Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Deco is top! Mijn kamer beneden ligt helemaal achterin het huis (in 2003 ipv garage achteraf aangebouwd icm badkamer) maar hierbij is geen eigen internetverbinding aangelegd. Gevolg was dat de verbinding bij mij superslecht was omdat ik het verst van de meterkast af zit. Allerlei oplossingen geprobeerd, maar de Deco M4 heeft dat probleem volledig opgelost! Verbinding is top nu!

Ik dacht dat je zei dat je dat allemaal handmatig deed… :p
Waarom staart jullie modem in de meterkast?:unsure:

Beetje net als sommige wielrenners. Een tandwiel van 500€ op de fiets zetten omdat het 15 gram lichter is en intussen een welvaartspens in dat pakje proppen. Lijkt me toch een stuk effectiever om dan dat afpilsen te schrappen
Zo heb ik dat met hardlopen; mijn 2 maten hebben voor alle ondergronden (asfalt, bosgrond, athletiekbaan) wel een paar schoenen, ook lichtgewicht met carbon etc. Scheelt paar gram per schoen voor wedstrijden. Ik heb 'gewone' Asics Nimbus all round schoenen en gebruik ze op de weg als in bos.Ik ga wel even goed naar de wc, wil ik een paar gram lichter worden ;)

Ik had een keer basketbal schoenen gekocht, zagen er leuk uit en liepen lekker. Die doen het dus echt niet goed buiten, beetje nattigheid en je glijdt weg.:censored:

Ik heb een aantal jaren rolstoelbasketbal gedaan. Moest een keer een bal vangen waarbij ik achterover viel, hersenschudding! Nooit meer goedgekomen, heb nog steeds een steekje los. :rolleyes:

Terug
Bovenaan