Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik ben nu in Delft, om de nieuwe kamer/appartement van zoonlief beetje in te richten. House Manager is mee en heeft alweer het laatste woord...(zucht)
Wel een mooi nieuw appartement op de 9e verdieping. Hij trekt tijdelijk bij een vriend in; hij is piloot en regelmatig van huis.

Nu al af vrijdagavond bezig voor hem...
Vanavond een borrelplank en eten bij een kameraad van mij. Effe bijkletsen.

Ik ben gesloopt!

#Liefdagboek
Leuk! Waar in Delft ? Je weet me te vinden voor een borrel ;)

Aziatische hoornaar gekilled met m’n slippers. Ben niet zo van de beestjes vermoorden ; alles heeft een functie. Met uitzondering van zo’n monster die m’n spinnen zit op te vreten
Tot de konijnen en hazen omvallen van de myxomatose..heb ik toch liever dat de jacht het bestand wat minder laat fluctueren.

Zijn enigste vijhand was vandaag een dude met een badslipper.
haha, ja baas boven baas, dude met badslipper staat hoger in de keten dan zo'n laffe hoornaar.

Hier stikt het van de langpootmuggen, dit voorjaar veel last van emelten in mijn gazon gehad dus ben daar niet blij mee.

haha, ja baas boven baas, dude met badslipper staat hoger in de keten dan zo'n laffe hoornaar.

Nederland zit er vol mee… :p
6329959a-1da0-4a7e-880d-69a5dc8e3f86

Lazy Sunday haha, vanochtend snel boodschappen met de roadster, toer met de MTB door de velden met zoonlief. Vanmiddag een heuse Kunstwandeling gedaan jajaja :ROFLMAO: . Op het eindadres hadden die “Arty Farthys” dus enkel witte wijn voorzien -> dan probeer je eens wat cultuur bij te brengen aan tieners en dan is hun commentaar “zo een wandeling is enkel goed voor ouwe pees die wijn van de Aldi zuipen”, hum :oops:. Ze hebben zich wel een kriek gelachen onderweg er zaten veel maffe dingen bij kan ik zeggen.
Dus dan maar een echt terrasje gaan doen en iets nieuw ontdekt : Cider 0.0 van Somersby (@Auto nadien…), dat smaakte best lekker in het zonnetje.

Terug thuis wat hout geprocessed; nu is de rest gaan wandelen en ga ik beginnen aan de BBQ :). Perfecte dag tot dusver!

Mensen kunnen niet autorijden! Man...man...man!
Weer groen en geel geergerd op de A12, A4,A13.
Lekker stug100 rijden op de 3e baan van vier. Rechts vrij en maar door sukkelen, vooral de Duitsers.

Zelfde frustratie ook gehad dit weekend. Lange afstand met aanhangwagen. Op zich kun je dan mooi mee met het overige verkeer. Maar je hebt dan meer last van dat soort krukken omdat je niet op die linkerbanen mag komen en dus al snel klem zit.

Lekker stug100 rijden op de 3e baan van vier. Rechts vrij en maar door sukkelen, vooral de Duitsers.
A28 was de linkerbaan lekker rustig. Naar en van Meppel maar een paar keer ingehaald door anderen.

Alleen even duimen dat er geen flitser stond…

Ja het is echt verschrikkelijk. Hele volksstammen op baan 1 en 2. En als je dan inhaalt en voor hen weer opschuift naar baan 3 of zelfs 4 blijven ze gewoon rijden. Totáál niet bezig met hun omgeving of überhaupt auto rijden.

Vandaag weer zo'n 900km mogen genieten van Duitsers op de autobahn, het gepruts wordt met de keer erger en ik heb er geen geduld meer voor. 3-4 baans wordt onbruikbaar omdat de rechterba(a)n(en) volledig genegeerd worden, heeft dus ook niets met vrachtverkeer te maken. Dus dan die vrije banen maar gebruiken om in te halen...

Vandaag weer zo'n 900km mogen genieten van Duitsers op de autobahn, het gepruts wordt met de keer erger en ik heb er geen geduld meer voor. 3-4 baans wordt onbruikbaar omdat de rechterba(a)n(en) volledig genegeerd worden, heeft dus ook niets met vrachtverkeer te maken. Dus dan die vrije banen maar gebruiken om in te halen...
Ja bizar hè…

Huh mag dit niet ? :p nooit geweten.
Ik hou me er ook niet altijd aan hoor. Moet de rest maar een beetje doorrijden :)

Ik was gisteren naar de Beekse Bergen. Maar de A27 en de A59 waren afgesloten. En dan op de enige open snelweg een strook dicht vanwege een aanrijding....

Ja bizar hè…
Gaat he-le-maal nergens over, met twijfelachtige vermelding voor Skoda suvs, die spelen in een buitencategorie alleen op de wereld...
Wel een fantastische E 450d 4matic in soort auberginekleur gezien, erg mooie en denk erg lekkere auto :love:
Oh, en ik denk dat er rond de Fernpass ergens gratis 911s worden weggeven ofzo, niet normaal hoeveel ik er daarvan ben tegengekomen.

Een verse guilty pleasure van mij. Deze Britse knutsels. Weten wellicht vooral social media lekker uit te melken, maar bon..vind het taaltje wel grappig

Ah wat een ergernissen weer in het verkeer. Deel ik ook één. Zat net achter iemand die 65 hard genoeg vond op de 80-weg. Gelukkig kon ik er vrij snel voorbij, toch altijd maar hopen dat iedereen z'n licht aan heeft, anders wordt het zo rommelig met tegenliggers.
Op de heenweg iemand die geen voorrang gaf bij een rotonde, heel oud mannetje. Snap dat echt niet, zo gevaarlijk! Gelukkig zag ik het gebeuren en reed ik vrij rustig over de rotonde.

kolere

Gister nog ff doorgegaan in een barretje

Laatste trein gemist

Dus ja dan kan je nog even blijven

Achterin een Niro naar huis

Maar 6.30 staat mini SJ natuurlijk naast je bed XD

Ga maar even tukkie doen in de bus

Schandaaltje hier : in meer dan een kwart van de populaire frituursnacks blijkt paardenvlees te zijn verwerkt na labo onderzoek :oops:. Nu is dat niet illegaal en moet er geen “ingrediënten lijst” staan bij de troep die een frietkot zoal verkoopt (zoals bij elk verpakt product dat je in de supermarkt koopt…).

Er komt hier geen Mexicano meer binnen “want die gasten zullen daar zeker wel mooie cavallos in gedraaid hebben” :giggle:
Kinderlogica.

Niks mis mee, zelf vind ik het niet zo lekker maar goed. Gaat meer over het principe, op het kleinste zakje wafeltjes moet er een lijst van hier tot daar staan van ingrediënten; voedingswaarde dit en aanbevolen maximale portie dat en nutricoëfficiënt ginder.

Maar wat er in zo een vorte bitterbal of een gore frikandel zit -> laat maar, zolang het met de voedselveiligheid in orde is.

Schandaaltje hier : in meer dan een kwart van de populaire frituursnacks blijkt paardenvlees te zijn verwerkt na labo onderzoek :oops:. Nu is dat niet illegaal en moet er geen “ingrediënten lijst” staan bij de troep die een frietkot zoal verkoopt (zoals bij elk verpakt product dat je in de supermarkt koopt…).

Er komt hier geen Mexicano meer binnen “want die gasten zullen daar zeker wel mooie cavallos in gedraaid hebben” :giggle:
Kinderlogica.
Blijft leuk hoe verschillende diersoorten verschil in gevoelens oproepen.

Ben getrouwd met een paardenfanaat, dus de pakjes paardenrookvlees zijn geheel voor mij en de kids
:)

Terug
Bovenaan