Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boppie zei:Ik zie toch ook wel wat ongewenst gedrag bij diverse medeweggebruikers...de filmer drijft het op de spits zo nu en dan, maar ik zie genoeg gevallen knipper aan en gaan, smijt hem er maar voor en ga zo maar door.
Durashift zei:Ik verdenk hem er zelfs van soms gas bij te geven.. krijg de indruk daarvan bij sommige fragmenten..
@PM zei:@Muddy Bandit, is dat gedoe nu afgelopen met die fietsendragercoureur? Heb je actie kunnen (laten) ondernemen of is het op een gegeven moment gewoon gestopt?
Verder is een Digid best handig hoor. Ook voor andere zaken dan flitsfoto's opvragen![]()
@PM zei:Als het autogebeuren allemaal niet van toepassing is, de taxateur van je gemeente zich bewust is van de realiteit en je je belastingaangifte uitbesteedt is het wellicht idd wat anders en loop je het risico dat hij na drie jaar verloopt.
@PM zei:Voor de boekhouding heb je alleen de WOZ-waarde nodig (die gewoon op de OZB-aanslag vermeld staan). Niet hoe ze daaraan gekomen zijn.
Muddy Bandit zei:@PM zei:Voor de boekhouding heb je alleen de WOZ-waarde nodig (die gewoon op de OZB-aanslag vermeld staan). Niet hoe ze daaraan gekomen zijn.
Ik heb je even een pb gestuurd met de uitleg, dat gaat een beetje ver off-topic.![]()
It is the LAW!braadslee zei:Een vrachtwagen rechts inhalen... Oke...
Sarcast zei:
Ik sta daar al, en gewoon rechts zoals het hoort. Niksan vindt dat hij ander verkeer niet voor hoeft te laten als hij strook wisselt, net zoals hij doorgetrokken strepen niet zo boeiend vindt. En ja komt vaak voor daar.Blackadder the 5th zei:Waarom ga je rechts naast de 350Z staan terwijl je uiteindelijk naar links gaat?
Situatie komt me trouwens bekend voor ...![]()
Sarcast zei:Ik sta daar al, en gewoon rechts zoals het hoort. Niksan vindt dat hij ander verkeer niet voor hoeft te laten als hij strook wisselt, net zoals hij doorgetrokken strepen niet zo boeiend vindt. En ja komt vaak voor daar.Blackadder the 5th zei:Waarom ga je rechts naast de 350Z staan terwijl je uiteindelijk naar links gaat?
Sarcast zei:Voorsorteren voor de A16.
It is the LAW!braadslee zei:Een vrachtwagen rechts inhalen... Oke...
Artikel 11 lid 2:520d zei:sarcast zei:It is the LAW!
Welke regel verbiedt jou om in die situatie gewoon links in te halen?
Nee, en daarom dus even rechts erlangs om dat duidelijk te maken.520d zei:Overigens vraag ik me af waarom die vrachtwagen daar al begint met voorsorteren. Was het zo druk daar op dat moment?
Carkiller zei:Tja, waarom gaat de Nissan links staan als hij uiteindelijk naar rechts moet?
Sarcast zei:Ik sta daar al, en gewoon rechts zoals het hoort. Niksan vindt dat hij ander verkeer niet voor hoeft te laten als hij strook wisselt, net zoals hij doorgetrokken strepen niet zo boeiend vindt. En ja komt vaak voor daar.Blackadder the 5th zei:Waarom ga je rechts naast de 350Z staan terwijl je uiteindelijk naar links gaat?
Blackadder the 5th zei:Sarcast zei:
Waarom ga je rechts naast de 350Z staan terwijl je uiteindelijk naar links gaat?
juist wel! Iemand die voor links is voorgesorteerd mag je niet links inhalen, dan draait ie in en rij jij erbovenop.520d zei:De vraag is of dat artikel van toepassing is op deze situatie. In elk geval sluit het links inhalen in dit geval niet uit.
Blackadder the 5th zei:Zo'n 350z is geen partij voor een cuore natuurlijk.Sarcast zei:Hoe red jij het bij groen om van 20 meter rechts achter de Nissan ineens schuin voor de Nissan te zitten?
Sarcast zei:juist wel! Iemand die voor links is voorgesorteerd mag je niet links inhalen, dan draait ie in en rij jij erbovenop.520d zei:De vraag is of dat artikel van toepassing is op deze situatie. In elk geval sluit het links inhalen in dit geval niet uit.
Sarcast zei:Blackadder the 5th zei:Zo'n 350z is geen partij voor een cuore natuurlijk.Sarcast zei:Hoe red jij het bij groen om van 20 meter rechts achter de Nissan ineens schuin voor de Nissan te zitten?
Kunnen mogen zullen willen!520d zei:Sarcast zei:juist wel! Iemand die voor links is voorgesorteerd mag je niet links inhalen, dan draait ie in en rij jij erbovenop.520d zei:De vraag is of dat artikel van toepassing is op deze situatie. In elk geval sluit het links inhalen in dit geval niet uit.
Die vrachtwagen rijdt op de middelste baan. Hij doet het feitelijk niet goed door niet uiterst rechts te houden, jij legt dat uit als voorsorteren. Op zich kan dat, al is het wat gezocht. Jij hebt daar echter ook alle ruimte om er links langs te gaan. Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.
Zou het iets te maken kunnen hebben met twee stoplichten en dat de een eerder op groen gaat?Blackadder the 5th zei:Het antwoord had ik al een beetje verwacht: weer ff snel inhalen/voorbijgaan zoals bij de vorige keren.
Sarcast zei:Zou het iets te maken kunnen hebben met twee stoplichten en dat de een eerder op groen gaat?Blackadder the 5th zei:Het antwoord had ik al een beetje verwacht: weer ff snel inhalen/voorbijgaan zoals bij de vorige keren.
Kan ik mij zeker iets bij voorstellen, bocht iets te ruim ingeschat.Sarcast zei:
Sarcast zei:Ik vond deze ook wel wat!
https://www.dumpert.nl/mediabase/6730212/47ae1a9d/roadrage_wintersportfamilie_vs._passat.html
Nissan GT-R zei:Sarcast zei:Ik vond deze ook wel wat!
https://www.dumpert.nl/mediabase/6730212/47ae1a9d/roadrage_wintersportfamilie_vs._passat.html
Ergens snap ik die vent in de Passat heeeeel erg goed. Maar ja. Veilig is het niet.![]()
520d zei:Nissan GT-R zei:Sarcast zei:Ik vond deze ook wel wat!
Ergens snap ik die vent in de Passat heeeeel erg goed. Maar ja. Veilig is het niet.![]()
Dit is toch verschrikkelijk?
Dan ben je met je gezin onderweg en laat je je zo gaan.![]()
520d zei:Waarom?