LoveMyJeep zei:
Ik denk dat heeeeeeeel veel mensen die neiging hebben, incluis boerenCole hier die toch wel graag de anti lijkt te willen zijn hier op het forum.
We lijken net mensen allemaal....
Kijk, je hebt een steengoeie woordgrap met mijn nick bedacht. Applaus. Maar wil je mij alsjeblieft geen neiging opdringen die ik niet heb?
Ik blijf zelf meestal zoveel mogelijk links rijden totdat de strook ophoudt. Ik haal alleen niet met hoge snelheid in. Dat is maximaal gebruik maken van de weg. Omdat velen de weggebruikers op de linkerbaan er niet tussenlaten, zijn er ook velen die dan maar veel eerder dan nodig op de rechterbaan gaan rijden. Voor dit soort fratsen is zelfs een bord bedacht: "Vanaf hier ritsen".
Het komt helaas ontzettend vaak voor dat het gaatje wordt dichtgereden (om te treiteren, ze moeten er gas voor geven) en dat je boze blikken krijgt. Als er dan eentje over het verdrijvingsvak gaat en voor mij in wil voegen, vind ik dat geen enkel probleem. Kom er maar gezellig tussen. Het is leven en laten leven, en bovendien kan het iedereen overkomen op een weg die je niet goed kent.