Dutchlimits
Wegverkenner
Bijna een dubbelganger van mijn wagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
braadslee zei:Heb er weer 3. (Lang leven de dashcam)
Zoals te zien in het filmpje 2 nogal laat overstekende automobilisten op 3:15 en 3:46
En een vrouw in een Volvo op 30:37 die het niet lekker in schat en de weg blokkeert (Er moeten automobilisten over het fietspad) En die vervolgens naar mijn autootje kijkt en hem er zo voor wilt kwakken... (Misschien een beetje aso van mij maar ik heb toch echt naar d`r getoeterd, net als naar die op 3:46)
Uiteraard is feedback altijd welkomBen tenslotte nog beginnend bestuurder en kan van een hoop situaties, en dus ook verschillende meningen van anderen nog een hoop leren.
Lycan_Capri (TSC) zei:Wat een ongelofelijk lompe k*t actie van die idioot in die Audi
Al was het wel te verwachten natuurlijk
(Gelukkig kon de filmer het nog net aanremmen ondankd dat hij 't niet verwachte)
Lycan_Capri (TSC) zei:Het feit dat mensen geen ..km willen omrijden om toch richting Ten Boer(?) te kunnen
Daarom was het te verwachten
Lycan_Capri (TSC) zei:Hij dook een invoegstrook op
Waarom zou je een invoegstrook opgaan als je niet iets illegaals van plan bent??
Als hij pech had gehad had i z'n waarschuwings lampen wel aangeknald toch?
Lycan_Capri (TSC) zei:Volgens mij was dat ook wat ik zei toch?
Zo'n debiel moeten ze zijn rijbewijs afnemen en nooit weer terug geven, hij gaat maar lekker fietsen
Nissan GT-R zei:Jeetjemina wat een lawaai maakt die twingo, trillen enzo....![]()
braadslee zei:Nissan GT-R zei:Jeetjemina wat een lawaai maakt die twingo, trillen enzo....![]()
Die Twingo trilt, vibreert, resoneert. Als 'ie koud is heeft 'ie heel erg de neiging tot brommen in z`n 1 en 2, en bij een bepaald toerental hoor je ook de kleppen flink tikken, oh enne hij laat flink wat windgeluiden door aan mijn kant
Maar verder heb ik er niks op aan te merken, rijd er niet minder om![]()
Nissan GT-R zei:braadslee zei:Nissan GT-R zei:Jeetjemina wat een lawaai maakt die twingo, trillen enzo....![]()
Die Twingo trilt, vibreert, resoneert. Als 'ie koud is heeft 'ie heel erg de neiging tot brommen in z`n 1 en 2, en bij een bepaald toerental hoor je ook de kleppen flink tikken, oh enne hij laat flink wat windgeluiden door aan mijn kant
Maar verder heb ik er niks op aan te merken, rijd er niet minder om![]()
Die van mij is een tikkie stiller hoor.Maar klepjes kun je stellen, zeker als ze gaan tikken op de hoge toerentallen heb je meer kans op inslaan. Dus ff op 0.10 voor inlaat en 0.15 voor uitlaat zetten en het is weer goed.
Oh ja....koud stellen![]()
Lycan_Capri (TSC) zei:Onderhoud
Als je nog lang wil genieten van 't ding zou ik toch ff 't een en ander nakijken / vervangen
Lycan_Capri (TSC) zei:Ik had bij het zien van de remlichten van die Audi wel mijn gas los gelaten en niet stug op t gas gebleven
Verder nogmaals: Audi 100% fout, gelukkig is het goed afgelopen
braadslee zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Onderhoud
Als je nog lang wil genieten van 't ding zou ik toch ff 't een en ander nakijken / vervangen
Mijn plan is dan ook om er morgen even mee naar Renault te rijden, auto rijd er verder niet minder om maar een beetje zekerheid is prettig.
En ik ga morgen even wat olie kopen en dat gelijk even bijvullenIk checkte afgelopen week m`n peil en toen stond 'ie nog boven minimaal dus vind het nu wel tijd om het even bij te vullen.
Lycan_Capri (TSC) zei:braadslee zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Onderhoud
Mijn plan is dan ook om er morgen even mee naar Renault te rijden, auto rijd er verder niet minder om maar een beetje zekerheid is prettig.
En ik ga morgen even wat olie kopen en dat gelijk even bijvullenIk checkte afgelopen week m`n peil en toen stond 'ie nog boven minimaal dus vind het nu wel tijd om het even bij te vullen.
Doe maar duur. Als mijn vader zo'n goede monteur was als de jouwne zou ik hem er naar laten kijken en m'n onderdelen bestellen bij Winparts of Mister-Auto![]()
Nissan GT-R zei:Inslaan, de kleptuimelaar komt te hard op de bovenkant van de klep die daardoor een kuiltje graaft.
En mijn vader zijn 19 op gas moest vroeger ook elke 4000 km gesteld worden, als het slecht was gedaan zelfs om de 1000 km.
Over het algemeen moet je de kleppen niet horen tikken in de auto. Hoor je dat wel.....dan moet je ze echt stellen zelfs al zegt je pa dat ie ze heeft gesteld.
Olie op 3/4 he, teveel olie is schadelijker dan te weinig.
braadslee zei:Nissan GT-R zei:Inslaan, de kleptuimelaar komt te hard op de bovenkant van de klep die daardoor een kuiltje graaft.
En mijn vader zijn 19 op gas moest vroeger ook elke 4000 km gesteld worden, als het slecht was gedaan zelfs om de 1000 km.
Over het algemeen moet je de kleppen niet horen tikken in de auto. Hoor je dat wel.....dan moet je ze echt stellen zelfs al zegt je pa dat ie ze heeft gesteld.
Olie op 3/4 he, teveel olie is schadelijker dan te weinig.
Aah weer wat geleerd!
Elke 4000 kilometer?!
Het geluid is trouwens veel minder hoorbaar in't echt dan via het filmpje, maar het is wel enigszins hoorbaar zo rond de 3-4000 toeren (Motortje klinkt dan ook een beetje rauwig)
Lycan_Capri (TSC) zei:Mooi bedrijf dat Winparts, al ben ik wel van de bezorging afhankelijk
Als ik volgende week daar rij zal ik m'n ogen openhouden voor die AudiIk vertrouw andere mensen sowieso ook niet / minder in het verkeer
Heb je enig idee waarom die afrit toen afgesloten was met al die politie-auto's erbij?
Lycan_Capri (TSC) zei:Mooi bedrijf dat Winparts, al ben ik wel van de bezorging afhankelijk
Als ik volgende week daar rij zal ik m'n ogen openhouden voor die AudiIk vertrouw andere mensen sowieso ook niet / minder in het verkeer
Heb je enig idee waarom die afrit toen afgesloten was met al die politie-auto's erbij?
32 fokking minuten?!braadslee zei:Heb er weer 3. (Lang leven de dashcam)
Uiteraard is feedback altijd welkom![]()
Dat verbaast me niets!braadslee zei:Ik had een flinke rits aan auto's achter mij
MWH zei:Vergeleken met het andere verkeer laat jij een enorm gat vallen
Dat is alleen in pauperwijken hoor.braadslee zei:zoals de meeste ook 1x claxonneren als ze bij iemand weg gaan
En daarom ga jij, terwijl jij al wel buiten de slagen staat, nog even voor en toetert zelfs, zodat de rijbaan nog langer geblokkeerd blijft?braadslee zei:En een vrouw in een Volvo op 30:37 die het niet lekker in schat en de weg blokkeert
braadslee zei:Als ze het autootje zo wilt "mishandelen"
Wilt, Wilt?braadslee zei:En die vervolgens naar mijn autootje kijkt en hem er zo voor wilt kwakken...
Nooit geweten dat ik in een pauperwijk woonSarcast zei:Dat is alleen in pauperwijken hoor.braadslee zei:zoals de meeste ook 1x claxonneren als ze bij iemand weg gaan
Boppie zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Mooi bedrijf dat Winparts, al ben ik wel van de bezorging afhankelijk
Ik rij ook met dezelfde gedachte. Iedereen is gek, dan is iets geks ook geen verassing meer. Je zet jezelf op scherp.
Boppie zei:Wat mij betreft worden zulke gasten ook gewoon vervolgd op basis van deze videobeelden. Artikel 5 waardig zeg maar.
Oh, doe eens een voorbeeld.Nissan GT-R zei:Vind ik ook, overigens word dat zo nu en dan wel gedaan. Met name snelheidsoverschrijdingen waar onomstotelijk bewijs van is in de vorm van de video en plaats op de weg. En uiteraard de bestuurder die in beeld moet zijn geweest.
Sarcast zei:Oh, doe eens een voorbeeld.Nissan GT-R zei:Vind ik ook, overigens word dat zo nu en dan wel gedaan. Met name snelheidsoverschrijdingen waar onomstotelijk bewijs van is in de vorm van de video en plaats op de weg. En uiteraard de bestuurder die in beeld moet zijn geweest.
En nee niet de GTR die 300 reed op de N11.
Sarcast zei:32 fokking minuten?!braadslee zei:Heb er weer 3. (Lang leven de dashcam)
Uiteraard is feedback altijd welkom![]()
Sarcast zei:Dat verbaast me niets!braadslee zei:Ik had een flinke rits aan auto's achter mij
MWH zei:Vergeleken met het andere verkeer laat jij een enorm gat vallen
Sarcast zei:Dat is alleen in pauperwijken hoor.braadslee zei:zoals de meeste ook 1x claxonneren als ze bij iemand weg gaan
Sarcast zei:En daarom ga jij, terwijl jij al wel buiten de slagen staat, nog even voor en toetert zelfs, zodat de rijbaan nog langer geblokkeerd blijft?braadslee zei:En een vrouw in een Volvo op 30:37 die het niet lekker in schat en de weg blokkeert
braadslee zei:Als ze het autootje zo wilt "mishandelen"Wilt, Wilt?braadslee zei:En die vervolgens naar mijn autootje kijkt en hem er zo voor wilt kwakken...
Hij zalt, hij magt, hij kant, hij wilt.
Leer ze uit het hoofd, schijf ze desnoods op, maar er komt geen stam+t voor de derde persoon bij deze werkwoorden.
Juist daarom laat je haar dan voor. jij staat al veilig en blokkeert niets laat haar even de weg vrijmaken.braadslee zei:Buiten de slagen? En ja, zoals je zag op het filmpje wilde de Volvo hem er even voor gooien, pas toen ik toeterde stopte ze. En zoals je óók kon zien in het filmpje blokkeerde ze de weg toen ik nog achter dat busje stond omdat ze zich er tussen wilde proppen.
Oh, nou, toemaar...braadslee zei:Dat laat ik niet toe.
Ik vnid juo odm, en bne eht neit enes mte je setllnig.braadslee zei:Zolang je maar begrijpt wat er staat.
Tjeezzz....braadslee zei:omdat 'ie perse een gat wilt dichten
Nissan GT-R zei:Sarcast zei:Oh, doe eens een voorbeeld.Nissan GT-R zei:Vind ik ook, overigens word dat zo nu en dan wel gedaan. Met name snelheidsoverschrijdingen waar onomstotelijk bewijs van is in de vorm van de video en plaats op de weg. En uiteraard de bestuurder die in beeld moet zijn geweest.
Die zat in mijn hoofd. Dus dank je.
Steekproef met bias, zoek het maar eens op.braadslee zei:Sarcast zei:Dat is alleen in pauperwijken hoor.braadslee zei:zoals de meeste ook 1x claxonneren als ze bij iemand weg gaan
Nooit geweten dat er zoveel pauperwijken in Nederland zijn dan.
Sarcast zei:Nissan GT-R zei:Sarcast zei:Oh, doe eens een voorbeeld.Nissan GT-R zei:Vind ik ook, overigens word dat zo nu en dan wel gedaan. Met name snelheidsoverschrijdingen waar onomstotelijk bewijs van is in de vorm van de video en plaats op de weg. En uiteraard de bestuurder die in beeld moet zijn geweest.
Die zat in mijn hoofd. Dus dank je.
Nou waar blijft het geval dan waar er iets mee gedaan werd?
Deze bestuurder kreeg namelijk slechts een uitnodiging voor het politiebureau waar er dus niets mee gedaan is.