalde. Ik vond het tamelijk onhandig van haar. En jullie vinden het onaardig van mij dat ik niet gewoon rem voor mensen met een richtingaanwijzer: "daar wordt iedereen beter van en het is veel veiliger. Laat mensen gewoon fouten maken, dan los jij ze toch voor ze op."
Sarcast zei:rke zei:Je rijdt een keurige 30 km/uur.
Ik heb de snelheid erin gezet met behulp van de stoeptegels.
Locatie: https://www.google.nl/maps/@52.6500826,5.0585993,3a,75y,251.22h,78.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0l2x-QKvgrp5ZjvmUhc8mw!2e0!7i13312!8i6656DriveSafeNetherlands zei:Het is bij een Moskee en GEEN school zoals iedereen blijft beweren en het was ook nog eens op een zondag.
Ik had mijn snelheid wel degelijk aangepast(reed iets van 30 ofzo) maar schijnbaar was dat niet langzaam genoeg.
Het kind wat ik bijna op de motorkap had gaf geen enkele aanstalten om ook maar over te steken en zat nog half in de auto gedoken om spullen in een tas te doen.
Toen ik de auto naderde draaide het knulletje zich werkelijk razensnel om zonder uit te kijken en rende richting de Moskee.
Omdat ik niet kon bewijzen dat ik mijn snelheid wel degelijk aangepast had is dat de reden geweest om een andere dashcam te kopen die zulke dingen in het vervolg wel kon bewijzen.
D.E.N.N.I.S. zei: