Jay DoubleYou
Autoholic
Ben ik even weg en waar gaat het over??Je gaat nu off-topic op het off-topic Jay, ik dacht dat we dat hier niet zouden doen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik even weg en waar gaat het over??Je gaat nu off-topic op het off-topic Jay, ik dacht dat we dat hier niet zouden doen![]()
Wat is ouderwetse close (hard close?) dan?Soft close is soft p+rn
Zoals altijd over niets. Het gaat hier al jaren helemaal nergens over. Want als het wel ergens over gaat dan zappen de kijkers weg.Ben ik even weg en waar gaat het over??![]()
Jawel. Twixin stond meteen met een nog plattere band. In eerste instantie begreep ik twee platte banden. Maar alleen vóór was kapot en band compleet leeg, achter is beschadigd.
De dealer heeft hem opgehaald. Gelukkig hadden we toen we de auto kochten zo'n opdringerig financiële verkoper die ons een garantiepakket voor velgen aansmeerde. "Omdat die sportvelgen van jullie snel beschadigd raken". Dus waarschijnlijk hoeft dit grapje niet veel te kosten.
Nee, gelukkig niet. Slecht wegdek en net ongelukkig iets geraakt ofzo.Geen ongeluk toch?
Ja, je schiet met dit soort grapjes weinig op.
Ha. Ja, dat scheelt dan wel weer. Toch vervelend.
Ja, je schiet met dit soort grapjes weinig op.
Was deze grap te vroeg? Kan die nog niet?
Ja, ik denk het ook wel.Kreeg gister te horen van een maat van me
‘Je zou het in de VS ook wel goed doen, met je obsessie voor grote auto’s en grote huizen’![]()
Was deze grap te vroeg? Kan die nog niet?
Ja, ik denk het ook wel.
Er is zeker racisme, maar dat is er in Nederland ook. Ik denk niet dat het onder de huidige president erger is dan voorheen. Je merkt weinig van veranderingen.Maak me vooral zorgen om racisme, zeker met de huidige pres - maar hoor ook dat je in het dagelijks leven niks merkt van verandering. Wat is jouw ervaring?
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zeggen niets te merken van de veranderingen tbh.![]()
Er is zeker racisme, maar dat is er in Nederland ook. Ik denk niet dat het onder de huidige president erger is dan voorheen. Je merkt weinig van veranderingen.
Ik zeg altijd maar zo, hebben jullie persoonlijk iets gemerkt van de PVV in het kabinet Schoof I? Hebben jullie überhaupt wat van Schoof gemerkt?
Klopt, dat zie je wereldwijd. Net als de PVV is de huidige president daar meer het resultaat van dan de oorzaak. En dat is meer wat ik bedoel.Er is wel duidelijk meer polarisatie, maar daar is de pvv meer het resultaat van dan de oorzaak
Over dat eerste, niet veel concreets.Ik zeg altijd maar zo, hebben jullie persoonlijk iets gemerkt van de PVV in het kabinet Schoof I? Hebben jullie überhaupt wat van Schoof gemerkt?
Ai Karma. Dat krijg je na dat grapje over mijn trillende auto.Was er pas iemand met twee kapotte velgen? Van die leuke velgen met plat rubber? @De Dude
Huize Twix meldt zich hierbij aan bij de club.
Hopelijk kan de dealer de goede kleur velg vinden.
Met de Toyota Camry Twix?Ai Karma.
Zo te zien was het met een pinpas wel iets goedkoper geweest, tip voor de volgende keer dan maar.Uhm geld opnemen met een creditcard is sowieso geen goed idee volgens mij, kon dat niet met je gewone pinpas? Als je graag in meerdere valuta handelt dan is Revolut vooralsnog de beste dacht ik.
Ja maar Amex compenseert het aan de andere kantAmex hanteert schijnbaar een toeslag van 2,5%, dat is toch iets beter dan bij de ING
Jep.Met de Toyota Camry Twix?
Toyota Karma dan dus![]()
Ja, van mij kant geen grappen en grollen meer.Ai Karma. Dat krijg je na dat grapje over mijn trillende auto.
Edit: Lees nu dit ook
Nee vervelend, chill dat ze is geholpen langs de weg. En garantie voor velgen lol. Daar heb ik hier in Europa nog nooit van gehoord.
Haha ik heb vrij drukke dagen in het vooruitzicht met borrels, concerten etc. Dus je zal mij juist weinig zienKunnen jullie even on hold tot een uurtje of 9 vanavond, dan pak ik de chips erbij![]()
Heb nu 14 jaar een zwart wollen aandachtsmonster in huis rondlopen. Verhaaltjes over zwarte katten verwijs ik derhalve naar het rijk der fabelen.Kijk nou uit. Karma ligt om de hoek klaar als een zwarte kat op vrijdag de dertiende.