Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Lekker kleurige rijtjes auto's! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo, dankzij AW vandaag naar Auto Classiqa geweest. Erg leuk evenement, veel bijzonders gezien. Nu nog 'even' tijd maken om door een paar honderd foto's te gaan, te verkleinen en te uploaden. Fotoverslag volgt.
Daar was ik ook, ook veel leuke auto's op de parkeerplaats.Dat ziet er inderdaad nogal divers uit in Utrecht, ik vond de entree nogal hoog, en dan nog parkeren enz.enz
in Amsterdam was ook iets geloof ik.
Ik heb me maar zitten vergapen bij de oldtimers show in Venhuizen, jaarlijks in het paasweekend.
Eerst op zoek naar mijn card reader...Leuk, benieuwd naar jouw fotoreportage!
Die zie ik volgens mij wel eens in de omgeving van Weesp. Zo veel zullen er niet in deze kleurstelling rondrijden.1990 Chevrolet Caprice 5.0 Brougham
Die zie ik volgens mij wel eens in de omgeving van Weesp. Zo veel zullen er niet in deze kleurstelling rondrijden.
Ik kwam trouwens een artikel nog tegen over die taxi. (ik kan het niet helemaal lezen, jij misschien wel)Ik snap goed dat je er de nodige tijd hebt kunnen doorbrengen!![]()
Helaas, ik heb ook geen abonnement.Ik kwam trouwens een artikel nog tegen over die taxi. (ik kan het niet helemaal lezen, jij misschien wel)
Nog nooit gezien. Wat is dit voor uitvoering van de DS?Op zaterdag 10 mei ben ik weer eens op pad gegaan. Bij het eindpunt van de 29e Internationale Kiwanis Oldtimerrit in Goes stond uw fotograaf verdacht opgesteld om enkele mooie klassiekers op de foto te zetten.
Net als in Hernen, was ook hier het deelnemersveld lekker divers.
Het is een fotoalbum met 71 foto's geworden:
![]()
29e Internationale Kiwanis Oldtimerrit
Explore this photo album by Wouter Bregman on Flickr!www.flickr.com
![]()
Mooie verzameling bij elkaar, die groene Alfa Spider, parelmoer witte 147 GTA en Fiat 128 3P Berlinetta '77 zijn wel de toppers voor mij!Studebaker Gran Turismo Hawk '62 by Matt Curlew, on Flickr
Suzuki SC100 GX '82 by Matt Curlew, on Flickr
Suzuki SC100 GX '82 by Matt Curlew, on Flickr
Volvo P1800 S '64 by Matt Curlew, on Flickr
Volvo 1800 ES '73 by Matt Curlew, on Flickr
Volkswagen Buggy '70 by Matt Curlew, on Flickr
116 foto's:
![]()
Fiat 128 3P Berlinetta '77 zijn wel de toppers
Grappg. Daar was ik dit keer bij met de Alpine. Dan hoef ik daar van de foto's niet meer hier te herposten (loop ver achter)Vandaag een rally waar Lotus ook bij was. Deze foto's stuurde mijn 2lingbroer:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()