Twix
Asfaltkampioen
Naast eekhoorns komen de volgende dieren ook veel voor: Gordeldieren, wilde zwijnen, slangen, konijnen, herten, wasbeertjes.Wij hebben eekhoorns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Naast eekhoorns komen de volgende dieren ook veel voor: Gordeldieren, wilde zwijnen, slangen, konijnen, herten, wasbeertjes.Wij hebben eekhoorns
Daar kan je jezelf helemaal aan te buiten gaanEn dan zo'n enorme biefstuk of normaal formaat?
Haha ja 100% zulke types zijn het echt…Bizar, Dude, ook dat de visite zelfs met die onzin meegaat. Dat moeten haast wel hotelzwembadhanddoekleggers zijn.
Zo'n 400 gram maximaal en ik ben er wel weer klaar mee. Is vast maar een klein portie in Texas.Daar kan je jezelf helemaal aan te buiten gaanOok qua prijs overigens.
Poah. Lekker. Have fun! Waar is het ?
Haha ja 100% zulke types zijn het echt…
Ach ja. Ik moet er inmiddels vooral om lachen. M’n vrouw stoort zich er wel echt aan en dat snap ik ook wel, zijn namelijk nog wat meer dingetjes.
Het scheelt dat de rest van de buurt chill is en dat iedereen een hekel aan ze heeft dus je weet dat het niet aan jou ligt.
Poah. Lekker. Have fun! Waar is het ?
Heb al echt al hele tijd geen whisky gedronken, heb het ook niet in huis. Enige wat in de buurt komt is Johnny walker honey en dat was een cadeautje. Mij echt te zoet
Klopt, maar ik ben niet anderhalf uur onderweg eer ik m'n buren kan zien.
Ja ach verder wonen we top hier. Hadden wel optie op iets nieuws maar vond het allemaal teveel vh goede. Met deze rente ontwikkeling blij ook.Goede reden om een nieuw huis te kopen![]()
smaken gordeldieren een beetje?Naast eekhoorns komen de volgende dieren ook veel voor: Gordeldieren, wilde zwijnen, slangen, konijnen, herten, wasbeertjes.
Ja echt te zoet. Niet mijn smaakOh dat Johnny honey spul lijkt me echt verschrikkelijk :’)
Oei dat is wel echt een fijn restaurant. Veel plezierBij VanOost !
Heb zo’n ding zien open gevreten door gieren in Florida. De lucht die daar van af kwam was niet te harden.smaken gordeldieren een beetje?
Ik heb liever een kleiner stuk, wat met aandacht is bereid, dan zo'n enorme unit welke even snel klaar is gemaakt.Zo'n 400 gram maximaal en ik ben er wel weer klaar mee. Is vast maar een klein portie in Texas.
Ja ach verder wonen we top hier. Hadden wel optie op iets nieuws maar vond het allemaal teveel vh goede. Met deze rente ontwikkeling blij ook.
Ik heb liever een kleiner stuk, wat met aandacht is bereid, dan zo'n enorme unit welke even snel klaar is gemaakt.
Gisteren eend gehad. Hadden 5 gangen van de chef, dus geen idee wat we kregen. Ik kies zelf nooit meer eend, aantal keer gehad dat de vetlaag niet smaakte. Gisteren echter was het perfect, nog nooit zo lekker gehad. Compliment aan de chef doorgegeven, kreeg ik terug dat de chef dat erg waardeerde.
Euhm, het is de bedoeling dat je het vet kruiselings insnijdt tot op het vlees en - vooral - op de vetkant bakt en maar kort op de vleeskant in het gesmolten vet van de eend. En het vet erafsnijdt voor je het serveert op een voorverwarmd bord.Gisteren eend gehad. Hadden 5 gangen van de chef, dus geen idee wat we kregen. Ik kies zelf nooit meer eend, aantal keer gehad dat de vetlaag niet smaakte. Gisteren echter was het perfect, nog nooit zo lekker gehad.
En voor je het weet woont er weer zo'n familie naast je, or erger.Goede reden om een nieuw huis te kopen![]()
Is een redelijk portie hier ook. Maar ik heb liever minder.Zo'n 400 gram maximaal en ik ben er wel weer klaar mee. Is vast maar een klein portie in Texas.
En voor je het weet woont er weer zo'n familie naast je, or erger.
Kun je het huis van de buren überhaupt zien?
Mits goed bereid is eend echt heel lekker, zeker. Geldt wel voor elk type eten, toch heb je iets meer marge bij rund of varken bijvoorbeeld.
Gisteren ook wijnarrangement gehad, "halve" glazen. Was 3x wit, viel mij niet tegen. Had een Argentijnse Riesling, normaal vind ik Riesling echt niks, deze was best lekker, paste vooral goed bij het gerecht. Toch leuk hoe ze dat zo mooi combineren. Bij de eend had ik rood, Merlot geloof ik.
Mijn eigen voorkeur gaat uit naar een rode. Syrah of Tempranillo, heerlijk!
Doe ik ook steeds vaker, die halve glazen. Riesling vind ik wat moeilijk omdat ik niet zo houd van zuur. Hangt echt af waar die vandaan komt; leisteen geeft die meer aardse smaak en dat vind ik wel erg lekker. Argentinie wist ik niet dat ze ook riesling verbouwen. Nice.Gisteren ook wijnarrangement gehad, "halve" glazen
Dit staat al tijdje op mn lijstje om te doen en dan op de Kamado. Nog nooit op de klassieke manier gemaakt.smaakt super met sinaasappel en Cointreau (klassieke Franse bereiding)
Ja, elke wijn wordt uitgelegd. Maar ik vergeet altijd een heel deel haha. Welk type eikenhout, soms op RVS gerijpt et cetera...Ik ben wel fan van Riesling. Bij een goed resto heb je onafhankelijk van de druif wel een goede wijn (en wijn spijs combi). Blij dat je hebt genotenSommelier ook gesproken over de Riesling?
Jazeker, heerlijk! Wel lastig met de laagstaande zon. Gelukkig is daarvoor de zonnebril.Genieten jullie ook zo van de mooie nazomer? Gisteren de bbq nog aan gehad, zal wel de laatste keer dit seizoen zijn geweest. Super weer voor de racefiets!
Zie m’n foto van gistermiddagGenieten jullie ook zo van de mooie nazomer? Gisteren de bbq nog aan gehad, zal wel de laatste keer dit seizoen zijn geweest. Super weer voor de racefiets!
Genieten jullie ook zo van de mooie nazomer? Gisteren de bbq nog aan gehad, zal wel de laatste keer dit seizoen zijn geweest. Super weer voor de racefiets!
Dat wordt hier nog steeds herhaald, en blijft interessant wat mij betreft!En dat doet me dan weer meteen denken aan Pawn Stars. Ik weet niet of het nog steeds uitgezonden wordt, maar dat speelt zich af en een pawn shop in Las Vegas.
Wellicht was mousserend een cremant. Zie je steeds vaker en terecht. Je wederhelft heeft denk bij beide gelijkOk, de wijnen (met rectificatie)
1. Mousserende wijn, geen idee verder (is ook niet mijn ding. Was geen champagne)
2. Meen Chardonnay, deze was Argentijns volgens de wederhelft.
3. Riesling, noordoosten van Frankrijk.
4. Ook wit, maar was niet zo lekker. Geen idee meer van de soort. Vrij droog.
5. Ik dacht Merlot, wederhelft roept Tempranillo. Spaans volgens haar.
6. Dessertwijn, ook geen idee. Wel lekker, belangrijkste toch![]()
Wellicht was mousserend een cremant. Zie je steeds vaker en terecht. Je wederhelft heeft denk bij beide gelijkRiesling uit Frankrijk klinkt ook logischer.
Lekker setje zo! Gelijk zin om uit eten te gaan. En het is pas 11:00![]()
Haha dank voor aanbod maar lekker middagje met de fam! Wel heel veel plezierKom ook naar VanOost
Ik ga met een maat van me![]()
Mijn ouders willen de stap juist andersom maken vanwege de kosten.Rugby met mn kinderen kijken via Ziggo inlog van maatje. Kan niet op tv das wel balen.
Tegelijk even overzichtje KPN VS Ziggo. KPN heeft mooi aanbod nu (ps5!) als je nieuw lid wordt maar helaas, na belletje weigeren ze die te geven aan jarenlang trouwe klanten. ‘Als we iedereen een ps5 moeten geven die nu lid is zijn we arm’ aldus de verkoper. Right.
Dan maar even kijken wat Ziggo aanbiedt.
Met ook Ziggo sport erbij is dat wel geinig voor 2j o.a. voor rugby
Ik heb één favoriet: barbaresco. Als ik die zie staan neem ik hem. De rest valt in dezelfde categorieën.Zelf hou ik meer van wijnen uit Zuid-Europa omdat die voller zijn. Ik ken wel een aantal regio's en soorten, maar verschillen zijn soms enorm. Daarom hou meestal bij: lekker of niet.
Ik ga straks een rondje op de brommer.
Dit jaar vieren we dat we 30 jaar naar de Bourgogne rijden in de herfst - de 1ste keer was in 1996 dus zonder Internet / GPS etc op goedvallen uit. Meeste jaren zijn we geweest tenzij bij erg slechte jaren (oogst 2003 / 2004 / 2021 bvb.) of omdat het praktisch niet uitkwam.Zelf hou ik meer van wijnen uit Zuid-Europa omdat die voller zijn. Ik ken wel een aantal regio's en soorten, maar verschillen zijn soms enorm. Daarom hou meestal bij: lekker of niet.
Meestal gaan we naar Toscane op vakantie en is het bij ons een Chianti, Brunello of Vino Nobile di Montepulciano.Dit jaar vieren we dat we 30 jaar naar de Bourgogne rijden in de herfst - de 1ste keer was in 1996 dus zonder Internet / GPS etc op goedvallen uit. Meeste jaren zijn we geweest tenzij bij erg slechte jaren (oogst 2003 / 2004 / 2021 bvb.) of omdat het praktisch niet uitkwam.
Nu kennen we het er wel een beetje. Ik heb heel wat prijzen bijgehouden in een intussen groot XLS bestand en de evolutie is om van je stoel te vallen. Ik hou me er dus aan om cash mee te nemen voor de wijn (hebben ze trouwens graag), omdat dat de enige manier is voor mij om mij aan het budget te houden![]()
Mijn oude woonplaats, succes met het helpen Robert.Ik ben nu in Delft, om de nieuwe kamer/appartement van zoonlief beetje in te richten. House Manager is mee en heeft alweer het laatste woord...(zucht)
Wel een mooi nieuw appartement op de 9e verdieping. Hij trekt tijdelijk bij een vriend in; hij is piloot en regelmatig van huis.
Nu al af vrijdagavond bezig voor hem...
Vanavond een borrelplank en eten bij een kameraad van mij. Effe bijkletsen.
Ik ben gesloopt!
#Liefdagboek