Guest
Sarcast zei:Dat onderzoekje was onzin. Mensen krijgen meer ongelukken dichter bij huis omdat ze dichter bij huis meer rijden.Blik_op_wielen zei:Er was eens een onderzoek waaruit bleek dat de kans op ongelukken groter wordt naarmate de bestemming dichterbij komt en dat geloof ik wel.
Vrachtwagen toeterde al omdat de BMW naar zijn zin niet snel genoeg wegreed (microfoon is een beetje aan het einde)
Maar....
![]()
Regelmatig zie ik achterliggende auto`s door rood rijden wanneer de voorste auto stil blijft staan bij groen licht. Ergens kan ik het wel begrijpen want waarschijnlijk hadden de door rood rijdende achterliggers anders wel groen gekregen.
Afgelopen maandag stond ik trouwens stil achter een Audi waarvan de bestuurder met z`n arm uit het raam hing. Toen het groen werd trok hij zo extreem langzaam op dat ik al oranje kreeg dus heb ik ook de claxon gebruikt. Vervolgens pakte hij ook nog de linker rijstrook waarop ik hem via de voorsorteerstrook voor linksaf ingehaald heb. Doe ik normaal nooit maar het leek wel of deze bestuurder moedwillig dwars wilde liggen.