Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kon er altijd erg van genieten inderdaad. Heb hun zaak toen nog bezocht, in Las Vegas.Ondanks het duidelijke show element stukken leuker dan de patsers van hardcore pawn, dat was meer drama. Bij Pawn Stars kwamen tenminste nog leuke voorwerpen voorbij.
Dr zat lekker humor tussen opa, dad en zoon. Naast de oprecht interesse in de bijzondere voorwerpen die mensen binnen kwamen dragenIk kon er altijd erg van genieten inderdaad. Heb hun zaak toen nog bezocht, in Las Vegas.
Precies. The spin-off Counting Cars heb ik ook lang gekeken. Ook die zitten in Las Vegas, de eigenaar heeft een mooie collectie. Niet mijn smaak, maar wel met zorg samengesteld.Dr zat lekker humor tussen opa, dad en zoon. Naast de oprecht interesse in de bijzondere voorwerpen die mensen binnen kwamen dragen
Ze nemen de oude niet zelf mee? En ik weet niet of je verzenden teveel werk vindt, maar ik zie wel advertenties van mensen die zo’n motor zoeken. Al weet ik niet of jij dan de juiste hebt.Heeft iemand nog behoefte aan een goed werkende en complete garagedeur motor? Heb geen zin om hem te laten liggen hier of op Marktplaats te zetten en ik krijg een nieuwe...
Mooi opgelost zo.Ik zag ze nieuw voor 159 Euro met garantie, wat ik dan voor die van mij had moeten vragen... En als ie het dan niet doet krijg je weer gedoe. Dus gewoon gratis.
Goed idee.Zijn veel garages hier in Alphen aan den Rijn, kon me al niet voorstellen dat niemand hem zou willen hebben. Ik zag ze nieuw voor 159 Euro met garantie, wat ik dan voor die van mij had moeten vragen... En als ie het dan niet doet krijg je weer gedoe. Dus gewoon gratis.
Er komt wel een update aan, maar nu nog even niet. Ik heb het echt superdruk op mijn werk. Maar de Mazda bevalt mij nog steeds goed en hij gedraagt zich vooralsnog voorbeeldig.@D E N N I S tenzij ik de update heb gemist, hoe bevalt je strakke MX-30 eigenlijk in de praktijk?
Het benzinezusje van de MX-30 stelt het hier zeer goed na het wissen van de foutcode na wekenlang niet rijden![]()
Ik had geen P sticker.Ideaal, nu heeft de buurt mooi een extra parkeerplek.![]()
Ik heb wel een parkeerkaart.Ik had geen P sticker.![]()
Dan mag jij er staan als enige uitzondering.Ik heb wel een parkeerkaart.![]()
Kameraad van mij heeft met de metaaldetector o.a. een zilveren daalder uit Deventer gevonden uit de 16e eeuw. Heeft hij uiteindelijk verkocht aan een verzamelaar, die er al meerdere had, voor 1100,-.Interessant, ik heb er ook een collectie van m.n. de oudere “Juliana tientjes” - die bevatten 72% zilver (18 gram van de 25 gram in totaal) uit begin jaren 70.
Worden verhandeld per kilo en gaan standaard voor melt naar refineries wat een stukje jammer is qua erfgoed. Of naar verzamelaars / liefhebbers. Waarde van 1 tientje kan ik niet zeggen maar denk aan 1.700-1.800 per kg zilver, dus net geen 1,4 kg aan die munten wegens maar 72% puur dus.
Nou, het zal je nog verbazen hoe de regels per gemeente/provincie verschillen. Bij ons in Drachten mogen we overal vrij parkeren, ook in betaalde zones, als we de kaart in het zicht leggen. Maar er zijn ook steden en dorpen waar je gewoon moet betalen als je op een invalidenplek gaat staan. Dat mogen ze door heel Nederland nog wel eens gelijktrekken vind ik.Dan mag jij er staan als enige uitzondering.
Ook betalen in Drachten bedoel je?Nou, het zal je nog verbazen hoe de regels per gemeente/provincie verschillen. Bij ons in Drachten mogen we overal vrij parkeren, ook in betaalde zones, als we de kaart in het zicht leggen. Maar er zijn ook steden en dorpen waar je gewoon moet betalen als je op een invalidenplek gaat staan. Dat mogen ze door heel Nederland nog wel eens gelijktrekken vind ik.
Voor een garage mag je nooit parkeren, tenzij privé terrein. Jij maakt er een heel verhaal van.Nou, het zal je nog verbazen hoe de regels per gemeente/provincie verschillen. Bij ons in Drachten mogen we overal vrij parkeren, ook in betaalde zones, als we de kaart in het zicht leggen. Maar er zijn ook steden en dorpen waar je gewoon moet betalen als je op een invalidenplek gaat staan. Dat mogen ze door heel Nederland nog wel eens gelijktrekken vind ik.
Ik dacht dat het over parkeren en P-stickers ging.Voor een garage mag je nooit parkeren, tenzij privé terrein. Jij maakt er een heel verhaal van.![]()
Wat wil je dan?Gemini snapt t niet helemaal maar heb geen zin om hem te verbeteren :’)
Leuk, maar wat is dat groene apparaat?
Ach ja, hij zal in ieder geval gezien worden.Robert zijn ev6 :’)
Ik heb geen STI. Lage spoiler WRX, hoge STI.Heb jij wel een hoge dan?![]()
Dacht ik al. Ik vroeg om een Impreza met lage spoiler. Krijg ik toch een STi.Ik heb geen STI. Lage spoiler WRX, hoge STI.
Nou ja, dat staat in de grille. Of het er echt eentje is...Dacht ik al. Ik vroeg om een Impreza met lage spoiler. Krijg ik toch een STi.![]()
Ja, de Kia is jammer.JL86 is altijd welkom. Robert uiteraard ook al rijdt ie in een Kia...
Nou ja, dat staat in de grille. Of het er echt eentje is...
AI heeft nog veel te leren. De gifgroene EV6 uit de foto van @S J 1001 geeft waarschijnlijk licht in het donker.En waar zijn de mistlamp covers...![]()
Denk ik ook niet meerPfff.... ik zou het studeren wat wat jij perks noem niet meer kunnen...
Heerlijk man als er weer eentje door een bouncer eruit werd gegooid omdat die $300 wilde voor z’n afgetrapte Xbox 360dan de patsers van hardcore pawn