Jay DoubleYou
Autoholic
Ik ook niet.Ik ook niet.Heb @JL86 al een tijdje niet gezien hier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet.Ik ook niet.Heb @JL86 al een tijdje niet gezien hier![]()
Ik heb nu zin in currywurst en halve Leo Paulaner
Misschien is die het ff zat. KenbeureDiesel, bijna even zeldzaam aan het worden als JL86 in het offtopic.
Ja, eens. Ik ben ook wel eens zat.Misschien is die het ff zat. Kenbeure
Best lekker soms, zowel die muziek als die wurstIk heb nu zin in currywurst en halve Leo Paulaner
I’m in!Ik heb nu zin in currywurst en halve Leo Paulaner
Er gaan geruchten dat hij bezig is met het stuur van de Thunderbird.Diesel, bijna even zeldzaam aan het worden als JL86 in het offtopic.
Dan zien we hem volgend jaar wel weer.Er gaan geruchten dat hij bezig is met het stuur van de Thunderbird.
Echt wat een volkjeHilarisch. Ben aan het koken dus kan lekker naar buiten kijken terwijl ik sta te snijden. M’n buren gingen ff op en neer naar de McDonalds (5 min rijden).
Het plekje voor de deur (mijn deur technisch) is heilig voor hun 2 auto’s.
Dus werd de auto van 1 van hun visite gevraagd om even te verplaatsen naar die plek. Zij met hun auto weg.
Nu weer terug gezet.
Het is net Tetris.
Ik ga morgen vogel voer halen @MACHINER
Beterschap dan! Ik had je dat stuurgevechtwel gegundHeel druk en tegelijkertijd een hardnekkige griep die niet weg wilt gaan.
Die vogelpindakaas werkt hier ook heel goed! Wij hebben twee potten in de tuin hangen.Ik liep gister op vrouwlief te mopperen..de helft van het glaswerk wat ik meenam om in de bak te mikken waren die ¥£$%#+ potjes vogelpindakaas. Maar dat spul werkt fantastisch goed om ze permanent in de buurt te hebben…just saying
![]()
Beterschap.Heel druk en tegelijkertijd een hardnekkige griep die niet weg wilt gaan.
Ga ik halen morgen!Echt wat een volkje
Ik liep gister op vrouwlief te mopperen..de helft van het glaswerk wat ik meenam om in de bak te mikken waren die ¥£$%#+ potjes vogelpindakaas. Maar dat spul werkt fantastisch goed om ze permanent in de buurt te hebben…just saying
![]()
Doe voorzichtig met je griep.Dank je, komt wel goed, ook meer eigen schuld, omdat ik niet kan stoppen met werken en tevens nog een flink feestje tussendoor gehad, ben ik nu eigenlijk al ruim 2 weken niet fit…. m’n zoontje is erger ziek sinds gisteren, ook nog flinke koorts etc, dus ik mag niet klagen.
Net nog even terug gelezen maar @CarkiIIer gecondoleerd uiteraard!
Zelf ff geen tijd voor hobbies, de T-Bird staat nog in de garage, al 2 weken klaar om op te halen… probeer het maandag even te doen! De Benz is ontzettend vies, idem nog geen tijd gehad…
Een van m’n “Head of…” in mijn team heeft deze week een hartaanval gehad, ligt nog in het ziekenhuis, verschrikkelijk uiteraard, met de familie in contact maar tevens z’n team want die hebben ook sturing nodig…
Ach zo blijven we bezig![]()
DIe pindakaas kun je ook in kleine stukjes over de auto's strooienDie vogelpindakaas werkt hier ook heel goed! Wij hebben twee potten in de tuin hangen.
Die potten maken de eekhoorns ook gretig gebruik van. Met wat mazzel vinden die de auto ook leukDIe pindakaas kun je ook in kleine stukjes over de auto's strooien![]()
Eekhoorns hebben wij hier niet hoorDie potten maken de eekhoorns ook gretig gebruik van. Met wat mazzel vinden die de auto ook leuk
Met en zonder bivakmuts?Eekhoorns hebben wij hier niet hoor![]()
. Wel ratten
Ratten trakteer ik op een val of een stukje lood. Die beestjes heb ik gruwelijk de p aan ondanks dat ik ze zelf vroeger tam wel gehouden heb.Eekhoorns hebben wij hier niet hoor![]()
. Wel ratten
Wij hebben eekhoorns, maar geen buren die per se voor de deur willen parkeren. Dus geen probleem hier.
Zal maar ff doen alsof ik dit niet heb gelezenMet en zonder bivakmuts?![]()
Swinters als de bomen kaal zijnKun je het huis van de buren überhaupt zien?
Daarvoor te ver weg, 75-100 meter of zo. Maar zonder blad aan de bomen is letterlijk het huis van de buren weer te zien. Zomers zie je nietsGluren bij de buren?
Geen goeie, en als ik de buren wil zien kuier ik er wel heen voor een babbeltje. Met de scope kijk ik alleen naar achter de wei in, daar staan geen huizen
![]()
Zal het eens uitproberenRed je dat op de batterij van Bertha?
Zal het eens uitproberen
Same here. Of eigenlijk er staat eigenlijk nooit iemand voor de deur en ik woon toch wel in een typisch stedelijk straatje.Wij hebben eekhoorns, maar geen buren die per se voor de deur willen parkeren. Dus geen probleem hier.
Ik keek even naar het gaspedaal, ben alweer terug.Tot over een half uur!
Fantastisch woord..ook gelijk het enige leuke eraanhotelzwembadhanddoekleggers
Klopt, maar ik ben niet anderhalf uur onderweg eer ik m'n buren kan zien.Texas toch?
En hoe veer is het naar een goede biefstuk eten in een restaurant?Klopt, maar ik ben niet anderhalf uur onderweg eer ik m'n buren kan zien.
En dan zo'n enorme biefstuk of normaal formaat?30 minuutjes ofzo