Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Omdat Diesel in het F-segment nog wat moeilijk lag toen is het bij dit ene prototype gebleven

Gemini-Generated-Image-ibqf58ibqf58ibqf-1.jpg

Zo. Thuis. Nog even de auto van moeders de vrouw door de wasstraat gehaald met nog @R W xxx en een auto die altijd zeer moeilijk doet in de wasstraat, zat ik even met geknepen billen. Maar het ging goed.

paar min beentjes omhoog en dan maar de keuken in .

Hilarisch. Ben aan het koken dus kan lekker naar buiten kijken terwijl ik sta te snijden. M’n buren gingen ff op en neer naar de McDonalds (5 min rijden).

Het plekje voor de deur (mijn deur technisch) is heilig voor hun 2 auto’s.

Dus werd de auto van 1 van hun visite gevraagd om even te verplaatsen naar die plek. Zij met hun auto weg.

Nu weer terug gezet.

Het is net Tetris.

Ik ga morgen vogel voer halen @MACHINER

Hilarisch. Ben aan het koken dus kan lekker naar buiten kijken terwijl ik sta te snijden. M’n buren gingen ff op en neer naar de McDonalds (5 min rijden).

Het plekje voor de deur (mijn deur technisch) is heilig voor hun 2 auto’s.

Dus werd de auto van 1 van hun visite gevraagd om even te verplaatsen naar die plek. Zij met hun auto weg.

Nu weer terug gezet.

Het is net Tetris.

Ik ga morgen vogel voer halen @MACHINER
Echt wat een volkje
:)

Ik liep gister op vrouwlief te mopperen..de helft van het glaswerk wat ik meenam om in de bak te mikken waren die ¥£$%#+ potjes vogelpindakaas. Maar dat spul werkt fantastisch goed om ze permanent in de buurt te hebben…just saying

Ik liep gister op vrouwlief te mopperen..de helft van het glaswerk wat ik meenam om in de bak te mikken waren die ¥£$%#+ potjes vogelpindakaas. Maar dat spul werkt fantastisch goed om ze permanent in de buurt te hebben…just saying
Die vogelpindakaas werkt hier ook heel goed! Wij hebben twee potten in de tuin hangen.

Dank je, komt wel goed, ook meer eigen schuld, omdat ik niet kan stoppen met werken en tevens nog een flink feestje tussendoor gehad, ben ik nu eigenlijk al ruim 2 weken niet fit…. m’n zoontje is erger ziek sinds gisteren, ook nog flinke koorts etc, dus ik mag niet klagen.

Net nog even terug gelezen maar @CarkiIIer gecondoleerd uiteraard!

Zelf ff geen tijd voor hobbies, de T-Bird staat nog in de garage, al 2 weken klaar om op te halen o_O… probeer het maandag even te doen! De Benz is ontzettend vies, idem nog geen tijd gehad…

Een van m’n “Head of…” in mijn team heeft deze week een hartaanval gehad, ligt nog in het ziekenhuis, verschrikkelijk uiteraard, met de familie in contact maar tevens z’n team want die hebben ook sturing nodig…

Ach zo blijven we bezig :ROFLMAO:

Die vogelpindakaaspotten werden hier overhoop gehaald door kauwen. Dus maar weggedaan. Die kauwen hebben hier toen nog zeker een week rondgehangen. Brutaaltjes.

Dank je, komt wel goed, ook meer eigen schuld, omdat ik niet kan stoppen met werken en tevens nog een flink feestje tussendoor gehad, ben ik nu eigenlijk al ruim 2 weken niet fit…. m’n zoontje is erger ziek sinds gisteren, ook nog flinke koorts etc, dus ik mag niet klagen.

Net nog even terug gelezen maar @CarkiIIer gecondoleerd uiteraard!

Zelf ff geen tijd voor hobbies, de T-Bird staat nog in de garage, al 2 weken klaar om op te halen o_O… probeer het maandag even te doen! De Benz is ontzettend vies, idem nog geen tijd gehad…

Een van m’n “Head of…” in mijn team heeft deze week een hartaanval gehad, ligt nog in het ziekenhuis, verschrikkelijk uiteraard, met de familie in contact maar tevens z’n team want die hebben ook sturing nodig…

Ach zo blijven we bezig :ROFLMAO:
Doe voorzichtig met je griep. :( En een hartaanval gun je niemand. Sterkte daar met alles.

Beterschap @JL86.

Hier ook hardnekkig virusje. Geen koorts, wel erg snotterig, van die nare vaste zooi, vastzittend. Zere strot al anderhalve week, irritant. Had het er donderdagavond uit willen zweten. Zweten wel gelukt met die 3u volleybal, maar nog niet beter. Heb ik eindelijk nooit. Vriendin is ook niet fit, ook sinds een week, wel wisselend.
Is niet anders, wel irritant. Gelukkig zijn de kinderen alsnog fit, flink fruit en groente erin en lekker veel buiten.
Voor het dagboek; houten vloer is weer geboend en het gazon achter gemaaid en geverticuteerd. Morgen voor nog en nog even wat mest erop.

Geen goeie, en als ik de buren wil zien kuier ik er wel heen voor een babbeltje. Met de scope kijk ik alleen naar achter de wei in, daar staan geen huizen

Wij hebben eekhoorns, maar geen buren die per se voor de deur willen parkeren. Dus geen probleem hier.
Same here. Of eigenlijk er staat eigenlijk nooit iemand voor de deur en ik woon toch wel in een typisch stedelijk straatje.
Hoewel technisch gezien niet onze eigen plek heb ik er zo zelfs voldoende vertrouwen in een laadpaal te installeren.

Bizar, Dude, ook dat de visite zelfs met die onzin meegaat. Dat moeten haast wel hotelzwembadhanddoekleggers zijn.

Terug
Bovenaan