A
Anoniem
Guest
Allright! Nou hartstikke bedankt. Gelukkig dat er toch nog zulke behulpzame mensen hier op het forum zitten
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DKBM zei:Graag gedaan! In sommige topics op dit forum gaat m.i. te vaak over de beetje zielige discussie tussen merken met alle voors en tegen, zonder inhoudelijke argumenten. Meer in de trant van: 'ik vind hem mooi, hij is grijs dus het is beste merk ter wereld'. Ik hoop daarom ook dat we hier het niveau een beetje hoog en inhoudelijk kunnen houden![]()
remonrace zei:Hmm... is een beetje een vage beschrijving. Zou je er even wat foto's van kunnen maken?
Denk dat je het met klei wel weg krijgt, tenminste, dat is vaak het geval.
Robertdj zei:Sinds kort zit er dikke troep op de zijskirt van mijn auto, lijkt serieus net rubber of zoiets.
Wat kan ik het beste gebruiken om dit soort hardnekkig vuil weg te krijgen?
BMW 320d zei:*knip* starterspost*
Kreidler zei:@ adinxs: Leuke verzameling. Maar wat is die witte doek links vooraan? Ziet er namelijk interessant uit.
BMW 320d zei:Remonrace
Als je het leer heb gereinigd met MEQ APC 1:4, wat voor conditioner zou je dan gebruiken?
Het gaat hier om half leer, half stof, ik doe de gehele stoel met APC maar moet dan nog het leer afwerken met een conditioner toch?
A6-Red zei:Robertdj zei:Sinds kort zit er dikke troep op de zijskirt van mijn auto, lijkt serieus net rubber of zoiets.
Wat kan ik het beste gebruiken om dit soort hardnekkig vuil weg te krijgen?
Zal teer zijn, van die fijne zwarte plekken zeker.
kleien doet wonderen, krijg het er bij Red in ieder geval altijd vanaf.
Hou wel het stuk klei apart voor de volgende keer en ga niet de wagen met het teer-klei-stuk doen.
Zelfde geldt voor als je klei voor je velgen gebruikt, ook deze niet meer gebruiken voor de lak.
Succes !
Ralf //M zei:Ik zei het omdat je op foto 1 die klem zo goed ziet... LM is natuurlijk mooier, maar liever een nieuwe Corsa met wieldoppen, dan een oude met velgen...![]()