Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Opscheppersplaatje bij het paginaatje :LOL:

Gemini-Generated-Image-37cyep37cyep37cy.jpg

Heerlijk man als er weer eentje door een bouncer eruit werd gegooid omdat die $300 wilde voor z’n afgetrapte Xbox 360
Ah nee, logisch dat het daar in Detroit (dacht ik?) heel anders gaat met ander volk, maar dat gebek van Wes en zn koters op mekaar de ganse tijd….

Niet mijn soort vermaak zullen we maar zeggen.

Ik krijg de screenshot niet geplakt dus copy / Paste dan maar - de beste man blijft bescheiden ondanks zijn peperdure Pagani bolide, tevreden met een flesje water en een @Twix :LOL:

Chris Bull
Automotive Director

At the end of August, a gentleman who goes by the first name of Bob, rolled his Pagani Huayra Roadster past 100,000km. Not a garage queen kept under a dust sheet, an actual three-million-dollar hypercar, driven, enjoyed, celebrated with a bottle of water and a Twix. His next target is 100,000 miles.
images

Mijn identiteit is ontmaskert...

Laatst bewerkt:
Hahaha grappige montages Twix, erg goed gedaan!

Ik hanteer mijn collectie numismatic wel met speciale handschoenen zoals de befaamde Sjoerd van Sjoerds weetjes. Zijn wel zwarte handschoenen met glitters in :whistle: (merci Niseko-in, was een leuk cadeautje), geen witte.

En dan te bedenken dat veel van die coins ooit over de toog van de plaatselijke saloon met maffe klapdeuren of van de lokale “stripT bar” werden gegooid door bebaarde knoestige en bonkige rednecks die nadien op hun paard klommen of in hun V8 stapten en ZZ Top speelden in hun cassette deck :ROFLMAO:

Lekker dagje achter de rug. Net terug uit Mechelen. Op dit tijdstip kan je lekker door kachelen
De boete volgt vanzelf - is naast de regio om en rond Turnhout en Herentals echt een hotspot voor snelheidsboetes, niet normaal. Zelfs Waze raakt daar compleet de kluts kwijt.
Op zich wel een mooie stad geworden vergeleken met 25 jaar geleden toen het echt een drugs hell hole was dat je moest mijden. Moet er al eens zijn voor het werk. Ook een prima treinverbinding, 1x overstappen en onderweg podcasts luisteren :giggle:

Hahaha grappige montages Twix, erg goed gedaan!

Ik hanteer mijn collectie numismatic wel met speciale handschoenen zoals de befaamde Sjoerd van Sjoerds weetjes. Zijn wel zwarte handschoenen met glitters in :whistle: (merci Niseko-in, was een leuk cadeautje), geen witte.

En dan te bedenken dat veel van die coins ooit over de toog van de plaatselijke saloon met maffe klapdeuren of van de lokale “stripT bar” werden gegooid door bebaarde knoestige en bonkige rednecks die nadien op hun paard klommen of in hun V8 stapten en ZZ Top speelden in hun cassette deck :ROFLMAO:
dus zo voorzichtig hoef je er eigenlijk niet eens mee te zijn :ROFLMAO:

Het Subaru WRX logo was af fabriek scheef geplakt op dat ding en het geel was te vaal :cool:
Details tellen in dat soort zaken, zelfs een garagedeur motor!

Wel een smalle poort (ik heb ook dat probleem...). Als stoeptegels / metselstenen dezelfde afmetingen hebben in NL is dat ongeveer 210-215 cm netto, lastig met een moderne auto.
Met de V60 was het echt gewoon mikken met de linker spiegel en dan wist ik dat de rest ook wel passeerde. De CX-30 met zijn enorme flapoorspiegels krijg ik er zonder de 360 camera niet met goed fatsoen in :rolleyes:

Ja dat heb ik ook. De MX5 past er goed in, de S80 gaat alleen met ingeklapte spiegels. Vooral de garage uitrijden is lastig inschatten.

De boete volgt vanzelf - is naast de regio om en rond Turnhout en Herentals echt een hotspot voor snelheidsboetes, niet normaal. Zelfs Waze raakt daar compleet de kluts kwijt.
Op zich wel een mooie stad geworden vergeleken met 25 jaar geleden toen het echt een drugs hell hole was dat je moest mijden. Moet er al eens zijn voor het werk. Ook een prima treinverbinding, 1x overstappen en onderweg podcasts luisteren :giggle:
Die zijn bij jullie nog niet zo hoog toch? ;)

Nee hoor heb het stuk E19 naar Berchem beetje boven de snelheid gezeten (daar kan je wel echt lekker doorrijden), maar tot de grens overal cruise op 5km/u boven de max ivm alle trajectcontroles.

Terug
Bovenaan