VincentMX 5
Net ingestapt
Welke fietser wil het zebrapad over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:VincentMX-5 zei:Sarcast zei:
Wat is nou eigenlijk het probleem in dit filmpje? Fietser komt van rechts en heeft geen intentie om over te steken?
Rijd alleen mischien aan de verkeerde kant.. Ben je nou echt werkelijk naar ieder andere bestuurder aan hett kijken of ie fouten maakt?
Wil het zebrapad over. Zebrapaden zijn voor voetgangers, niet voor fietsers.....
Sarcast zei:Maar misschien had ik gewoon de toegestane 50km/h moeten rijden, ja.
Sarcast zei:
Precies, wat ik vincent voorhield maar daar was de max wel 'goed'.Idefiqs zei:Sarcast zei:Maar misschien had ik gewoon de toegestane 50km/h moeten rijden, ja.
Maximale toegestane snelheid als de verkeerssituatie dit toelaat.
VincentMX-5 zei:Voor mij reedde auto's met dezelfde snelheid.. Achter mij reden auto's met dezelfde snelheid. Moet ik dan alsnog langzamer gaan rijden omdat er iemand onverwachts een beweging kan maken. Dan kan je nooit meer ergens normaal rijden want wie weet rijd ie ineens mijn weg op.
EDIT: En de rest stond stil.
VincentMX-5 zei:Ik reed 70 en zag de auto ongeveer 6-8 meter van tevoren links achter een auto vandaan komen. De andere keer reed ik op de rechterbaan van een rotonde en de auto achter mij op de linkerbaan kwam naar mijn baan toe.
Ik zeg niet dat je een slechte chauffeur bent. Je hebt gewoon een behoorlijk idioot rijgedrag. En waarvan je zelf ook je baan opeist terwijl je in andere video's aant klagen bent dat mensen hun plek opeisen.
Dat jij nu alles ontweken hebt wil niet zeggen dat het dan ineens mag en het goed te praten is.
VincentMX-5 zei:Voor mij reedde auto's met dezelfde snelheid.. Achter mij reden auto's met dezelfde snelheid. Moet ik dan alsnog langzamer gaan rijden omdat er iemand onverwachts een beweging kan maken. Dan kan je nooit meer ergens normaal rijden want wie weet rijd ie ineens mijn weg op.
VincentMX-5 zei:Ik reed 70 en zag de auto ongeveer 6-8 meter van tevoren links achter een auto vandaan komen. De andere keer reed ik op de rechterbaan van een rotonde en de auto achter mij op de linkerbaan kwam naar mijn baan toe.
Ik zeg niet dat je een slechte chauffeur bent. Je hebt gewoon een behoorlijk idioot rijgedrag. En waarvan je zelf ook je baan opeist terwijl je in andere video's aant klagen bent dat mensen hun plek opeisen.
Dat jij nu alles ontweken hebt wil niet zeggen dat het dan ineens mag en het goed te praten is.
Blackadder the 5th zei:VincentMX-5 zei:Voor mij reedde auto's met dezelfde snelheid.. Achter mij reden auto's met dezelfde snelheid. Moet ik dan alsnog langzamer gaan rijden omdat er iemand onverwachts een beweging kan maken. Dan kan je nooit meer ergens normaal rijden want wie weet rijd ie ineens mijn weg op.
Je bedoelt het eerste ongeluk wat je beschrijft in de 2e quote hierboven?
Met 70 km/h langs een rij stilstaande auto's rijden vind ik best wel link.
Bij een net ontstaande file zullen er altijd mensen zijn, die van rijstrook willen wisselen om de file te ontwijken.
Het argument dat de andere automobilisten ook zo hard reden vind ik persoonlijk niet zo sterk.
Als je langzamer gaat rijden, hebben de auto's voor je daar geen last van.
De auto's achter je zullen zich aan moeten passen, of ze dat nu leuk vinden of niet.
Zit ook nog steeds te wachten tot ik een keer in beeld kom.IdeJ zei:Ik rijd 30d km per jaar. Wat jij in een week aan filmmateriaal hebt verzameld doe ik minimaal een jaar over.
Rijden er in Rotterdam e.o. alleen maar idioten op de weg?
Haal dan ook wat idioots uit!Auto-fan zei:Zit ook nog steeds te wachten tot ik een keer in beeld kom.![]()
Nee.VincentMX-5 zei:Ben jij nou echt naar een auto aan het seinen die enkele autos voor jou rijdt?
Sarcast zei:De een let nou eenmaal beter op dan de ander.
nee hoor, maar hij kan het wel doen.Sarcast zei:Nee hoor, maar is dat een reden om hem niet aan te spreken?
VincentMX-5 zei:Blackadder the 5th zei:VincentMX-5 zei:Voor mij reedde auto's met dezelfde snelheid.. Achter mij reden auto's met dezelfde snelheid. Moet ik dan alsnog langzamer gaan rijden omdat er iemand onverwachts een beweging kan maken. Dan kan je nooit meer ergens normaal rijden want wie weet rijd ie ineens mijn weg op.
Je bedoelt het eerste ongeluk wat je beschrijft in de 2e quote hierboven?
Met 70 km/h langs een rij stilstaande auto's rijden vind ik best wel link.
Bij een net ontstaande file zullen er altijd mensen zijn, die van rijstrook willen wisselen om de file te ontwijken.
Het argument dat de andere automobilisten ook zo hard reden vind ik persoonlijk niet zo sterk.
Als je langzamer gaat rijden, hebben de auto's voor je daar geen last van.
De auto's achter je zullen zich aan moeten passen, of ze dat nu leuk vinden of niet.
Bij mijn ongeluk had ik het over. Ik reed op een 70kmh weg met een groen stoplicht en de rest stond stil om af te slaan.
Blackadder the 5th zei:(..)
Misschien handig om de filmpjes van gesproken commentaar te voorzien, dan weten we
waar het over gaat ...![]()
Dat kan ik alleen maar beamen.Durashift zei:@Sarcast. Niet ieder mens is hetzelfde.
Dat wist ik in de werkelijkheid ook niet.Durashift zei:Jij hebt het beeld in werkelijkheid gezien, jij weet waar je naar moet kijken.
Die zag je de eerste keer ook niet?!Durashift zei:De 2e keer zie ik inderdaad de Grande Punto invoegen die jou eerst rechts passeert.
Sarcast zei:(..)
Die zag je de eerste keer ook niet?!Durashift zei:De 2e keer zie ik inderdaad de Grande Punto invoegen die jou eerst rechts passeert.
(..).
RichardFord zei:Onnodige gevaarlijke Politieachtervolging
Hallo, ik vind dat dit hier eigenlijk ook thuishoort:
Mijns inziens neemt de Politie in dit filmpje een onacceptabel groot risico door iemand die geregistreerd staat en een stopteken negeert met hoge snelheid op te gaan jagen in de bebouwde kom. Wat als een moeder met bakfiets met kinderen ineens oversteekt? Ze hebben het kennelijk niet valse kenteken toch en moeten diegene toch kunnen traceren? Waarom dan zo iemand opjagen? Soms leidt dit tot dodelijke onschuldige slachtoffers.
Richard
Boppie zei:...Overigens staan de toeters en bellen de hele rit aan. Moeder met bakfiets mag best alert zijn op wat er in haar omgeving gebeurt.
Boppie zei:Verder zal de agent in enkele seconden de afweging moeten maken of hij/zij erachteraan gaat of niet. Ga er maar aanstaan, achteraf ordelen is altijd heel makkelijk.
RichardFord zei:Boppie zei:Verder zal de agent in enkele seconden de afweging moeten maken of hij/zij erachteraan gaat of niet. Ga er maar aanstaan, achteraf ordelen is altijd heel makkelijk.
Vertel dat aan de nabestaanden... een benzinedief opjagen met een dodelijk onschuldig slachtoffer om een tank benzine?! Wat voor afweging is dat?
RichardFord zei:Boppie zei:Verder zal de agent in enkele seconden de afweging moeten maken of hij/zij erachteraan gaat of niet. Ga er maar aanstaan, achteraf ordelen is altijd heel makkelijk.
Vertel dat aan de nabestaanden... een benzinedief opjagen met een dodelijk onschuldig slachtoffer om een tank benzine?! Wat voor afweging is dat?
Boppie zei:RichardFord zei:Boppie zei:Verder zal de agent in enkele seconden de afweging moeten maken of hij/zij erachteraan gaat of niet. Ga er maar aanstaan, achteraf ordelen is altijd heel makkelijk.
Dat zeg ik, achteraf oordelen is makkelijk. Misschien moet je even met de agent gaan praten die de beslissing genomen heeft. De kans is groot dat hij/zij het er ook niet makkelijk mee heeft.
Compleet omgekeerde redenatie, dit moet het zijn: Wat voor afweging is dat? Ervandoor gaan om een tank benzine en een dodelijk ongeluk veroorzaken! Alleen maar omdat je niet voor je benzine wilde betalen...RichardFord zei:Boppie zei:Verder zal de agent in enkele seconden de afweging moeten maken of hij/zij erachteraan gaat of niet. Ga er maar aanstaan, achteraf ordelen is altijd heel makkelijk.
RichardFord zei:Dat ben ik meet je eens.
Maar als ik dan recentelijk zo'n 'stoer' achtervolgingsfilmpje zie op social media, dan zet ik daar toch weer vraagtekens bij. Wat willen ze laten zien? Ik vind het onverantwoord (on-topic)...
Moderator
RichardFord zei:Boppie zei:...Overigens staan de toeters en bellen de hele rit aan. Moeder met bakfiets mag best alert zijn op wat er in haar omgeving gebeurt.
Ja, bij de Politie auto, maar toch niet bij de wegracende crimineel die een eind voorruit rijdt?!
En het is voorgekomen dat een opgejaagde crimineel vol gas op een al dan niet door de Politie veroorzaakte file klapt.