Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Plaatje bij het Bespaarpaginaatje -> ook de Captains of Industry moeten besparen ;)
143PK, fiscaal zeer interessant

Gemini-Generated-Image-letwjqletwjqletw.jpg

Ik zou de schietbuis niet naast de klimakast leggen. Met wat pech ben jij dan straks degene die de flessen naar de auto moet brengen aangemoedigd door de wijndief met bovengenoemde loodkatapult in handen….
Haha true. Van mij mogen ze sowieso alles meenemen. Zitten paar zo specifieke flessen bij dat ik ze toch wel weet te vinden als het op MP eindigt. En dan schakel ik niet de politie in.

Is dit topic lezenswaardig "52 miljoen subsidie en verplicht slopen: Waarom negeert AutoWeek de schaduwzijde van de inruilregeling?". Heel veel reacties.
Geen flauw idee, daarom vraag ik het aan jullie...

Oude tractor gezien in Frankrijk. Fordson uit 1917

64b9a8d5-3003-43bc-ac67-4c649507151c.jpg
Bij Artilleriemuseum in 't Harde hebben ze ook een Fordson (binnen) staan. In de jaren '30 trokken die de kanonnen over de weilanden en akkers. Twee stuks voor één kanon: De trekker was te licht aan voorzijde en ging dan steigeren, daarom moest daar voor een 2e Fordson gezet worden zodat de 1e niet ging steigeren. Mooie foto's daarvan uit de '30-er jaren.

wat alle onderdelen en accesoires voor de race fietserij kosten. prijzige hobby.
Ja precies. Men geeft veel geld uit voor aerodynamica of nog een paar grammetjes lichter, maar men vergeet of onderschat Training en Discipline. En met die laatsten kun je ook makkelijk resultaat halen, lees verbeteren. En is stukken goedkoper.

Is dit topic lezenswaardig "52 miljoen subsidie en verplicht slopen: Waarom negeert AutoWeek de schaduwzijde van de inruilregeling?". Heel veel reacties.
Klaagtopics kijk ik sowieso niet en zoals duidelijk in de Forumregels staat is het Forum niet bedoeld om te communiceren met de redactie en/of AutoWeek. De topics van Roadracer uitgezonderd, hij vraagt er zelf om. :p

Over wijnflessen stelen gesproken...
Weet je wat een beetje Lego 18+ bouwset kost tegenwoordig? Daar sla je zo 400,- tot 1000,- op stuk!
Er zijn Oost-Europese bendes, die alleen maar Lego Sets stelen. Een beetje speelgoedwinkel heeft ook voor duizenden euroos aan Lego. En weer makkelijk door te verkopen.

Weet je wat een beetje Lego 18+ bouwset kost tegenwoordig? Daar sla je zo 400,- tot 1000,- op stuk!
Er zijn Oost-Europese bendes, die alleen maar Lego Sets stelen. Een beetje speelgoedwinkel heeft ook voor duizenden euroos aan Lego. En weer makkelijk door te verkopen.

Had jij niet veel van die LEGO sets? Waar woonde je ook alweer?

Mijn mening…eerst ging het wat heen en weer, later werd de discussie constructiever

Sorry, ik was even afgeleid door het 18+ bouwset, zag pas later dat het over lego ging
:rolleyes:

Hier zijn ze anderhalve week terug nog bij een buur op ‘bezoek’ geweest. Boormachien en hd spuit pleite. Heb de schuur altijd goed op slot, maar als ze echt binnen willen komen helpt dat ook weinig….

Sorry, ik was even afgeleid door het 18+ bouwset, zag pas later dat het over lego ging

Hier zijn ze anderhalve week terug nog bij een buur op ‘bezoek’ geweest. Boormachien en hd spuit pleite. Heb de schuur altijd goed op slot, maar als ze echt binnen willen komen helpt dat ook weinig….
Hond?

Hond, of beter gezegd blok beton op pootjes, slaat savonds heel vaak aan, das ook niet grappig om die dan buiten te hebben.

Helpt tegenwoordig ook weinig meer, als ze erbij willen mollen ze de hond gewoonweg

Hond, of beter gezegd blok beton op pootjes, slaat savonds heel vaak aan, das ook niet grappig om die dan buiten te hebben.

Helpt tegenwoordig ook weinig meer, als ze erbij willen mollen ze de hond gewoonweg
In februari '98 hebben ze bij mijn vader destijds ingebroken in zijn nieuwe huis. 3 man sterk (volgens politie) op klaarlichte dag met koevoeten een kunststof achterpui er uit gewrikt. "Was de hond maar thuis" zei mijn vader tegen rechercheur. "Wees blij, dat je die mee had!...Die zouden ze met koevoet de schedel hebben ingeslagen" zei rechercheur.

In februari '98 hebben ze bij mijn vader destijds ingebroken in zijn nieuwe huis. 3 man sterk (volgens politie) op klaarlichte dag met koevoeten een kunststof achterpui er uit gewrikt. "Was de hond maar thuis" zei mijn vader tegen rechercheur. "Wees blij, dat je die mee had!...Die zouden ze met koevoet de schedel hebben ingeslagen" zei rechercheur.
Als ze met koevoet komen wens ik ze sterkte, de hond hier heeft een schedel van een 6mm dik, die gaat daar niet van plat. Tegenwoordig steken of schieten ze gelijk. Dat ist probleem.

Hou het in gedachten als ze oud genoeg is CK.
:)

Nu met vier jaar is die set nog net een paar niveautjes te hoog gegrepen

Ik laat grote Lego sets liever bouwen - er zijn mensen die dat graag doen blijkbaar, ik zou er knettergek van worden.
Zowel de 997 GT3 RS als de Lambo Sian zijn uitbesteed. Wel erg blij met het resultaat maar die grote sets zijn onderhand dus erg duur geworden. Goed voor de restwaarde.

De oren worden compleet van mijn kop gezaagd om de Lego Eifeltoren te kopen. Wat zeg je? Wablief? Ik heb geen oren meer :) . Beetje vervelend formaat, past qua hoogte niet in de vitrine kast en als we hem elders zetten maakt onze giga tijgerkat er Legogehakt van...

De Eiffeltoren is er ook in het klein dacht ik… :ROFLMAO:

Maar al uit de handel… :rolleyes:

Als geld geen rol speelde zou ik voor de Titanic gaan! Hopelijk blijft die wel heel… :censored:

Als ze met koevoet komen wens ik ze sterkte, de hond hier heeft een schedel van een 6mm dik, die gaat daar niet van plat. Tegenwoordig steken of schieten ze gelijk. Dat ist probleem.
Ja, helaas het wordt er niet beter op.
Maar wapens in huis al dan niet legaal qua vergunning / geladen @te gevaarlijk met kinderen.

Mijn vrienden in de USA lachen me daar gigantisch mee uit trouwens. How will you act when a bison or a deer turns up in your yard? Euhm, the yard has a closed fence of 1,8m high.
En dan moet ik dat vervolgens omrekenen naar feet / inches of weet ik het allemaal. Die Muricanos toch met hun maf rekenstelsel :ROFLMAO:

Ik laat grote Lego sets liever bouwen - er zijn mensen die dat graag doen blijkbaar, ik zou er knettergek van worden.
Zowel de 997 GT3 RS als de Lambo Sian zijn uitbesteed. Wel erg blij met het resultaat maar die grote sets zijn onderhand dus erg duur geworden. Goed voor de restwaarde.

De oren worden compleet van mijn kop gezaagd om de Lego Eifeltoren te kopen. Wat zeg je? Wablief? Ik heb geen oren meer :) . Beetje vervelend formaat, past qua hoogte niet in de vitrine kast en als we hem elders zetten maakt onze giga tijgerkat er Legogehakt van...
De Lambo Sian heb ik ook, mét verlichting ingebouwd! Zeer mooi. Staat ook in een vitrine.
Eifeltoren komt ook nog wel eens hier bij mij. Maar ook de Notre Dame lijkt me wel leuk; niet te groot en niet duur.

En euh...ik wil ook wel bouwen voor jou hoor, als je wat uit te besteden hebt! :giggle:

Hoe zot ik ook ben van Porsches - en zeker de 718 - en dan al helemaal een GT4 variant daarvan.
In de Lego versie vind ik het niet bepaald iets om voor te sparen...

Zou dolgraag eens met de 1/1 GT4 rijden op een circuit - zal eens diep in E. haar ogen kijken tegen dat ik 60 word - is nog wat jaartjes verwijderd maar het zaadje is gepland dankzij Jay W :)

Hoe zot ik ook ben van Porsches - en zeker de 718 - en dan al helemaal een GT4 variant daarvan.
In de Lego versie vind ik het niet bepaald iets om voor te sparen...

Zou dolgraag eens met de 1/1 GT4 rijden op een circuit - zal eens diep in E. haar ogen kijken tegen dat ik 60 word - is nog wat jaartjes verwijderd maar het zaadje is gepland dankzij Jay W :)
Het grappige is dat ik het plaatje heb gecreëerd met Gemini en dat er helemaal geen Cayman GT4 zoals deze van LEGO bestaat. Niet op deze schaal tenminste! :ROFLMAO:

Ik zou daar wel mijn werk van willen maken. Ik kan daar echt van genieten. Het in elkaar zetten van meubels vind ik overigens ook leuk. Met name Ikea, dat zit echt goed en logisch in elkaar.
Met lego zou ik juist sets uit willen denken, het in elkaar zetten is een stukje ontspanning voor me, dat mag zo blijven.

Als we over meubels beginnen. Ik vind de producten van Jysk net wat betere kwaliteit montagemateriaal hebben. Als ik met Ikea aan de gang moet breekt er geheid wat af.

Wel makkelijk om het product de schuld te geven :rolleyes: :ninja:
Oh, ik wil ook wel ranten over die blokkendoos doolhof winkel wat het voorportaal van de hel is hoor. De weinige keren dat ik er binnenloop verwacht ik Cerberus voor de deur te grauwen
:)

Maar even zonder ironie, oa die ronde inserts die je vastklemt om een schroef heen zijn echt wel wat taaier/iets beter afgewerkt.

Voorkeur blijft bij massieve meubels, maar dat is voor kasten/dressoirs en dergelijke een vrij kostbare aangelegenheid. Is me iets teveel geld voor de functie.

Huh? De lol is toch juist lego bouwen? Haha

Ik zou daar wel mijn werk van willen maken. Ik kan daar echt van genieten. Het in elkaar zetten van meubels vind ik overigens ook leuk. Met name Ikea, dat zit echt goed en logisch in elkaar.
Ja mooi he als je een keer iets anders dan Ikea in elkaar zet denk je echt wie heeft dit bedacht?

Ik moet wel zeggen kwaliteit van Ikea is wel echt flink achteruit gegaan. Muv de pax kasten en bedden van de kinderen hebben we ook niet zoveel meer er van. Vooral het ‘hout’ in de kastjes (vaak 2 spaanplaten met karton er tussen) is zozo.

Ja mooi he als je een keer iets anders dan Ikea in elkaar zet denk je echt wie heeft dit bedacht?

Ik moet wel zeggen kwaliteit van Ikea is wel echt flink achteruit gegaan. Muv de pax kasten en bedden van de kinderen hebben we ook niet zoveel meer er van. Vooral het ‘hout’ in de kastjes (vaak 2 spaanplaten met karton er tussen) is zozo.
De Pax is nog wel goed? Ben me net aan het oriënteren op zo’n kast… :rolleyes:

Lijkt mij ook wel wat.

De Pax is nog wel goed? Ben me net aan het oriënteren op zo’n kast… :rolleyes:
Nou ook minder geworden. Grappig want we hebben in de familie best veel verhuisd de afgelopen 2jaar. De pax kasten van ons ouderlijk huis (gekocht begin ‘00) waren veel zwaarder dan de kasten later uit het huis van mn broertje.

Heb er laatst nog 1tje geinstalleerd, het voordeel van de pax nu is dat je m als een harmonica opzet. Je bent echt met 15min klaar.

Terug
Bovenaan