Nog een idiote en woest-makende actie: op een heel lange provinciale weg met limiet 80, bleef de auto voor mij 70 rijden. En dat meer dan een half uur lang. Doorgetrokken streep, dus inhalen mocht niet.
Heel af en toe werd het bij stoplichten tweebaans naast elkaar, dan meteen weer ritsen tot eenbaans. Bij die stoplichten probeerde ik hem in te halen, maar dan gaf hij opeens een dot gas, hij had een krachtigere auto. Zo zorgde hij EXPRES dat ik achter hem moest blijven, en ging dan weer 70 rijden.
Zelfs een keer toen hij al voor een rood stoplicht op de rechterbaan stil stond, ik met een vaartje aan kwam toen het groen werd en hem op de linkerbaan weer probeerde voorbij te gaan voordat we moesten ritsen... zelfs daar trok hij als een idioot op, om mij achter zich te laten, en vervolgens weer het bloed onder mijn nagels vandaan te halen door 70 te rijden.
Dit gebeurde tot 6 of 7 keer toe op hetzelfde lange stuk met doorgetrokken streep.
GRRRRR wat een ongelooflijke &$%#(@!
Op een gegeven moment ben ik zelf maar de weg afgedraaid want ik was bijna in staat om hem te rammen. Ik ben even ergens gaan afkoelen en later doorgereden zonder die ^#$)@!# voor me. Sjongejongejonge wat zal die een kleintje hebben.
Voor wie misschien ook wel eens dit soort 'geintjes' uithaalt (en dan een half uur lang), bedenk eens dit: voor hetzelfde geld is de ander op weg naar iemand op zijn sterfbed, of naar iemand die dringend hulp nodig heeft.