Guest
Paulus0013 zei:Wat is er idioot aan dan? Hij moet er immers wel rechts langs.
En dan nog gaat ie redelijk langzaam naar links om hem er voor te proppen.
De burger reageert hier zelf een beetje van 'dit is mijn rijstrook' door niet gelijk af te remmen als de politieauto naar links komt.
Om vervolgens nog wat haantjes gedrag te vertonen door een poging te doen rechts in te halen.
Enige wat ik me wel afvraag is waarom ze niet eerder de blauwe lampen aanzetten. Dan is ruimte krijgen vaak ook een stuk makkelijker.
Het idiote vind ik dat de KLPD-Golf de auto in kwestie lijkt te snijden. Ook de politie moet rekening houden met de ruimte die ze al dan niet krijgen, en netjes invoegen.
Maar goed, ik weet dus niet wat hier aan vooraf gaat, misschien heeft de auto in kwestie al een (aantal) keer een stopteken gekregen toen ze achter hem reden zonder resultaat en rijdt de persoon in kwestie al tijden lang links.
De kinderachtige actie om de auto zover achter de KLPD-Golf stil te zetten op de vluchtstrook vind ik overigens ook bedenkelijk, en zegt wellicht wel iets over met wat voor soort bestuurder we te maken hebben. Al moet de politie ook niet iemand staande houden op de vluchtstrook.