De Dude
Petrolhead
ik wil er niet mee geassocieerd worden !!!de Rollenbank dude van de FP![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik wil er niet mee geassocieerd worden !!!de Rollenbank dude van de FP![]()
Had de linker niet een Alto moeten zijn?
Het is maandagNu thuis aan een biertje?
Bier kan altijd.Het is maandag![]()
Ja, morgen is het dinsdag.Het is maandag![]()
Ik vind dat ai slecht is parkeren. Zonde van die nieuwe garagedeur, zal nu vol deuken zitten...
Ah nee, logisch dat het daar in Detroit (dacht ik?) heel anders gaat met ander volk, maar dat gebek van Wes en zn koters op mekaar de ganse tijd….Heerlijk man als er weer eentje door een bouncer eruit werd gegooid omdat die $300 wilde voor z’n afgetrapte Xbox 360
Dat is raar, hij bestaat uit panelen.Ik denk het ook…
![]()
Geen idee. Heb er geen verstand van. Zal toch een nieuwe in moeten…Dat is raar, hij bestaat uit panelen.![]()
Alleen 2 platen aan de onderkant.Geen idee. Heb er geen verstand van. Zal toch een nieuwe in moeten…![]()
Ik hoop het.Alleen 2 platen aan de onderkant.
Jij had er toch geen verstand van schreef je net?Ik hoop het.![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt.Jij had er toch geen verstand van schreef je net?![]()
Ik krijg de screenshot niet geplakt dus copy / Paste dan maar - de beste man blijft bescheiden ondanks zijn peperdure Pagani bolide, tevreden met een flesje water en een @Twix
Chris Bull
Automotive Director
At the end of August, a gentleman who goes by the first name of Bob, rolled his Pagani Huayra Roadster past 100,000km. Not a garage queen kept under a dust sheet, an actual three-million-dollar hypercar, driven, enjoyed, celebrated with a bottle of water and a Twix. His next target is 100,000 miles.

Je was me net voor met die vraagVerveel je je? :’)
Mooi gemaakt, maar de platen zijn 3 strepen groot.
De boete volgt vanzelf - is naast de regio om en rond Turnhout en Herentals echt een hotspot voor snelheidsboetes, niet normaal. Zelfs Waze raakt daar compleet de kluts kwijt.Lekker dagje achter de rug. Net terug uit Mechelen. Op dit tijdstip kan je lekker door kachelen
dus zo voorzichtig hoef je er eigenlijk niet eens mee te zijnHahaha grappige montages Twix, erg goed gedaan!
Ik hanteer mijn collectie numismatic wel met speciale handschoenen zoals de befaamde Sjoerd van Sjoerds weetjes. Zijn wel zwarte handschoenen met glitters in(merci Niseko-in, was een leuk cadeautje), geen witte.
En dan te bedenken dat veel van die coins ooit over de toog van de plaatselijke saloon met maffe klapdeuren of van de lokale “stripT bar” werden gegooid door bebaarde knoestige en bonkige rednecks die nadien op hun paard klommen of in hun V8 stapten en ZZ Top speelden in hun cassette deck![]()
Waarom krijg jij een nieuwe dan.Heeft iemand nog behoefte aan een goed werkende en complete garagedeur motor? Heb geen zin om hem te laten liggen hier of op Marktplaats te zetten en ik krijg een nieuwe...
Stond in het onderhoudsplan van de VvE.Waarom krijg jij een nieuwe dan.
Het Subaru WRX logo was af fabriek scheef geplakt op dat ding en het geel was te vaal
Details tellen in dat soort zaken, zelfs een garagedeur motor!
Nee hoor, integendeel. Was hartstikke druk met het lezen van dit topic en het creëren van stompzinnige plaatjes. Waarom?Verveel je je? :’)
Die zijn bij jullie nog niet zo hoog toch?De boete volgt vanzelf - is naast de regio om en rond Turnhout en Herentals echt een hotspot voor snelheidsboetes, niet normaal. Zelfs Waze raakt daar compleet de kluts kwijt.
Op zich wel een mooie stad geworden vergeleken met 25 jaar geleden toen het echt een drugs hell hole was dat je moest mijden. Moet er al eens zijn voor het werk. Ook een prima treinverbinding, 1x overstappen en onderweg podcasts luisteren![]()
Nee eens het is beetje gênant. Ik vond die zus altijd zo verschrikkelijk ookAh nee, logisch dat het daar in Detroit (dacht ik?) heel anders gaat met ander volk, maar dat gebek van Wes en zn koters op mekaar de ganse tijd….
Niet mijn soort vermaak zullen we maar zeggen.
Ik moet toegeven bij het eten was er een wijntje. Want ja BelgiëBier kan altijd.![]()
Op maandag?Ik moet toegeven bij het eten was er een wijntje. Want ja België.
de creativiteit hier in topic aanwezig inschattende zou ik een apart topic achter een inlog met leeftijdverificatie opperenIk ga de volgende keer maar foto's van vrouwen posten hier, kijken hoe die bewerkt gaan worden.
En ik dacht eigenlijk ook dat dekleuterknutselhoek een ander topic was.![]()
Daar doen de AI-machines, terecht, voorzichtig mee.Ik ga de volgende keer maar foto's van vrouwen posten hier, kijken hoe die bewerkt gaan worden.