@Zevens, Het was niet echt spookrijden op een snelweg, of provinciale weg. Dat had ik nooit gedaan. Dit was echter in het dorp waar ik moest zijn al. Hier stond een verboden vanaf deze kant in te rijden bord (verkeer mag alleen van de andere kant komen). Hiermee wil ik het absoluut niet goed praten, en het voelde niet goed voor mezelf maar ik was bang echt te verdwalen. Behalve de navigatie had ik alleen ANWB-borden die ik ook wel volgde, maar als je dan in het dorp zit waar je moet zijn ben je volledig op zo een ding aangewezen als je onbekend bent. En die riep al kruising na kruising na kruising dat ik moest keren. Ik had ook het gevoel er steeds verder van af te rijden, en nergens de betreffende dijk op te kunnen komen.
Dat ik net het rijbewijs heb had ik er bij gezet omdat ik wist dat ik een risico nam omdat je nog beginnend bestuurder bent. Misschien dat je voor dat soort overtredingen wel punten krijgt, of hogere boetes dus vandaar.
Dit is iets wat ik bij zéér hoge uitzondering gedaan heb omdat ik het niet meer snapte, en wat in de 3 jaar dat ik het rijbewijs heb nog nooit eerder gedaan heb en als het niet nodig is ook nooit meer ga doen. Ik zag echter geen uitweg meer zoals gisteren ook al geschreven.