Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo ben ik helemaal voor een groene toekomst![]()
Deze is voor onze liefhebber van grof landbouwgeschut Machiner
Gewoon een mooie Steyr of iets dergelijks kopen. Kleine kinderen zien gewoon een tractor.Ik droom al jaren van een tractor. Praktische vraag van partner : OK, ja bon, maar om wat mee te doen? En waar ga je dat stom ding zetten?
Niks, gewoon wat op mijn gemakske rondtuffen op een mooie zondag... onthaasten zoals stress consulenten zeggen. Hum, misschien zit er wel een lucratieve side hustle in voor mijn BVipv dat ze coke bestellen beetje rondtuffen met overwerkte managers met een mooie tractor doorheen het dorp? 75€ per uur, daar doet mijn favoriete AMG garage in CH niet eens zijn poort voor open
Porsche tractors gingen toen voor een appel en een ei, tegenwoordig zijn ze meer waard dan sommige 2DH Porsches jammer genoeg. Goede Lamborghini's al niet veel beter![]()
Ik hoor meer van dit soort drankdiefstallen de laatste tijd. Wat is daar interessant aan? Je moet dan maar net weten welke flessen wat waard zijn…Ai @De Dude zijn lievelingswijn is gepikt - 3.000 flessen Barolo, stel gemiddeld 2 per week salamanderen, kan je dus 30 jaar mee verder
(is ook DPG dus post ik de link)
![]()
Dieven gaan aan de haal met 3.000 flessen Barolo ter waarde van honderdduizenden euro’s bij Italiaans wijnhuis
Een dievenbende is erin geslaagd om uit een wijnhuis in Piëmont meer dan 3.000 flessen Barolo te stelen. De wijn, een van de bekendste, meest geprezen en duurste Italiaanse wijnen, heeft een waarde van enkele honderdduizenden euro's. De zoektocht naar de daders is aan de gang.www.hln.be
Ik hoor meer van dit soort drankdiefstallen de laatste tijd. Wat is daar interessant aan? Je moet dan maar net weten welke flessen wat waard zijn…
busjeCamionet?
Ja, maar stelen…Lekker voor in de wijnkelder toch?
De fietsenmaker heeft meer tralies dan de penitentaire inrichting ja. de af en toe dat ik bij de fietsenmaker kom verbaas ik me ook wel iets over het vermogen wat alle onderdelen en accesoires voor de race fietserij kosten. prijzige hobby.Idem met peperdure racefietsen die op bestelling worden gestolen... gestolen witte camionette 1 ramt de boel aan gort en is dan uiteraard zelf aan gort, in gestolen witte camionette 2 worden de fietsen geladen.
Binnen de minuut weg met tienduizenden Euro's aan S-Works fietsen![]()
Bestelwagen, busje zoiets.Camionet?
Bestelwagen, busje zoiets.
Waar jullie eerder Engelse woorden overnemen doen wij dat met Franse woorden vrees ik...
Wij zeggen niet spatbord maar garde boue, een fietsstuur is een guidon, een rem is een frein en een BH is een soutien en ga zo maar eindeloos door.
Ja, maar stelen…![]()
Ja eigenlijk. Nu ik erover nadenk, waarom niet?Kun je niet beter Frans praten dan?![]()
Wat bedoel je?Ja eigenlijk. Nu ik erover nadenk, waarom niet?
Maar ja, een nadeel is dat jullie me dan (nog) minder begrijpen als anders![]()
Dan kun je nog beter duits gaan babbelen ja, die kwartjes vallen nog eerderJa eigenlijk. Nu ik erover nadenk, waarom niet?
Maar ja, een nadeel is dat jullie me dan (nog) minder begrijpen als anders![]()
Dus dan ga je stelen maar rechtvaardigen?![]()
Zitten aan een bezem.Hadden ze het maar niet zo duur moeten maken
Wat is stelen eigenlijk?
Je kunt ook water drinken. Stuk goedkoperHadden ze het maar niet zo duur moeten maken
Wat is stelen eigenlijk?
Je kunt ook water drinken. Stuk goedkoper
![]()
Ik had op mijn werk een cursus gegeven door een Belg.
"Pak allemaal uw stilo." De wat?
Ja, jij snapt hem.wat een aanname
Alsof iedereen een fiat in zn achtertuin heeft staan
Ook dat kan goedkoper dan met wijnMaar daar word je niet dronken van!
Je iets toe-eigenen wat niet van jou is. Dat begint met een dropje bij het Kruitvat, en dat eindigt met een Fatbike en een mes of pistool bij onschuldige bejaarden.Hadden ze het maar niet zo duur moeten maken
Wat is stelen eigenlijk?
Je iets toe-eigenen wat niet van jou is. Dat begint met een dropje bij het Kruitvat, en dat eindigt met een Fatbike en een mes of pistool bij onschuldige bejaarden.![]()
Stelen is stelen. Of dat een snoepje is of een fles wijn moet geen verschil maken.Waar valt wijnen stelen tussen?
Bretels gebruik ik ook, af en toe verrekte handig ipv een riem.OK, OK, OK allen tegen één weer want ik ben het enige klein Belgsken op het forum.
Wacht maar zou ik zeggen -> "houdulle moa vast oan ulder bretellen"
Bretellen zijn broekophouders die je over je schouders drapeert, populair ook in de USA waar ze over het bierbuikje heen gaan want goed gerief hangt onder een afdakje volgens een volkswijsheid aldaar.
Wij zeggen niet stylo, wij zeggen "nen Bic". Amai![]()
Bij een onder de brug zittend dakloos persoon?Waar valt wijnen stelen tussen?
Stelen is stelen. Of dat een snoepje is of een fles wijn moet geen verschil maken.![]()
Je iets toe-eigenen wat niet van jou is. Dat begint met een dropje bij het Kruitvat, en dat eindigt met een Fatbike en een mes of pistool bij onschuldige bejaarden.![]()
Barolo is wel favorietje ja icm eten. Gewoon glas bij de haard een amaroneAi @De Dude zijn lievelingswijn is gepikt - 3.000 flessen Barolo, stel gemiddeld 2 per week salamanderen, kan je dus 30 jaar mee verder
(is ook DPG dus post ik de link)
![]()
Dieven gaan aan de haal met 3.000 flessen Barolo ter waarde van honderdduizenden euro’s bij Italiaans wijnhuis
Een dievenbende is erin geslaagd om uit een wijnhuis in Piëmont meer dan 3.000 flessen Barolo te stelen. De wijn, een van de bekendste, meest geprezen en duurste Italiaanse wijnen, heeft een waarde van enkele honderdduizenden euro's. De zoektocht naar de daders is aan de gang.www.hln.be
Hmm, gezien @Niseko ’s hobby en buitenplaats hebbende zou het met niet verbazen als daar nog ergens opa’s donderbuks in de hoek staat. Zou daar iig uitkijkenJullie hebben me niet weten te overtuigen met de argumenten, ik ga maar eens even de wijnkelder van Niseko en de wijnkoeler van de dude leegroven! Zetten jullie de koffie alvast op?
Als je het wijnhuis weet zit je 100% goed tochIk hoor meer van dit soort drankdiefstallen de laatste tijd. Wat is daar interessant aan? Je moet dan maar net weten welke flessen wat waard zijn…
Ik heb een buks geërfd, ligt op zolder. Misschien naast de klimaatkast leggen. Waarde in dat ding begint inmiddels aardig op te lopen als ik Vivino mag geloven.Hmm, gezien @Niseko ’s hobby en buitenplaats hebbende zou het met niet verbazen als daar nog ergens opa’s donderbuks in de hoek staat. Zou daar iig uitkijken
Wachtebeke is waar we naar de wellness gaan en ook waar onze kinė woont, dat is dus OOST-Vlaanderen.Die reclame zie je hier ook
Inmiddels lukt het aardig goed om dat 'Bels' te volgen. Alleen mijn kennis uit Wachtebeke blijft lastig met dat west Vlaams.
Ik zou de schietbuis niet naast de klimakast leggen. Met wat pech ben jij dan straks degene die de flessen naar de auto moet brengen aangemoedigd door de wijndief met bovengenoemde loodkatapult in handen….Ik heb een buks geërfd, ligt op zolder. Misschien naast de klimaatkast leggen. Waarde in dat ding begint inmiddels aardig op te lopen als ik Vivino mag geloven.