Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn Triumph is gespotEn dan sluit ik nog even af met als tip de events van Octane. De Classics & Coffee is inmiddels een 400 auto's groot met allerlei versies en prijsklasses.
Zoals ik in mijn eigen topic al aangaf: het is nu half zo groot ongeveer als EMWalhalla en er is meer voorspelbaarheid in wat er komt opdagen (en ook een hoop duur spul) - maar toch is de sfeer ook weer niet het tegenovergestelde van een EMWalhalla. Zeker leuk om eens te kijken. Altijd op tijd een plek reseveren want het is vaak al snel vol.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zit er zeker tussen want op een van je foto's staat een Steyr.(en wellicht ook wat uit Oostenrijk)
Het woord wellicht had er inderdaad tussenuit gemoetenDat zit er zeker tussen want op een van je foto's staat een Steyr.
De opkomst was inderdaad iets minder dan voorgaande jaren maar desalniettemin vond ik het een zeer geslaagd event. Ik verwachtte jou en Marc nog tegen te komen maar ik heb jullie auto's niet eens gezien! Zijn jullie laat binnen gekomen en achteraf geparkeerd?Leuke foto's @406c . Ik vond AutoJumble dit jaar wat tegenvallen, qua deelnemers. Hoewel het er wel meer waren dan ik zou denken vanwege de voorspelde warmte. Ik had het met Marc ook nog over jou, of we jou zouden zien. Maar waarschijnlijk zijn we elkaar misgelopen. Ik heb op jouw auto's gelet, ik heb (als het goed is) jouw MG weer gezien dit jaar. De foto volgt nog!