Jay DoubleYou
Autoholic
Groot gelijk.
Het gaat weer raar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zeker. Je kan er dan echt niet langs.Met politie/beveiliging?
Ik heb niet gelezen dat er iets geks gebeurt is. Was er ook mooi weer voor.Poeh. Maar goed, zo gaat het in in ieder geval wel ordelijk en gecontroleerd.
Precies dat !Echt een top programma inderdaad, ik kijk het eigenlijk helemaal niet zoveel (kijk eigenlijk geen enkel tv programma of serie structureel), maar het doet mij erg goed die oudjes op respectabele leeftijd nog zo fit en ondernemend te zien zijn en plezier te hebben met elkaar. Ik hoop dan altijd dat mijn eigen ouders evenveel plezier, gezondheid en fysieke fitheid houden (nu 63 en 60, stoppen in juni met werken) en zelf ook zo oud te worden (hoewel niet precies, want ben niet van het kamperen/creperen in tent, caravan of camper).
Ik zag vanochtend nog 1,979 staan bij Gulf in het dorp waar ik werk.2.07 per liter. Man man man
Lekkere Slow-tv! Net als Rail Away, ook leuk om de landschappen en dorpjes/stadjes te zien.Precies dat !
Ik heb geen flauw idee wat de prijs hier is, zal eens kijken.
Juni 2022 adviesprijs 2,50 voor Eur95 net gegoogled. Ik wist nog dat ik ergens een keer 2,40 betaald hebIk heb ook een tankpas privé , maar wel via m’n werk voor wat korting.
Ik kijk er normaliter ook niet naar , zit sinds ik die bmw heb tussen de 1.85-2.00 ofzo voor euro 95, maar deze uitschieter naar 2.07 viel me echt op.
Toen ik die BMW net had zaten we heel eventjes op 2.30 ofzo per liter? Weet nog dat ik toen 2.70 tankte aan de snelweg in Duitsland op de terugweg
Jep in die periode , ik heb m’n auto in augustus opgehaald en rond september ofzo ging die vrij rap omlaagJuni 2022 adviesprijs 2,50 voor Eur95 net gegoogled. Ik wist nog dat ik ergens een keer 2,40 betaald heb![]()
De olieprijs op de beurzen in Verre Oosten al 13% omhoog t.o.v. vrijdag. Dat lees ik net op nu punt en-elHier zondag nog 1,949. Geen idee wat de prijs vandaag geworden is.
EensHet zal wel, ik kan er niet meer aan doen dan zorgen dat mijn tanks vol zaten. Ben niet van de jerrycans, mij te gevaarlijk.
Niet dat ik weet? Die terugroepactie met de start motor? Volgens mij was dat alleen voor 4 cilinder motoren.Moet jouw BMW ook terug @De Dude i.v.m. mogelijk brandgevaar?
Oh ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Was een transformator voor een DataCenter. Was calculatie de kern vergeten mee te nemen in de berekening. Alleen kost dat wel een paar ton…Lief dagboek,
Net een pittige discuss gehad met onze Cost Management afdeling. Zij stellen budgets samen voor nieuwe projecten.
Vrijdag in een een call presenteerde ze een budget voor een nieuw project dat veel te duur zou worden. CHF 1,6 miljoen... Ik zei toen, ik wil een aparte call hebben om dat te bespreken en te begrijpen waarom het zo duur is.
Vandaag die call gehad. Blijkt dat deze "flappies" bepaalde dingen dubbel hebben berekend. 300k bespaard (bijna 20%), door gewoon eens fatsoenlijk te rekenen.
Ik heb ze echt flink door het slijk gehaald net, want het project was bijna afgezet vanwege de hoge kosten.
Als je als cost manager, geen kosten kunt managen, dan zit je op de verkeerde plek.
Zo dat lucht even op
Ik ga weer verder!
Al de rekenkracht zit in die uurwerkenLief dagboek,
Net een pittige discuss gehad met onze Cost Management afdeling. Zij stellen budgets samen voor nieuwe projecten.
Vrijdag in een een call presenteerde ze een budget voor een nieuw project dat veel te duur zou worden. CHF 1,6 miljoen... Ik zei toen, ik wil een aparte call hebben om dat te bespreken en te begrijpen waarom het zo duur is.
Vandaag die call gehad. Blijkt dat deze "flappies" bepaalde dingen dubbel hebben berekend. 300k bespaard (bijna 20%), door gewoon eens fatsoenlijk te rekenen.
Ik heb ze echt flink door het slijk gehaald net, want het project was bijna afgezegd vanwege de hoge kosten.
Als je als cost manager, geen kosten kunt managen, dan zit je op de verkeerde plek.
Zo dat lucht even op
Ik ga weer verder!
Bwa, ik heb in 2015 een kleine hectare bos gekocht met vergunning voor een 60m2 optrekje (nu staat er een gammele chalet van 25m2) gekocht op 2 km van ons huis. Wij hebben zelf wel een zeer grote tuin, maar een bos is avontuurlijker voor kinderen en ze kunnen er nu al zelf veilig naar toe stappen, steppen of nu fietsen. En grond kan je niet bijprinten dat was ook een belangrijke overweging…Rijkeluistopic hier, 1800 m2 bos...![]()
Haha, als een ware snitch heb ik mijn MD maar even geïnformeerd, is niet de eerste grote fout die dit team maaktAl de rekenkracht zit in die uurwerken![]()
Bwa, ik heb in 2015 een kleine hectare bos gekocht met vergunning voor een 60m2 optrekje (nu staat er een gammele chalet van 25m2) gekocht op 2 km van ons huis. Wij hebben zelf wel een zeer grote tuin, maar een bos is avontuurlijker voor kinderen en ze kunnen er nu al zelf veilig naar toe stappen, steppen of nu fietsen. En grond kan je niet bijprinten dat was ook een belangrijke overweging…
Het was een giga klus om het bramenvrij te maken, honderden uren werken om die rotdingen en het bos stilaan om te turnen van gemengd loof- en naaldbos naar loofbos. Dat is natuurlijk ook niet van de ene dag op de andere gedaan maar het begint te komen zo stilaan… is nu 3x zoveel waard (bod gekregen) en toen ik dat hier eens ter sprake bracht, was het antwoord kort en bondig “zeide zot ofwa?”. Nee, bos blijft ik zeg al jaren dat ruimte-rust, uitzicht en privacy een steeds grotere luxe zullen worden in de 21ste eeuw. En in een ruime straal mag niet gebouwd worden wegens agrarisch gebied dus we zitten safe.
Het zijn wel net iets te interessante bedragen om zo nonchalant mee te rekenen ja..Haha, als een ware snitch heb ik mijn MD maar even geïnformeerd, is niet de eerste grote fout die dit team maakt![]()
10 jaar terug was dat hier een euro de meter, en landbouwgrond 5€, nu is bosgrond 3 á 4 euro en gaat agrarisch richting de 9 á 10Jij speelt vals want je woont in BE
heb Belgische collega’s die echt LAPPEN grond hebben, gekocht voor een appel en ei of zelfs gekregen van ouders…
Het is jouw bos, maar The Boss heeft het laatste woord.Bwa, ik heb in 2015 een kleine hectare bos gekocht met vergunning voor een 60m2 optrekje (nu staat er een gammele chalet van 25m2) gekocht op 2 km van ons huis. Wij hebben zelf wel een zeer grote tuin, maar een bos is avontuurlijker voor kinderen en ze kunnen er nu al zelf veilig naar toe stappen, steppen of nu fietsen. En grond kan je niet bijprinten dat was ook een belangrijke overweging…
Het was een giga klus om het bramenvrij te maken, honderden uren werken om die rotdingen en het bos stilaan om te turnen van gemengd loof- en naaldbos naar loofbos. Dat is natuurlijk ook niet van de ene dag op de andere gedaan maar het begint te komen zo stilaan… is nu 3x zoveel waard (bod gekregen) en toen ik dat hier eens ter sprake bracht, was het antwoord kort en bondig “zeide zot ofwa?”. Nee, bos blijft ik zeg al jaren dat ruimte-rust, uitzicht en privacy een steeds grotere luxe zullen worden in de 21ste eeuw. En in een ruime straal mag niet gebouwd worden wegens agrarisch gebied dus we zitten safe.